Hier wat foto's van mij
Ik wist niet dat jullie RTC mensen waren!!!
wuaaaaaa!!!!!!!!!!
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... highlight=

Ik wist niet dat jullie RTC mensen waren!!!


http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... highlight=
Voor ons te hopen dat Heutink idd zijn auto niet op tijd af heeft, want voor ons zal er geen Hengelo rally meer gereden worden dit jaar, poen is op...StevenK schreef:De uitslag:
1. Bijvelds - Mitsu Evo grA
19. Frank Kuitert - Clio RS 1e N3
20. Marcel Cats - Clio Williams 2e N3
Bolderheij is Nationaal Kampioen, Marcel is nog in de race voor het Formule 2 kampioenschap.
De enige die nog kans maakt is Heutink. Het is allereerst nog de vraag of hij zijn auto op tijd klaar heeft (gat in het blok); Als hij in Hengelo 1e of 2e F2-NRK wordt en Marcel zit direct achter hem, dan is Marcel kampioen.Als het verschil meer dan 1 punt is en hij wordt 1e of 2e dan is Heutink kampioen.
Een beetje vreemd is best lekker
En als Smits in Hengelo niet start of uitvalt zijn Marcel en Martijn 2de in het Algemeen Nationaal Kampioenschap. Nog 2 weken afwachten dus.
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!!!
HE ik sta ook op de foto
[img]http://www.xs4all.nl/~ronnyp/images/foto_%20025.jpg[/img][img]http://www.xs4all.nl/~ronnyp/images/foto_%20030.jpg[/img]
(in blauw overall)

[img]http://www.xs4all.nl/~ronnyp/images/foto_%20025.jpg[/img][img]http://www.xs4all.nl/~ronnyp/images/foto_%20030.jpg[/img]
(in blauw overall)

[img]http://www.xs4all.nl/~ronnyp/images/foto_%20028.jpg[/img][img]http://www.xs4all.nl/~ronnyp/images/foto_%20029.jpg[/img]
[img]http://www.xs4all.nl/~ronnyp/images/foto_%20031.jpg[/img]
Ik vond die Clio echt top!!!


Heej, hebbie nog meer foto's van de service daaro?? Meestal zien we foto's van tijdens de rally, foto's op de service zijn redelijk zeldzaam en wel zo leuk voor onze servicemonteurs, beter bekend als het R&R Rallysupportteam 
Een beetje vreemd is best lekker
en gister weer terug gekomen uit Frankrijk. Even in het kort een kleine weerspiegeling van de afgelopen dagen:
Vroeg vertrokken richting Belgisch Luxemburgse grens, waar de start van de aanlooproute was en we even de kans kregen om alles op elkaat in te laten spelen. Wat nodig was omdat het de eerste keer met de 5 was en voor Jeroen (degene die reed) ook de eerste keer was.
Alles liep aan het einde van de dag gesmeert en we zijn op 5 minuten binnengekomen in Metz.
Tegenover het hotel was overigens een MEGA supermarkt, waar je zelfs de remblokken voor een Renault kan krijgen
De volgende dag liep het traject van Metz naar Besancon. Top dag alles ging perfect, totdat we werden stilgezet door oom Gendarmerie. Dit geintje kosten ons een kwartier tijd en 90,-
Naderhand gingen we weer als een speer richting finish. Een aantal Porsches, MG's en nog meer van dat soort geweld constant kleiner zien worden in de spiegels
.
Op het einde van de dag kwamen we binnen op 7 minuten. Op dat moment baal je dat je door de plaatselijke ijverige diender ben aangehouden en een fictieve voorsprong van zo'n 8 minuten nu moet missen
Toch was dit resultaat goed voor een mooie 4e plaats in het voorlopige klassement
De volgende ochtend liep het traject van Besancon weer terug naar Besancon. Via de meest bochtige rubber verslindende stukken asfalt die er te vinden zijn. Het verliep fabelachtig. Bij de lunch hadden we een aardig gedeelte van de concurrentie al achter ons gelaten en waren we druk in gevecht met de top 5 van het klassement. Echter op het moment dat we weer van start wilde gaan bleek dat onze trouwe vierwieler benzine verloor. Na een tijdje druk bezig te zijn geweest met de tank en de vlotter hadden we zoveel tijd verloren dat we besloten om rechtstreeks naar de finsh te rijden. Die dag hebben we, door het missen van alle route controles en een grote tijdsachterstand, moeten afsluiten met 436 strafpunten
Dit betekende een praktische vrije val in het klassement.
De volgende dag konden we toch weer van start en zijn we voor een zo goed mogelijke dagklasering gegaan. Het lukte warempel aardig en aan het einde van de dag denderde we met een bloedstollende vaart naar de finish. Achter ons reed een Corvette die alle zeilen bij moest zetten om in de buurt te blijven. Totdat we wederom problemen kregen met de toevoer van de benzine. Achteraf bleek de brandstof pomp overleden te zijn. Nog maar 4 kilometer en de Corvette kon ons voorbij razen. We hebben toch nog onze weg kunnen vervolgen en zijn aan het in het dagklassement wederom 4e geworden. Overall zat er echter geen verbetering meer in
Conclusie? Waanzinnig kunnen spelen met de 5 Waanzinnig begin. Echter jammer van de pech.....
_____
If you give me 3 if's, I would have won every rally
Vroeg vertrokken richting Belgisch Luxemburgse grens, waar de start van de aanlooproute was en we even de kans kregen om alles op elkaat in te laten spelen. Wat nodig was omdat het de eerste keer met de 5 was en voor Jeroen (degene die reed) ook de eerste keer was.
Alles liep aan het einde van de dag gesmeert en we zijn op 5 minuten binnengekomen in Metz.
Tegenover het hotel was overigens een MEGA supermarkt, waar je zelfs de remblokken voor een Renault kan krijgen

De volgende dag liep het traject van Metz naar Besancon. Top dag alles ging perfect, totdat we werden stilgezet door oom Gendarmerie. Dit geintje kosten ons een kwartier tijd en 90,-

Naderhand gingen we weer als een speer richting finish. Een aantal Porsches, MG's en nog meer van dat soort geweld constant kleiner zien worden in de spiegels

Op het einde van de dag kwamen we binnen op 7 minuten. Op dat moment baal je dat je door de plaatselijke ijverige diender ben aangehouden en een fictieve voorsprong van zo'n 8 minuten nu moet missen

Toch was dit resultaat goed voor een mooie 4e plaats in het voorlopige klassement

De volgende ochtend liep het traject van Besancon weer terug naar Besancon. Via de meest bochtige rubber verslindende stukken asfalt die er te vinden zijn. Het verliep fabelachtig. Bij de lunch hadden we een aardig gedeelte van de concurrentie al achter ons gelaten en waren we druk in gevecht met de top 5 van het klassement. Echter op het moment dat we weer van start wilde gaan bleek dat onze trouwe vierwieler benzine verloor. Na een tijdje druk bezig te zijn geweest met de tank en de vlotter hadden we zoveel tijd verloren dat we besloten om rechtstreeks naar de finsh te rijden. Die dag hebben we, door het missen van alle route controles en een grote tijdsachterstand, moeten afsluiten met 436 strafpunten

De volgende dag konden we toch weer van start en zijn we voor een zo goed mogelijke dagklasering gegaan. Het lukte warempel aardig en aan het einde van de dag denderde we met een bloedstollende vaart naar de finish. Achter ons reed een Corvette die alle zeilen bij moest zetten om in de buurt te blijven. Totdat we wederom problemen kregen met de toevoer van de benzine. Achteraf bleek de brandstof pomp overleden te zijn. Nog maar 4 kilometer en de Corvette kon ons voorbij razen. We hebben toch nog onze weg kunnen vervolgen en zijn aan het in het dagklassement wederom 4e geworden. Overall zat er echter geen verbetering meer in

Conclusie? Waanzinnig kunnen spelen met de 5 Waanzinnig begin. Echter jammer van de pech.....
_____
If you give me 3 if's, I would have won every rally

Hoi Janine,Janine schreef:Heej, hebbie nog meer foto's van de service daaro?? Meestal zien we foto's van tijdens de rally, foto's op de service zijn redelijk zeldzaam en wel zo leuk voor onze servicemonteurs, beter bekend als het R&R Rallysupportteam
Ik heb in totaal 10 foto's van de service en 2 van tijdens de rally. Ik heb ze hier verkleind neergezet.
Als je hier op klikt zie je de grote versies:
Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4
Foto 5
Foto 6
Foto 7
Foto 8
Foto 9
Foto 10
Foto 11
Foto 12
Ik hoop dat jullie ze mooi vinden
Groetjes,
Ronny
-
- Berichten: 1324
- Lid geworden op: do 7 mar 2002 0:00
- Locatie: Delft
- Contacteer:
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
Ronnie: Wat gaaf zeg die foto's van de service. dat zien we niet vaak. Rick vond ze ook erg leuk!
Tja en het was voor ons de laatste rally dit seizoen. Laat het maar snel maart worden.
Tja en het was voor ons de laatste rally dit seizoen. Laat het maar snel maart worden.
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!!!
clio_rally schreef:Au...![]()
http://www.marktplaats.nl/markt/autos/r ... zoek=rally
Dat zeg ik... au...
Gijs

ja? why o why? 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Berichten: 1324
- Lid geworden op: do 7 mar 2002 0:00
- Locatie: Delft
- Contacteer:
Cash rules everything around me... Het ging gewoon niet meer. Maar we blijven doorgaan met de ax en we hebben altijd stapels plannen voor meer en beter, maar nu eerst even orde op zaken stellen...
Gijs
Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
-
- Berichten: 1324
- Lid geworden op: do 7 mar 2002 0:00
- Locatie: Delft
- Contacteer:
Moeten we trouwens niet een leuk pooltje maken voor het wrc????
Met nog twee rondes te gaan zijn er nogal wat kanshebbers, stand is momenteel:
1 Sainz 61pt
2 Solberg 58pt
3 Burns 58pt
4 Loeb 55pt
5 Grönholm 43pt
6 Märtin 43pt
En ja, nog twee rondes te gaan dus, de Rallye Catalunya Costa Brava eerst: De rally met de meeste open wegen, varierend van mooi glas tot ruig asfalt en de nodige stukken gravel...
Vervolgens afsluiten met de Wales Rally Great Britain: Grote kans op regen, mist, soms zelfs een beetje sneeuw... In de bossen van Wales is de ondergrond glad en het zicht nihil door de eventuele mist en de korte dagen...
Ok, ik zie Loeb of Solleberg er dit jaar graag mee vandoor gaan. Märtin zou hem ook verdienen, maar dat zie ik niet meer gebeuren. Grönholm heeft dit jaar in mijn optiek niet goed gedaan en de peugeot houdt het niet meer bij... Burns mag sowieso niet winnen, hoe kun je nou kampioen worden als je geen eens één ronde kunt winnen, daarbij is het een vervelende huilerd. Dan houden we Sainz, Sollberg en Loeb over... Nou ja, Sainz is de held van het verleden en Sollberg en Loeb vormen (samen met Märtin trouwens) de toekomst (ik gok dat Loeb wel wat wrc's gaat pakken). Ik gun het Sainz op zich wel, maar je ziet hem elke rally safe rijden, hij geeft niet alles en dat is ook niet erg, maar dan ben je ook geen kampioen... dus Sollberg of Loeb, dan maar Loeb... Begonnen in de citroen saxo en nu kampioen worden in het wrc is toch een droom, hij heeft het verdiend!
Gijs:
1.Loeb
2.Sollberg
3.Sainz
Met nog twee rondes te gaan zijn er nogal wat kanshebbers, stand is momenteel:
1 Sainz 61pt
2 Solberg 58pt
3 Burns 58pt
4 Loeb 55pt
5 Grönholm 43pt
6 Märtin 43pt
En ja, nog twee rondes te gaan dus, de Rallye Catalunya Costa Brava eerst: De rally met de meeste open wegen, varierend van mooi glas tot ruig asfalt en de nodige stukken gravel...
Vervolgens afsluiten met de Wales Rally Great Britain: Grote kans op regen, mist, soms zelfs een beetje sneeuw... In de bossen van Wales is de ondergrond glad en het zicht nihil door de eventuele mist en de korte dagen...
Ok, ik zie Loeb of Solleberg er dit jaar graag mee vandoor gaan. Märtin zou hem ook verdienen, maar dat zie ik niet meer gebeuren. Grönholm heeft dit jaar in mijn optiek niet goed gedaan en de peugeot houdt het niet meer bij... Burns mag sowieso niet winnen, hoe kun je nou kampioen worden als je geen eens één ronde kunt winnen, daarbij is het een vervelende huilerd. Dan houden we Sainz, Sollberg en Loeb over... Nou ja, Sainz is de held van het verleden en Sollberg en Loeb vormen (samen met Märtin trouwens) de toekomst (ik gok dat Loeb wel wat wrc's gaat pakken). Ik gun het Sainz op zich wel, maar je ziet hem elke rally safe rijden, hij geeft niet alles en dat is ook niet erg, maar dan ben je ook geen kampioen... dus Sollberg of Loeb, dan maar Loeb... Begonnen in de citroen saxo en nu kampioen worden in het wrc is toch een droom, hij heeft het verdiend!
Gijs:
1.Loeb
2.Sollberg
3.Sainz
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
Ik vind het erg jammer dat het jullie niet gelukt is sponsoren te vinden. (Geldt overigens ook voor mezelfclio_rally schreef:Cash rules everything around me... Het ging gewoon niet meer. Maar we blijven doorgaan met de ax en we hebben altijd stapels plannen voor meer en beter, maar nu eerst even orde op zaken stellen...
Gijs

-
- Berichten: 6477
- Lid geworden op: wo 17 okt 2001 0:00
- Locatie: Woerden
Hopelijk wordt het Loeb! Echt klasse wat hij heeft laten zien
. En ik gun het Citroen ook wel.

Elise16v schreef:Ronnie: Wat gaaf zeg die foto's van de service. dat zien we niet vaak. Rick vond ze ook erg leuk!
Tja en het was voor ons de laatste rally dit seizoen. Laat het maar snel maart worden.
Erg leuk om te horen Elise!

-
- Berichten: 1324
- Lid geworden op: do 7 mar 2002 0:00
- Locatie: Delft
- Contacteer:
Ikke, ik navigeer de rally in de Clio. Ik weet eigenlijk niet of de sprint nog gereden wordt met de ax, zou helemaal mooi zijn...
Gijs
Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
Rij de rally en de sprint.Christian schreef:zijn er hier nog mensendie naar de conrad rally in hengelo rijden
of gaan bekijken
- Rik Hamberg
- Berichten: 2448
- Lid geworden op: di 5 jun 2001 0:00
- Car: Clio IV R.S. (JS)
- Locatie: Loozen (bij Gramsbergen)
Ik ga sowieso kijken!!
Ik hoop jullie nog te kunnen spreken op Zondag bij de service.
Hier de voorlopige inschrijvingen:
Conrad Euregio Rally, editie 2003
Inr Snr Equipe Inschrijver Auto Kls
330 0 Johan Faes/Bart Coppens (NL/NL) Rally Promotie Brabant (NL) Mitsubishi EVO 6 N4
331 0 Henk Bosscha/John Bosscha (NL/NL) John Bosscha (NL) Volvo 240 GL H12V
332 0 Phil Nijs/Francois Thijs (B/B) NR Trommelke ( B ) Ford Focus A7
333 0 Joost Kusters/Hans Renier (NL/NL) Kusters Power Tuning (NL) Toyota Celica GT Four A8
334 0 Hans Huvers/Marco de Hooge (NL/NL) Hans Huvers (NL) Fiat Cinquecento A4
335 0 Johan Foederer/Rianne Foederer (NL/NL) Rianne Foederer (NL) Opel Astra N3
336 0 Michael Fröhlich/Ingolf Mergen (D/D) Michael Fröhlich ( D ) Peugeot 306 S16 N3
337 0 Mats Gustavsson/AnnBritt Sandgren (S/S) Aros Teknik Racing Team ( S ) Volvo 242 Redline VOCN
338 0 Robin Ecker/Marco van den Berg (NL/NL) Target Racing (NL) Toyota Celica GT-4 H11
339 0 Maurice van Bladel/Michiel Vijverberg (NL/NL) Infravsion (NL) Volvo 242 GT H12V
353 0 Jens Flüeck/Klaas Potgieter (D/NL) Hutten Keukens Lutten (NL) Opel Astra 16v N3
355 0 Jeroen de Jong/Rogier van der Mispel (NL/NL) Team Rally Sport Amersfoort (NL) Opel Astra A7
356 0 Thomas Tillmanns/Michael Schmidt (D/D) Racing Team Schöneaussicht ( D ) Opel C Coupe Kadett H11
358 0 Erich Stäheli/Stefano Lusa (CH/CH) Erich Stäheli (CH) Suzuki Baleno A5
359 0 Patrick Veenhuizen/Pierre Krieger (NL/NL) Veenhuizen Koeltechniek (NL) Hyundai Coupe Kitcar A7
360 0 Jacco Waalewijn/Milco Pieters (NL/NL) Jacco Waalewijn (NL) Volvo 940 H12V
361 0 Gerben Brouwer/Sylvia Eling (NL/NL) Gerben Brouwer (NL) Volvo 240 GLT H12V
362 0 Dirk Boers/Frans Bremmer (NL/NL) Dirk Boers (NL) Subaru Impreza A8
363 0 Engelbert Keen/Guido Krieger (D/D) Engelbert Keen ( D ) Lancia Delta Integrale Evo III A8
364 0 Andre Swigorniak/Patrick Swigorniak (D/D) Andre Swigorniak ( D ) Seat Ibiza Cupra II N3
365 0 Harm Hagedoorn/Eddy Kemde (NL/NL) Eddy Kemde (NL) Volvo 850 T5 A8
366 0 Jan Dirk Kruit/Gijs Marbus (NL/NL) Bezemer Rally Team (NL) Renault Clio N3
Conrad Twente Rallysprint, editie 2003
Inr Snr Equipe Inschrijver Auto Kls
340 0 Henk Bosscha/John Bosscha (NL/NL) John Bosscha (NL) Volvo 240 GL H12V
343 0 Peter van Vugt/Michael Smulders (NL/NL) Rally Promotie Brabant (NL) Opel Astra N3
344 0 Patrick Gevers/Hein Zegers (NL/NL) Henson Rallyteam (NL) Renault Clio Williams N3
345 0 Eugène Wijnen/Monique Wijnen (NL/NL) Wijnen (NL) DAF 55 Marathon Y
346 0 Jurgen de Bruin/Antoine Rombouts (NL/NL) Antoine Rombouts (NL) Opel Manta 2.0 GTE H12
347 0 Michel Hoevenberg/Richard Hoevenberg (NL/NL) MRH Rallyteam (NL) Austin MG Metro 1.3 H9
348 0 Johan Assenberg/Maarten Boeve (NL/NL) CRT (NL) Toyota Corolla H10
349 0 Pierre Brouwer/Marc Groeneveld (NL/NL) Gerben Brouwer (NL) Volvo 240 GLT H12V
350 0 Tom Looijen/Hugo Schneider (NL/NL) ToJa Rallyteam (NL) Opel Astra GSi 2.0.16v N3
351 0 Johan Faes/Bart Coppens (NL/NL) Rally Promotie Brabant (NL) Mitsubishi EVO 6 N4
354 0 Jens Flüeck/Klaas Potgieter (D/NL) Hutten Keukens Lutten (NL) Opel Astra 16v N3
357 0 Jeroen de Jong/Rogier van der Mispel (NL/NL) Team Rally Sport Amersfoort (NL) Opel Astra A7
369 0 Jarno van Haren/Marco van den Broek (NL/NL) Jarno van Haren (NL) Ford Escort RS 2000 Y
370 0 Andre Swigorniak/Patrick Swigorniak (D/D) Andre Swigorniak ( D ) Seat Ibiza Cupra II N3
371 0 Engelbert Keen/Guido Krieger (D/D) Engelbert Keen ( D ) Lancia Delta Integrale Evo III A8
372 0 Jarno van Haren/Marco van den Broek (NL/NL) Jarno van Haren (NL) Ford Escort RS 2000 Y
373 0 Henri van der Veen/Gerrie van der Veen (NL/NL) Henri van der Veen (NL) Opel Astra GSI 16v N3
374 0 Wilco Janssen/Cor Hilbrink (NL/NL) Garage Janssen (NL) Volkswagen Golf GTi 16V kitcar A7
375 0 Peter v.d. Adel/Jacco de Kluijver (NL/NL) Team Rally Sport Amersfoort (NL) Opel Astra GSi N3
376 0 Henk van de Kamp/Klaas Willems (NL/NL) Team Rally Sport Amersfoort (NL) Seat Ibiza GTi N3
377 0 Wim Wermink/Patrick Gerritsen (NL/NL) Patrick Gerritsen (NL) Opel Ascona Y
378 0 Eelco van Gerven/Martijn Aarts (NL/NL) MEP Rallyteam (NL) Opel Manta i200 H11
379 0 Jurgen de Bruin/Antoine Rombouts (NL/NL) Antoine Rombouts (NL) Opel Manta 2.0 GTE H12
Ik hoop dat er nog wat "grote" jongens bij komen!!
Tot 1 en 2 november, en Steven en Gijs, heeeel veel succes!!
Ik zal jullie aanmoedigen met m'n RENAULT-vlag!
Groeten,
Rik
Ik hoop jullie nog te kunnen spreken op Zondag bij de service.
Hier de voorlopige inschrijvingen:
Conrad Euregio Rally, editie 2003
Inr Snr Equipe Inschrijver Auto Kls
330 0 Johan Faes/Bart Coppens (NL/NL) Rally Promotie Brabant (NL) Mitsubishi EVO 6 N4
331 0 Henk Bosscha/John Bosscha (NL/NL) John Bosscha (NL) Volvo 240 GL H12V
332 0 Phil Nijs/Francois Thijs (B/B) NR Trommelke ( B ) Ford Focus A7
333 0 Joost Kusters/Hans Renier (NL/NL) Kusters Power Tuning (NL) Toyota Celica GT Four A8
334 0 Hans Huvers/Marco de Hooge (NL/NL) Hans Huvers (NL) Fiat Cinquecento A4
335 0 Johan Foederer/Rianne Foederer (NL/NL) Rianne Foederer (NL) Opel Astra N3
336 0 Michael Fröhlich/Ingolf Mergen (D/D) Michael Fröhlich ( D ) Peugeot 306 S16 N3
337 0 Mats Gustavsson/AnnBritt Sandgren (S/S) Aros Teknik Racing Team ( S ) Volvo 242 Redline VOCN
338 0 Robin Ecker/Marco van den Berg (NL/NL) Target Racing (NL) Toyota Celica GT-4 H11
339 0 Maurice van Bladel/Michiel Vijverberg (NL/NL) Infravsion (NL) Volvo 242 GT H12V
353 0 Jens Flüeck/Klaas Potgieter (D/NL) Hutten Keukens Lutten (NL) Opel Astra 16v N3
355 0 Jeroen de Jong/Rogier van der Mispel (NL/NL) Team Rally Sport Amersfoort (NL) Opel Astra A7
356 0 Thomas Tillmanns/Michael Schmidt (D/D) Racing Team Schöneaussicht ( D ) Opel C Coupe Kadett H11
358 0 Erich Stäheli/Stefano Lusa (CH/CH) Erich Stäheli (CH) Suzuki Baleno A5
359 0 Patrick Veenhuizen/Pierre Krieger (NL/NL) Veenhuizen Koeltechniek (NL) Hyundai Coupe Kitcar A7
360 0 Jacco Waalewijn/Milco Pieters (NL/NL) Jacco Waalewijn (NL) Volvo 940 H12V
361 0 Gerben Brouwer/Sylvia Eling (NL/NL) Gerben Brouwer (NL) Volvo 240 GLT H12V
362 0 Dirk Boers/Frans Bremmer (NL/NL) Dirk Boers (NL) Subaru Impreza A8
363 0 Engelbert Keen/Guido Krieger (D/D) Engelbert Keen ( D ) Lancia Delta Integrale Evo III A8
364 0 Andre Swigorniak/Patrick Swigorniak (D/D) Andre Swigorniak ( D ) Seat Ibiza Cupra II N3
365 0 Harm Hagedoorn/Eddy Kemde (NL/NL) Eddy Kemde (NL) Volvo 850 T5 A8
366 0 Jan Dirk Kruit/Gijs Marbus (NL/NL) Bezemer Rally Team (NL) Renault Clio N3
Conrad Twente Rallysprint, editie 2003
Inr Snr Equipe Inschrijver Auto Kls
340 0 Henk Bosscha/John Bosscha (NL/NL) John Bosscha (NL) Volvo 240 GL H12V
343 0 Peter van Vugt/Michael Smulders (NL/NL) Rally Promotie Brabant (NL) Opel Astra N3
344 0 Patrick Gevers/Hein Zegers (NL/NL) Henson Rallyteam (NL) Renault Clio Williams N3
345 0 Eugène Wijnen/Monique Wijnen (NL/NL) Wijnen (NL) DAF 55 Marathon Y
346 0 Jurgen de Bruin/Antoine Rombouts (NL/NL) Antoine Rombouts (NL) Opel Manta 2.0 GTE H12
347 0 Michel Hoevenberg/Richard Hoevenberg (NL/NL) MRH Rallyteam (NL) Austin MG Metro 1.3 H9
348 0 Johan Assenberg/Maarten Boeve (NL/NL) CRT (NL) Toyota Corolla H10
349 0 Pierre Brouwer/Marc Groeneveld (NL/NL) Gerben Brouwer (NL) Volvo 240 GLT H12V
350 0 Tom Looijen/Hugo Schneider (NL/NL) ToJa Rallyteam (NL) Opel Astra GSi 2.0.16v N3
351 0 Johan Faes/Bart Coppens (NL/NL) Rally Promotie Brabant (NL) Mitsubishi EVO 6 N4
354 0 Jens Flüeck/Klaas Potgieter (D/NL) Hutten Keukens Lutten (NL) Opel Astra 16v N3
357 0 Jeroen de Jong/Rogier van der Mispel (NL/NL) Team Rally Sport Amersfoort (NL) Opel Astra A7
369 0 Jarno van Haren/Marco van den Broek (NL/NL) Jarno van Haren (NL) Ford Escort RS 2000 Y
370 0 Andre Swigorniak/Patrick Swigorniak (D/D) Andre Swigorniak ( D ) Seat Ibiza Cupra II N3
371 0 Engelbert Keen/Guido Krieger (D/D) Engelbert Keen ( D ) Lancia Delta Integrale Evo III A8
372 0 Jarno van Haren/Marco van den Broek (NL/NL) Jarno van Haren (NL) Ford Escort RS 2000 Y
373 0 Henri van der Veen/Gerrie van der Veen (NL/NL) Henri van der Veen (NL) Opel Astra GSI 16v N3
374 0 Wilco Janssen/Cor Hilbrink (NL/NL) Garage Janssen (NL) Volkswagen Golf GTi 16V kitcar A7
375 0 Peter v.d. Adel/Jacco de Kluijver (NL/NL) Team Rally Sport Amersfoort (NL) Opel Astra GSi N3
376 0 Henk van de Kamp/Klaas Willems (NL/NL) Team Rally Sport Amersfoort (NL) Seat Ibiza GTi N3
377 0 Wim Wermink/Patrick Gerritsen (NL/NL) Patrick Gerritsen (NL) Opel Ascona Y
378 0 Eelco van Gerven/Martijn Aarts (NL/NL) MEP Rallyteam (NL) Opel Manta i200 H11
379 0 Jurgen de Bruin/Antoine Rombouts (NL/NL) Antoine Rombouts (NL) Opel Manta 2.0 GTE H12
Ik hoop dat er nog wat "grote" jongens bij komen!!
Tot 1 en 2 november, en Steven en Gijs, heeeel veel succes!!
Ik zal jullie aanmoedigen met m'n RENAULT-vlag!
Groeten,
Rik
-
- Berichten: 7739
- Lid geworden op: zo 19 jan 2003 17:51
- Car: Renault Clio III RS
- Locatie: mont chêne
1. 3 PANIZZI-PANIZZI Peugeot 206 A8
2. 18 LOEB-ELENA Citroen Xsa A8
3. 4 MARTIN-PARK Ford Focus A8
4. 5 DUVAL-PREVOT Ford Focus A8
5. 7 SOLBERG-MILLS Subaru Impr A8
6. 1 GRONHOLM-RAUTIA Peugeot 206 A8
7. 19 SAINZ-MARTI Citroen Xsa A8
8. 8 MAKINEN-LINDSTR Subaru Impr A8
9. 17 McRAE-RINGER Citroen Xsa A8
10. 20 BUGALSKI-CHIARO Citroen Xsa A8
11. 21 ROBERT-BEDON Peugeot 206 A8
12. 15 GARDEMEISTER-LU Skoda Fabia A8
13. 22 KRESTA-TOMANEK Peugeot 206 A8
14. 6 HIRVONEN-LEHTIN Ford Focus A8
15.102 PONS-JULIA Mitsubishi N4
16.101 JEAN JOSEPH-BOY Renault Cli A6
17. 61 TIRABASSI-RENUC Renault Cli A6
18.103 SORDO-CASTILLO Mitsubishi N4
19. 74 MEEKE-PATTERSON Opel Corsa A6
20.104 MEMBRADO-VILAMA Renault Cli A6
21. 69 CANELLAS-AMIGO Suzuki Igni A6
22. 52 CARLSSON-ANDERS Suzuki Igni A6
23. 33 GINGLEY-KENNEDY Ford Focus A8
24. 71 AAVA-SIKK Suzuki Igni A6
25. 64 TEURONEN-KAAPRO Suzuki Igni A6
2. 18 LOEB-ELENA Citroen Xsa A8
3. 4 MARTIN-PARK Ford Focus A8
4. 5 DUVAL-PREVOT Ford Focus A8
5. 7 SOLBERG-MILLS Subaru Impr A8
6. 1 GRONHOLM-RAUTIA Peugeot 206 A8
7. 19 SAINZ-MARTI Citroen Xsa A8
8. 8 MAKINEN-LINDSTR Subaru Impr A8
9. 17 McRAE-RINGER Citroen Xsa A8
10. 20 BUGALSKI-CHIARO Citroen Xsa A8
11. 21 ROBERT-BEDON Peugeot 206 A8
12. 15 GARDEMEISTER-LU Skoda Fabia A8
13. 22 KRESTA-TOMANEK Peugeot 206 A8
14. 6 HIRVONEN-LEHTIN Ford Focus A8
15.102 PONS-JULIA Mitsubishi N4
16.101 JEAN JOSEPH-BOY Renault Cli A6
17. 61 TIRABASSI-RENUC Renault Cli A6
18.103 SORDO-CASTILLO Mitsubishi N4
19. 74 MEEKE-PATTERSON Opel Corsa A6
20.104 MEMBRADO-VILAMA Renault Cli A6
21. 69 CANELLAS-AMIGO Suzuki Igni A6
22. 52 CARLSSON-ANDERS Suzuki Igni A6
23. 33 GINGLEY-KENNEDY Ford Focus A8
24. 71 AAVA-SIKK Suzuki Igni A6
25. 64 TEURONEN-KAAPRO Suzuki Igni A6
-
- Berichten: 7739
- Lid geworden op: zo 19 jan 2003 17:51
- Car: Renault Clio III RS
- Locatie: mont chêne
hier staan de technische gegevens
http://www.superkitcar.nl/super%201600/clio.html
De auto kost 100000 euro's dit is tevens het maximale bedrag wat zo'n auto mag kosten.
@martin rs you've got a e-mail
http://www.superkitcar.nl/super%201600/clio.html
De auto kost 100000 euro's dit is tevens het maximale bedrag wat zo'n auto mag kosten.
@martin rs you've got a e-mail
Eh... Je bedoelt: 'Officiëel mag de importeur deze auto niet voor meer dan EUR 100000 leveren'. Af-fabriek (Dieppe) kost de Clio iets tussen de 150000 200000. Als je 'm zelf bouwt, voor zover dat mogelijk is, ben je dat ook kwijt.ant1 schreef:hier staan de technische gegevens
http://www.superkitcar.nl/super%201600/clio.html
De auto kost 100000 euro's dit is tevens het maximale bedrag wat zo'n auto mag kosten.
@martin rs you've got a e-mail
Kijk ook maar eens op http://www.rallycarsforsale.net wat ze voor gebruikte S1600's vragen.
Hou er dan ook nog rekening mee dat motor en bak max. 500 km meegaan. Het is niet voor niets dat de huurprijs van zo'n auto EUR 70000 per WK wedstrijd is.