[19 16v] Vervangen V-snaar
-
neem aan dat je de snaar bedoelt die de dynamo aandrijft?
Als je het op straat moet doen het volgend: dynamo laten zakken en dan beetjuh pielen en trekken en hij komt er van tussen, hoe je hem er dan weer tussen krijg weet ik niet, want dat heb ik nog niet gedaan.
Als je het op straat moet doen het volgend: dynamo laten zakken en dan beetjuh pielen en trekken en hij komt er van tussen, hoe je hem er dan weer tussen krijg weet ik niet, want dat heb ik nog niet gedaan.

...::: RENO HEAVEN 'S OPEN :::...
....::: FOR 2004 TAX FREE :::....
Die bedoel ik, heb geprobeerd om de dynamo te laten "zakken", echter was dit geen succes. Maar ik zal het zo nog eens gaan proberenAnton (R1916V) schreef:neem aan dat je de snaar bedoelt die de dynamo aandrijft?
-
dynamo moet sowieso naar beneden, anders gaat het idd niet echt lukken. Weet niet of je het weet maar achter de dynamo zit een systeempje met drie bouten, de bout waar je recht op kijk die moet je naar beneden draaien zodat de snaar los gaat hangen en dan nog de bouten links van de dynamo zelf en dan moet het volgens mij wel lukken.marcel16v schreef:Die bedoel ik, heb geprobeerd om de dynamo te laten "zakken", echter was dit geen succes. Maar ik zal het zo nog eens gaan proberenAnton (R1916V) schreef:neem aan dat je de snaar bedoelt die de dynamo aandrijft?
-
dynamo zit met 3 bouten vast (naar mijn weten moeten alle 3 die bouten los) dan met wat trek en duw werk moet is wel los komen.marcel16v schreef:Ik zal eens gaan proberen, heb net al wel bouten los gehad van de dynamo. Echter was er geen beweging in te krijgen.
Mog je de dynamo helemaal los willen halen (wat volgens mij niet nodig is) zul je de onderste moer (die de "wieg" waar de dynamo "inligt") ook los moeten halen, maar dit is volgens mij niet nodig.