beetje rare vraag maar sinds wanneer geeft de politie gegevens op kenteken?Marko schreef:Even verder contact gehad met de politie...Per ongeluk expres een blaadje gepakt met zijn kenteken gegevens, dus nu weet ik waar die woont. Kan dus nog leuk worden als ik mijn geld heb gevangen...
Idioot die een deuk in je motorkap schopt...!
-
- Moderator
- Car: Megane
Dat hebben ze dus niet denk ik..P@TB@D schreef:beetje rare vraag maar sinds wanneer geeft de politie gegevens op kenteken?Marko schreef:Even verder contact gehad met de politie...Per ongeluk expres een blaadje gepakt met zijn kenteken gegevens, dus nu weet ik waar die woont. Kan dus nog leuk worden als ik mijn geld heb gevangen...
Hij heeft blijkbaar iets meegenomen wat daar op het buro lag, oid

Marko schreef:Even verder contact gehad met de politie...Per ongeluk expres een blaadje gepakt met zijn kenteken gegevens, dus nu weet ik waar die woont. Kan dus nog leuk worden als ik mijn geld heb gevangen...
yeah, rtc meeting

-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Als je je geld hebt niks meer doen, als je niks krijgt... you can get trouble!Marko schreef:Even verder contact gehad met de politie...Per ongeluk expres een blaadje gepakt met zijn kenteken gegevens, dus nu weet ik waar die woont. Kan dus nog leuk worden als ik mijn geld heb gevangen...
you....?
Of de auto van de boosdoener!

Of de auto van de boosdoener!

-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Die puntjes stellen de actie die dan verricht wordt als je geen geld krijgt voor. Misschien was het wat te ver gezocht zoAlleycat schreef:you....?
Of de auto van de boosdoener!![]()

Ik wil niet zeiken hoor, maar als iemand mij afsnijd trap ik meestal de persoon in elkaar, je hebt nog geluk gehad lijkt me
ik snap best dat je pissig bent als iemand door het rood rijd, maar waarom denk je dan meteen dat jij dat moet regelen. SLaat toch ook nergens op. Slaat helemaal nergens op dat iemand een auto van een ander kapot maakt. Zeker niet goed te praten. Dat is ook belachelijk
Kijk... Zoals ik het lees is het niet zo dat hij 'm opzettelijk afsneed, maar dat hij niet anders kon, doordat de 'tegenpartij' door rood reed. Hoe het precies in z'n werk is gegaan weet ik niet.
Maar het geeft niemand een vrijbrief om andermans spullen te slopen, natuurlijk.
Maar het geeft niemand een vrijbrief om andermans spullen te slopen, natuurlijk.

Dat vind ik dus echt een zeer trieste opmerking en hoop dat het stoerdoenerij is.Koen schreef:Ik wil niet zeiken hoor, maar als iemand mij afsnijd trap ik meestal de persoon in elkaar, je hebt nog geluk gehad lijkt me
Ik heb het misschien anders opgevat dan jij, laten we maar hopen dat die schade flink wordt vergoed. En datr we allemaal vrienden kunnen blijven. Knokken doen we in de ring. Basta
volgens mij vroeg je om deze reacties als je zoiets post, maar goed...
-
Volgens mij is Koen dus een drastisch voorbeeld... van hoe je een topic goed moet lezen alvorens een opmerking te plaatsen die slaat als een slappe lul op een drumstel 

Laatst gewijzigd door Dirk (CRX) op wo 22 okt 2003 7:59, 1 keer totaal gewijzigd.
CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
-
wat niet?

CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
Ik kon niks anders dan die gast afsnijden doordat hij door rood reed... Heb hem nog zo goed mogelijk proberen te ontwijken...Dus hij heeft helemaal geen recht van agressie.Nog ff voor de duidelijkheid
Koen schreef:Ik wil niet zeiken hoor, maar als iemand mij afsnijd trap ik meestal de persoon in elkaar, je hebt nog geluk gehad lijkt me