quadra gevonden !!!

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Marcel J.

rasit.. schreef:
Matijs schreef:RTC knokploeg olé olé!
zou nog leuk kunnen worden ook :D
en druk, een soort van eindejaarsmeeting zeg maar, maar dan anders :lol:
lenny_R

Vraag is alleen, wat doe je als je hem tegen komt?
Ik ben bang dat ik een 21TQ niet bij kan houden op de fiets

ik gooi gewoon mijn busje ervoor, ( toch v/d zaak) zonder de 21 te raken natuurlijk. :)
dan w8 ik dat hij bang wegrent en dat rij ik hem volgas van achteren aan, vervolgens remmen, achteruit en nog een x , net zolang totdat er niets meer beweegt.
zal ze leren,.......... ze moeten gvd van renault afblijven... :(
Floris
Contacteer:

Matijs schreef:Wel cool hoe iedereen meteen aanbiedt de oogjes open te houden. (Y)

Hoezo weinig vertrouwen in de politie? :lol:
tja, er zijn mensen op het forum met een grote bek, maar wie bellen ze eerst als mammie pijn heeft?
iedereen doet ze werk, dus houdt nou een keer op met dat geouwe-kk-hoer!
Ivo
Über-Spammer

Floris schreef:
Matijs schreef:Wel cool hoe iedereen meteen aanbiedt de oogjes open te houden. (Y)

tja, er zijn mensen op het forum met een grote bek, maar wie bellen ze eerst als mammie pijn heeft?
Zooo.....ochtend humeurtjuhhh..... :lol:
Steven
Car: M536

Nouja tis algemeen bekend dat je als (jonge) sportieve autorijder snel benadeeld wordt. :@
En sja aan diefstallen doen ze ook weinig, is ook bekend.

Maar d'r zijn zeker ook wel goeie bij, ik heb ooit eens goeie hulp gehad met een aanrijding. (is wel tot nu toe de enige geweest ;)
Floris
Contacteer:

Ivo8hoven schreef:
Floris schreef:

Zooo.....ochtend humeurtjuhhh..... :lol:
sorry, liet me ff gaan :wink:
twingoturbo

MJ schreef:
rasit.. schreef:
Matijs schreef:RTC knokploeg olé olé!
zou nog leuk kunnen worden ook :D
en druk, een soort van eindejaarsmeeting zeg maar, maar dan anders :lol:
Ok, waar mag ik me aanmelden!? >-)
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

Floris schreef:

helemaal mee eens floris (Y) (Y) :worship: :worship:
Robert dB.

In het district Woerden en Utrecht worden ook goed de oogjes open gehouden!
Tazzman

Printje gemaakt en ligt nu in de auto. Tussen 09:00 en 10:00 en 18:00 - 19:00 hou ik mijn oogjes op het traject Houten - Baarn (A27) en terug open voor de 21.
Jeroen RS
Contacteer:

ik let er ook op! als ik niet ziek ben rij ik door Frankrijk heen en zal daar ook opletten
Calle

Damn, dat ding ziet er goed uit, ik zou hem bijna zelf stelen als hij al niet weg was. :D

Anyway ik hou mijn ogen open en mocht ik hem tegenkomen dan kom ik hem wel terugbrengen.
Droes

Ik werk bij een liften firma en rijd iedere dag rond in heel Brussel(belgie) de foto's liggen al in mijn firma wagen, binnenkort als ik uit ziekteverlof ben doorkruis ik brussel iedere dag en ik houd zeker mijn ogen open. Ik zie daar soms eens een alpine of een mooie 5turbo rijden met jonge gastjes van 18jaar. zou me niet verbasen als er hier en daar gepikte bij zit.
Haas
Car: Megane RS

......snap echt helemaal hoe je je voelt....:@ :gun:

Nijmegen en omstreken wordt ook gechecked...

Succes ermee!!
Patrick

Wij van het tnm houden het hier in limburg zekers in de gaten,ik heb de auto ook al in levende lijve mogen aanschouwen en het is superzonde als deze auto echt verdwenen is naar het oostblok.
Maar als hij in onderdelen verkocht gaat worden dan is is dat zo duidelijk daar maar weinig van deze types auto's te koop wordt aangeboden.
Ik gooi es een visje uit op marktplaats dat ik onderdelen zoek van een 21 turbo :wink:
Wie weet volgt er reaktie,
groeten Pat.
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Edwin5gtt (Punttang) OUD
Contacteer:

Wij gaan vandaag naar Tilburg en houden onze oogjes goed open.
Sterkte iig.

Ps. heb ook de tel. nmrs meegenomen, je weet maar nooit he. :)
Patrick

advertentie is geplaatst,ben es benieuwd,is misschien iemand die ebay of andere zoeksite wil aandoen als zoekende naar onderdelen van 21 turbo(quadra)misschien mj!!komt wel geloofwaardig over omdat je een 21 turbo hebt die je wil gaan maken :wink:
Derby

dat vind ik uitermate slim. :worship: Vragen voor onderdelen en dan zo de dader proberen te achterhalen. Nu nog wachten op succes.

Derby
Patrick

ja je moet toch wat he,en je kan zo een slapende hond heel makkelijk wakker maken als deze er echt op uit is om de onderdelen in de verkoop te gaan gooien,je weet het maar nooit ik hoop op het goede :wink:
Alleycat
Contacteer:

dan zou je erbij kunnen zetten dat je ook nog een motorkap zoekt, liefst zwart....
Dan weet je zeker dat áls de dief dat leest, dat ie hem zeker aan je probeert te verkopen.
jpp_GTX

Een aantal jaren geleden is er van een vriend van me een scooter gestolen. Op zich niet zo'n bijzonder ding maar er zat wel een speciale uitlaat onder.

Ik keek iedere week in de VIA VIA (of De Partikulier) en op een gegeven moment zag ik dat er eenzelfde type uitlaat aangeboden werd met een bepaald 06 nummer erbij. Toen ik bij het type scooter keek stond er eenzelfde model scooter als die mijn vriend had gehad met daarbij HETZELFDE nummer.

MAW we hadden de dief gevonden. De bedoeling was om met een knok-ploeg (die vriend had wel aparte vrienden, connecties) naar dat huis te gaan. We zijn toen wel wezen kijken maar wilden het toch maar via de politie spelen.

Ze zijn gaan kijken en vonden een tuin vol met onderdelen / scooters en ze vonden ook een boekhouding met het gestolen goed erin. Ze hebben alles in beslag genomen, de scooter was al verkocht, alleen de uitlaat was er nog. Die kon hij een paar dagen later ophalen van het politiebureau.

Je zou denken dat hij wel geld zou krijgen van die knakker maar NO WAY! De vader van die vriend van me is advocaat en het is voorgekomen, echter de betreffende figuur zat al onder de schulden en de rechter besloot dat hij geen geld zou krijgen. (van een kale kip kun je niet plukken!!!)

Wijze les, speel dit nooit via de politie, speel eigen rechter, trek zo;n kloothommel uit die auto of ga thuis ff verhaal halen met een aantal man. Op de politie hoef je niet te rekenen!!! (of je krijgt na een aantal weken een standaardbrief thuis dat ze er niks aan doen, te weinig aanknopingspunten. Ik heb zelf al 2 van die dingen liggen hier!!)

Je moet echt zelf zoeken want dat kunnen ze dus NIET!!!!

(succes, ik houd hier in nijmegen wel mijn ogen open!)
Patrick

Alleycat schreef:dan zou je erbij kunnen zetten dat je ook nog een motorkap zoekt, liefst zwart....
Dan weet je zeker dat áls de dief dat leest, dat ie hem zeker aan je probeert te verkopen.
maar de auto is grijs kerel :D maar ik heb vanalles gevraagd,heb kenmerken als leren interieur gevraagd en sportuitlaat etc,komt vanzelf wel als iemand het leest,heb er niet voor niets bij gezet als iemand iets heeft of als iemand iets weet uit te halen.
ik zou zeggen kijk maar es op marktplaats daar staat mijn advertentie,ik heb ook zoiets wie denkt er nu dat iemand uit maastricht naar onderdelen zoekt van een gestolen auto uit tilburg.
het mag ook niet te opvallend zijn he de advertentie :wink:
mocht het zijn komt het vanzelf wel,groet pat.
Alleycat
Contacteer:

:D oeps :D wat ben ik scheel.... :)
Patrick

Van: <info@marktplaats.nl>
Aan: <jamie.lee@home.nl>
Onderwerp: Belangrijke mededeling: uw advertentie is gedeactiveerd
Datum: dinsdag 21 oktober 2003 13:54

Beste patrick,

Uw advertentie op Marktplaats.nl is gedeactiveerd, omdat u meerdere producten vraagt/aanbiedt. De totaalwaarde van uw gezochte/aangeboden producten is wellicht € 200,- of hoger. Voor deze advertentie geldt het advertentietarief van € 6,-.

TIP: Vermeld in uw advertentie een richtprijs en het aantal van de gezochte/aangeboden producten.

Klik op onderstaande link om de voorwaarden/help van Marktplaats.nl te bekijken:
http://www.marktplaats.nl/help/help.htm

Met vriendelijke groet,

Bonnie
info@marktplaats.nl
http://www.marktplaats.nl

U kunt uw advertentie betalen door op de onderstaande link te klikken:

http://www.marktplaats.nl/bevestig1.php ... c3f5b85fb5

Loopt de link niet geheel door? Kopieer dan de twee delen naar de adresbalk in uw browser.

Groep: Auto diversen/onderdelen
Rubriek: Onderdelen Renault
Datum: 2003-10-21
Tijd: 13:09:31

Gezocht: Onderdelen 21turbo
Prijs: in overleg

Ik ben op zoek naar meerdere onderdelen van een renault 21 turbo wegens restauratie,dus kan eigenlijk van alles wat gebruiken,leren interieur,sportuitlaat injectiesysteem in feite alles van deze auto daar ik em naar een perfecte staat wil gaan brengen.
dus wie heeft of wie weet onderdelen van 21 turbo uit te halen laat het me ff weten graag via mail,
groet patrick.

Naam: patrick
E-mail: jamie.lee@home.nl
Telefoon:
Provincie:
Bod1:
Bod2:
Bod3:

zeikerds,willen ze 6 euro voor hebben voor een vraag :(
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Plaats je toch dezelfde vraag ik 5 advertenties. iedere keer wat anders vragen. :wink:

GR.Frits

p.s ik zal ook mn ogen open houden in de buurt van arnhem.
Marcel B.

Bonnie moet gewoon d'r herses houwen :)

En uiteraard kijk ik ook rond...
Don't walk the grass... smoke it
Floris
Contacteer:

Ook Den Haag/Wateringen/Scheveningen is van de partij... :p
Jordi - Clio 16V

In Zeeland ben ik hem nog niet tegen gekomen :(
succes!!!

gr Jordi
een clio is net als je vriendin, je gaat er steeds meer van houden (en ze kosten ook genoeg)
Edwin5gtt (Punttang) OUD
Contacteer:

Ben hem vandaag niet tegen gekomen in Tilburg, Dongen, Oosteind, Oosterhout.
De ogen worden hier ook open gehouden. :)
Frank

HELAAS HELAAS nog steeds geen bericht.
laatste wanhoopspoging, beloning 250 EURO!!
voor degene die zegt waar mijn auto is.
Marcel B.

joh alleen al vanwege het feit dat et een vette auto is en dat het gewoon ontzettend zonde is rij ik er net zolang achteraan tot ie ergens stop en dan mep ik die gast op ze bek
Don't walk the grass... smoke it
MartijnG
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Ik denk dat voor de meeste de beloning niet eens interessant is, het terugvinden zou mij al meer dan genoeg tevreden stellen ;)
Marcel J.

Al eens gedacht aan adver in een krant ofzo...

nogmaals: :@ :@
Steven
Car: M536

Jah zoiets is Patrick mee bezig, maar let op dat de dief dit misschien wel kan lezen he....

Zaten er rtc kenmerken op/in de auto?
ronald clio

zo heel veel 21 turbo's zijn er nou ook weer niet op de wereld..dus hij moet wel weer terug te vinden zijn, mits ie niet ergens in polen of bosnie rond tuft.. :(
Plaats reactie