Ik ben op zoek naar een sport einddemper ( clio rsi ) met een ovaal sierstukje, en de demper mag een niet al te grote herrie maken bij constante snelheid.
Weten jullie misschien wat voor merk??
[Clio Rsi] wat voor een sporteindemper??
-
- Car: Renault Clio III RS
[img]http://www.supersprint.com/prodotti/870705.jpg[/img]Donleben schreef:Supersprint heeft deze. Informeer bij een lokale auto-zaak.
Type-nummer: 870705
Rear exhaust: Oval 120 x 80
Richtprijs: 290,00 Euro
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
op http://www.rstrade.nl staan verkoop adressen, er zitten 4 zaken in Apeldoorn waar het verkocht wordt.
En je zou nog kunnen kijken voor:
Devil http://www.autovision.nl
Remus http://www.remus.nl
Sebring http://www.sebring.nl
Om maar wat ideeën te geven
[/url]
En je zou nog kunnen kijken voor:
Devil http://www.autovision.nl
Remus http://www.remus.nl
Sebring http://www.sebring.nl
Om maar wat ideeën te geven

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
-
- Moderator
- Car: Megane
als je niet al te veel herrie wil is supersprint indd een oplossing, want deze maakt bijna geen herrie
Tenminste op een 1.4 dus zal ie op een rsi iets meer herrie maken.
suc6
Tenminste op een 1.4 dus zal ie op een rsi iets meer herrie maken.
suc6

-
thnx!! 
Een devil roeleert wel, alleen de prijs is wel een tikkie hoog.
Maar qua geluid mag t wel sportief klinken, alleen niet te zwaar..

Een devil roeleert wel, alleen de prijs is wel een tikkie hoog.

-
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Contacteer:
Ik zweer voor Peco
Niet duur,goeie kwaliteit en goed geluid (maar geluid is smaak),voor de clio heb je meerdere uitvoering.
Niet duur,goeie kwaliteit en goed geluid (maar geluid is smaak),voor de clio heb je meerdere uitvoering.
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
-
Ikzelf heb een remus einddemper onder mijn rsi en mijn katalysator is vervangen door een rechte pijp. Dit maakt wel een lekker geluidje met van die ploffen tijdens het loslaten van je gaspedaal.
Met die katalysator er nog onder heeft ie dat ook maar het geluid is minder hard.
Remus bevalt me wel goed.
En als het geluid nog niet hard genoeg is dan moet je de middendemper ook maar verwijderen en een rechte pijp ertussen lassen. Maar dat moet je eerst horen, misschien is dat net ff teveel geluid
.
Stephan
Met die katalysator er nog onder heeft ie dat ook maar het geluid is minder hard.
En als het geluid nog niet hard genoeg is dan moet je de middendemper ook maar verwijderen en een rechte pijp ertussen lassen. Maar dat moet je eerst horen, misschien is dat net ff teveel geluid

Stephan
-
zekes!!*Stephan_RSI* schreef:Ikzelf heb een remus einddemper onder mijn rsi en mijn katalysator is vervangen door een rechte pijp. Dit maakt wel een lekker geluidje met van die ploffen tijdens het loslaten van je gaspedaal.
En als het geluid nog niet hard genoeg is dan moet je de middendemper ook maar verwijderen en een rechte pijp ertussen lassen. Maar dat moet je eerst horen, misschien is dat net ff teveel geluid.
Stephan

Remus zonder middendemper doet het prima
-
volgens mij past een eindemper van een 1.8 16v toch ook op een rsi??
Kan namelijk een gebruikte devil kopen
( 1 jaar oud )
Kan namelijk een gebruikte devil kopen

-
- Contacteer:
hmm, ik had onder mn rsi een supersprint hangen (100mm) heel lekker geluid
Helemaal met een katvervanger ertussen. Hoor je ook klappen bij het loslaten van je gas
(dus niet alleen bij een "racemus"

Helemaal met een katvervanger ertussen. Hoor je ook klappen bij het loslaten van je gas

(dus niet alleen bij een "racemus"
the power of goodbye
-
supersprint lijkt me ook wel vetjes!!
-
en een open luchtfilter van airgreen erbij geeft volgens mij helemaal een vet geluidje.. 

Ik heb ook een supersprint, maar daar is aan geknutselt (vraag niet wat), ik kan nu een autoalarm er mee aflaten gaan door de trilling van het uitlaatgeluid haha... Alleen ,denk dat ik iets te veel decibel heb
Boeiuhhh!!

-
- Contacteer:
De peco onder mij r19 was eigenlijk voor een clio bedoeld,ff de dealer aan laten passen.
ik denk dat iedere uitlaat wel lekker kan klappen of vlammen,alleen heb ik me laten vertellen dat remus de klappen wel eens kon dempen,maar dat is dus bull****??
ik denk dat iedere uitlaat wel lekker kan klappen of vlammen,alleen heb ik me laten vertellen dat remus de klappen wel eens kon dempen,maar dat is dus bull****??

Ik had eerst ook een open luchtfilter van K&N, maar die heb ik eraf gehaald omdat dat niet zo gezond voor de motor schijnt te zijn. Ik moet wel zeggen dat ik dat geluidje van die K&N wel mis.ronald clio schreef:en een open luchtfilter van airgreen erbij geeft volgens mij helemaal een vet geluidje..
Ik heb mijn Devil destijds bij Improve weggehaald. 285 euro voor de duurste uitvoering. Vindt ik niet echt duur hoorronald clio schreef:thnx!!
Een devil roeleert wel, alleen de prijs is wel een tikkie hoog.![]()

Gewoon ff mailtje sturen aan improve-tuning. Duurt soms ff voordat je antwoord hebt, maar hij is zeker niet duur! En Devil is er voor alle renaults eigenlijk wel ja!Smasher schreef:hmm 285 voor een devil is idd niet al te veel geld![]()
voor megane's zijn toch ook devil-uitlaten te koop??
grtz

-
- Contacteer:
kijk zo mag ik het horenMarcel B. schreef:volgens mij wel hoorTom schreef:peco bestond toch niet meer ?!
overigens heb ik er ook een

De site is al een half jaar buiten gebruik wegen venieuwing,verder kan je nog het en der verschillende peco uitlaten kopen,en ook bestellen denk ik.
via Veban Rijswijk ook Peco te koop en in Groningen de Peugeot Dealer (Nefkens?) als ik me niet vergis...chris-r19 schreef:kijk zo mag ik het horenMarcel B. schreef:volgens mij wel hoorTom schreef:peco bestond toch niet meer ?!
overigens heb ik er ook een![]()
De site is al een half jaar buiten gebruik wegen venieuwing,verder kan je nog het en der verschillende peco uitlaten kopen,en ook bestellen denk ik.
-
- Contacteer:
veban leverd nog de meeste peco uitlaten,en passen ze niet dan maak je ze passendturboman schreef:via Veban Rijswijk ook Peco te koop en in Groningen de Peugeot Dealer (Nefkens?) als ik me niet vergis...chris-r19 schreef:kijk zo mag ik het horenMarcel B. schreef:volgens mij wel hoorTom schreef:peco bestond toch niet meer ?!
overigens heb ik er ook een![]()

Voor me uitlaat moest de bocht naar de middenpijp aangepast worden,en er is een ophangbeugel bijgelast,verder paste die er perfect onder.
-
zou zo'n airgreen twister nog wat zijn?