Jammer dat je van renault afgestapt bent natuurlijk, maar je hebt er iig zowieso iets anders moois voor terug!
Succes ermee!
subaru gtt
-
- Berichten: 6477
- Lid geworden op: wo 17 okt 2001 0:00
- Locatie: Woerden
Hoi MissKiss, welkom hier op het forum!
Zou je je nog even willen voorstellen aan ons in het Wie is Wie topic.
Have fun.
Zou je je nog even willen voorstellen aan ons in het Wie is Wie topic.
Have fun.
al gedaanRobert dB. schreef:Hoi MissKiss, welkom hier op het forum!
Zou je je nog even willen voorstellen aan ons in het Wie is Wie topic.
Have fun.

-
- Berichten: 3702
- Lid geworden op: ma 7 jan 2002 0:00
- Car: Talisman sedan
- Locatie: St. Annaland
- Contacteer:
Da's altijd ruig zo'n subaru!
Veel plezier ermee.
Vind het wel een beetje zonde van je schitterende megane.
Veel plezier ermee.

Vind het wel een beetje zonde van je schitterende megane.
Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
achja renault heeft gewoon schitterende modellen, het nieuwe clio type vind ik geweldig, had ook weinig gescheeld of ik had een clio sport gekocht.
ik had de megane 's morgens ingeruild, kwam 's middags nog even terug en toen hadden ze alle rtc stickers al verwijderd
de megane hadden ze net gewassen en van binnen schoongemaakt, hij zag er weer uit als nieuw.
ik had de megane 's morgens ingeruild, kwam 's middags nog even terug en toen hadden ze alle rtc stickers al verwijderd

de megane hadden ze net gewassen en van binnen schoongemaakt, hij zag er weer uit als nieuw.
hey kerel,suc met je sub,hou hem heel groetjessssssss
een suub is heerlijk qua geluid. En natuurlijk rijd het ook heerlijk.
one day... one day...
one day... one day...
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
-
- Berichten: 281
- Lid geworden op: zo 16 mar 2003 19:37
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Wordt ie zoiets als dit???
[img]http://www.tst-techniek.nl/lynx/images/dakhapper.jpg[/img]
[img]http://www.tst-techniek.nl/lynx/images/mistlampkap.jpg[/img]
Van LYNX CARDESIGN
http://www.lynx-cd.com/
Veel plezier ermee!!!
[img]http://www.tst-techniek.nl/lynx/images/dakhapper.jpg[/img]
[img]http://www.tst-techniek.nl/lynx/images/mistlampkap.jpg[/img]
Van LYNX CARDESIGN
http://www.lynx-cd.com/
Veel plezier ermee!!!
Clio16v
Suub moet blauw of groen zijn.
Maar ik denk als ik een suub zo zou maken:
[img]http://medlem.spray.se/pvdplanet/s1.jpg[/img]
[img]http://medlem.spray.se/pvdplanet/s2.jpg[/img]
[img]http://medlem.spray.se/pvdplanet/s3.jpg[/img]
[img]http://medlem.spray.se/pvdplanet/s4.jpg[/img]
[img]http://medlem.spray.se/pvdplanet/s5.jpg[/img]
[img]http://medlem.spray.se/pvdplanet/s6.jpg[/img]
maar daar meot je van houden. and i love it
Maar ik denk als ik een suub zo zou maken:
[img]http://medlem.spray.se/pvdplanet/s1.jpg[/img]
[img]http://medlem.spray.se/pvdplanet/s2.jpg[/img]
[img]http://medlem.spray.se/pvdplanet/s3.jpg[/img]
[img]http://medlem.spray.se/pvdplanet/s4.jpg[/img]
[img]http://medlem.spray.se/pvdplanet/s5.jpg[/img]
[img]http://medlem.spray.se/pvdplanet/s6.jpg[/img]
maar daar meot je van houden. and i love it

M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
-
- Berichten: 1324
- Lid geworden op: do 7 mar 2002 0:00
- Locatie: Delft
- Contacteer:
In mijn bescheiden optiek een beetje zonde om een rallywagen te verkrachten door hem een soort dtm-make-over te geven...
Gijs

Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
van de zijkant gezien is het op die foto's net een Evo...
die bovenste foto van madman vind ik wel mooi, die p1 voorspoiler komt er ook zeker op incl. mistlampkappen. die bodykit vind ik niets, wil hem nog wel een beetje origineel houden 
eerst maar eens een andere uitlaat en open dumpvalve en dan maar eens kijken naar een p1 lip en mistlampkappen. en dan een paar andere velgjes
ik heb de komende maanden in ieder geval weer genoeg te doen

eerst maar eens een andere uitlaat en open dumpvalve en dan maar eens kijken naar een p1 lip en mistlampkappen. en dan een paar andere velgjes

ik heb de komende maanden in ieder geval weer genoeg te doen

daar heb je verd##mt gelijk in
een sub is al bruut genoeg van zigzelf
als r 1ntje achter j opdoemd is ie al heftig
gewoon tevreet voor woorden
liggis optisch tunnen dan blijft zijn eigen kracht teminste leven







clio_rally schreef:In mijn bescheiden optiek een beetje zonde om een rallywagen te verk^4@ten door hem een soort dtm-make-over te geven...![]()
Gijs
Code: Selecteer alles
@Joentjuh,
wanneer kom je ff langs met de nieuwe aanwinst? Kunnen we gelijk door naar mn Appie. Een super brute bak,maar toch jammer dat de coupe weg is,staat ie nog ergens te koop?
Greetz Marcel
wanneer kom je ff langs met de nieuwe aanwinst? Kunnen we gelijk door naar mn Appie. Een super brute bak,maar toch jammer dat de coupe weg is,staat ie nog ergens te koop?
Greetz Marcel
Alpine GTA V6 Turbo Rood '86
Renault Rodeo 6 '77
Renault Rodeo 6 '77
Overlaatst nog bij het nieuwste model Impreza gestaan (splinternieuw). Het was dan ook nogeens een STI
. Het was een zwarte met gouden velgen. Zo'n auto hoop ik toch ooit weleens te kunnen bezitten.
De Impreza kwam trouwens overlaatst in de autoweek ook nog eens als beste uit de test van alle auto's.


-
- Berichten: 1324
- Lid geworden op: do 7 mar 2002 0:00
- Locatie: Delft
- Contacteer:
Grappig, hij legde het juist in de ... (kan blad even niet vinden) hard af tegen de evo en zelf de ford rs... Ik hecht nooit zoveel waarde aan dit soort bullshit van journalisten (behalve natuurlijk van top gear
!!!!!), maar hij werd ook op het circuit getest en daar reed hij slechtste tijden met verschillende coureurs.... Maar goed, in mijn eigen optiek is de evo van mitsu een behoorlijk stuk beter...
Gijs

Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
Evo is ook een iets andere prijsklasse.clio_rally schreef:Grappig, hij legde het juist in de ... (kan blad even niet vinden) hard af tegen de evo en zelf de ford rs... Ik hecht nooit zoveel waarde aan dit soort bullshit van journalisten (behalve natuurlijk van top gear!!!!!), maar hij werd ook op het circuit getest en daar reed hij slechtste tijden met verschillende coureurs.... Maar goed, in mijn eigen optiek is de evo van mitsu een behoorlijk stuk beter...
Gijs
Waar je nu een EVO VI voor koopt uit 98, had je in in die tijd een nieuwe Suub voor en had je nog een duid over voor op vakantie te gaan.
Dus niet om impreza een hand boven het hoofd te houden, maar het vergelijk is wel leuk, maar slaat eigenlijk nergens op.
Daarbij is een EVO alleen maar op de markt gebracht om mee te kunnen doen aan de rally. Bij de impreza is het dacht ik net andersom.
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
-
- Berichten: 1324
- Lid geworden op: do 7 mar 2002 0:00
- Locatie: Delft
- Contacteer:
Nee, je hoeft tegenwoordig niet echt meer homologatie modellen te leveren. Mitsu doet het ook gewoon omdat ze wagens willen verkopen. Ik weet dat het niet te vergelijken is, maar iemand zij hiervoor dat er volgens een bepaald test uitkwam dat de sub de beste was, daar reageerde ik op.
Zit gewoon een groot verschil tussen de imprezza's en de evo's. Met name als je naar de aandrijflijn (diffs) enzo kijkt, daar gaan de extra centjes van de evo gewoon heen... Blijft allemaal leuk speelgoed
Gijs
Zit gewoon een groot verschil tussen de imprezza's en de evo's. Met name als je naar de aandrijflijn (diffs) enzo kijkt, daar gaan de extra centjes van de evo gewoon heen... Blijft allemaal leuk speelgoed

Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
Ik vind de impreza net tegenvallen qua vermogen "ervaren". De rush in een R5 GTT of een 21T is veel erger qua ervaren. Waarschijnlijk omdat die op alle 4 de wieltjes trekt.Ra!ser0 schreef:Heey Jeroen, zekers strakke bak! Ik kom zeker nog een keertje langs... ff de PK's in je rug voelen
Tenminste zo ondervind ik het.
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Impreza is kewl man, ik heb een keer meegereden met iemand hier van de site, en we zaten toen met 4 man in die Impreza, en nog was ik ondersteboven hoe hard je mat zo'n ding kan knallen zeg......
(toch Chris......
)

(toch Chris......

Hehehe..Ivo8hoven schreef:Impreza is kewl man, ik heb een keer meegereden met iemand hier van de site, en we zaten toen met 4 man in die Impreza, en nog was ik ondersteboven hoe hard je mat zo'n ding kan knallen zeg......![]()
(toch Chris......)

Was inderdaad weer een typisch voorbeeld van:
"Wat hebben we toen gelachen.."
Ik bleef alleen tanken met dat gekke ding.
Het ging in die test wel om de betrouwbaarheid en de prijs/kwaliteits verhouding en ook nog iets van de kwaliteit/service van de dealers van de merken. En er zat volgens mij ook wel een limiet op de nieuwprijs van de geteste auto's.clio_rally schreef:Nee, je hoeft tegenwoordig niet echt meer homologatie modellen te leveren. Mitsu doet het ook gewoon omdat ze wagens willen verkopen. Ik weet dat het niet te vergelijken is, maar iemand zij hiervoor dat er volgens een bepaald test uitkwam dat de sub de beste was, daar reageerde ik op.![]()
Zit gewoon een groot verschil tussen de imprezza's en de evo's. Met name als je naar de aandrijflijn (diffs) enzo kijkt, daar gaan de extra centjes van de evo gewoon heen... Blijft allemaal leuk speelgoed![]()
Gijs
@Alpine Ik pm je binnenkort wel een keer, ik kom zondags geregeld jouw kant op (lichtenvoorde) dus misschien kunnen we er een "mini meeting" van maken hehehe...
@Raiser Woensdagavond he? Of kun je dan niet ?
@Michel S Ik heb zelf nog nooit in een 21T of 5 GTT gezeten
@Raiser Woensdagavond he? Of kun je dan niet ?
@Michel S Ik heb zelf nog nooit in een 21T of 5 GTT gezeten
Laatst gewijzigd door Joentjuh! op wo 13 jul 2011 18:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Wat nou echt sneller is, laat ik even in het midden. Weet dat ik met de 21T toch een paar impreza's de klotuh ben op gegaan. Maar de ervaring van acceleratie is in een R5 en een 21T heftiger dan in een suub. Dit zal komen doordat de suub geen echte Turbolag heeft en je dus een klap verkoopt wanneer de turbo inslaat, en omdat die niet omhoog komt met de neus. Iets wat de andere 2 wel hebben.Joentjuh! schreef:
@Michel S Ik heb zelf nog nooit in een 21T of 5 GTT gezeten maar ik heb echt wel het idee dat ik hard ga in de subaru. De subaru zal wel iets comfortabler zijn dan de 5gtt en 21t. Maar met een andere uitlaat en open dumpvalve klinkt het al heel anders
Maar ben gisteren even wezen rijden, en ben al aardig eraan aan het wennen. Nog even en dan ben ik in de suub net zo snel als in mijn rally GTT. Duurt wellicht nog een tankje of 4 en dan zal ik dat ook wel doorhebben.
Eigenlijk toch eens een airstrip op duiken. Want vraag me toch af wat die voor een grens heeft. Of die een beetje voorspelbaar is, of net niet.
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
word tijd dat ik de streek van MSSTRICHT nog eens opzoek,paar suubjes poepje laten ruiken ,zeker die van mijne maat MichelMichel S. schreef:Wat nou echt sneller is, laat ik even in het midden. Weet dat ik met de 21T toch een paar impreza's de klotuh ben op gegaan. Maar de ervaring van acceleratie is in een R5 en een 21T heftiger dan in een suub. Dit zal komen doordat de suub geen echte Turbolag heeft en je dus een klap verkoopt wanneer de turbo inslaat, en omdat die niet omhoog komt met de neus. Iets wat de andere 2 wel hebben.Joentjuh! schreef:
@Michel S Ik heb zelf nog nooit in een 21T of 5 GTT gezeten maar ik heb echt wel het idee dat ik hard ga in de subaru. De subaru zal wel iets comfortabler zijn dan de 5gtt en 21t. Maar met een andere uitlaat en open dumpvalve klinkt het al heel anders
Maar ben gisteren even wezen rijden, en ben al aardig eraan aan het wennen. Nog even en dan ben ik in de suub net zo snel als in mijn rally GTT. Duurt wellicht nog een tankje of 4 en dan zal ik dat ook wel doorhebben.
Eigenlijk toch eens een airstrip op duiken. Want vraag me toch af wat die voor een grens heeft. Of die een beetje voorspelbaar is, of net niet.



21Turbo RULES