nog steeds??? Dacht dat je er een gevonden had.ClioRSI-115pk schreef:Ik heb een clio met phase2 voorkant
en achterkant![]()
Nu nog de zijkanten.....(goedkope spuiter gezocht
)
Friday Nightmeeting Oldenzaal.
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Project: GTT Blue Sport
-
- Contacteer:
En druk dat het was 

-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Even druk als de eerste meeting toen 

-
- Contacteer:
Go back to page 1, read the second post and shiverVosje schreef:Bij de eerste meeting was jij helemaal niet bij ventje!![]()

nee bij mijn vriendin thuis hebben ze achter de sleutel ruimte een leuk zwembadje en sauna en daar zijn we bezig met de afwerkingmichel 16v schreef:wat moet je schuren dan, om een alarm erin te krijgenChristian schreef: ik heb het goedkoop gekocht als het nou 300 was had ik het nooit gekocht
maar het gaat er toch in
eerst vanavond even schuren en dan hopelijk even wat tijd over om me dashbort teslopen

Miepen??? dat woord kennen ze niet in de grote stad! Overdinkel tsssss daar lopen ze nog op klompen!dtune_stefan schreef:Bij de volgende meeting wel effe een jas meenemen Renco, anders lig je direct weer te miepen

Clio 16v.....
Had jouw woordenkennis wel hoger ingeschatVosje schreef:Miepen??? dat woord kennen ze niet in de grote stad! Overdinkel tsssss daar lopen ze nog op klompen!dtune_stefan schreef:Bij de volgende meeting wel effe een jas meenemen Renco, anders lig je direct weer te miepen
@Frits: ik vind 100 euro nog best veel voor het spuiten van 4 stripjes....kun je niet nog wat goedkoper worden.....?
. Ik neem de strips sowieso mee naar 'De Meern'.
@stephan: Ik heb de bougiekabels erin gedrukt, naar mijn idee is die wat sneller met optrekken enzo....
, reageert allemaal wat vlugger!
Passen de wieltjes goed onder je kanariegele GTE Renco...???

@stephan: Ik heb de bougiekabels erin gedrukt, naar mijn idee is die wat sneller met optrekken enzo....

Passen de wieltjes goed onder je kanariegele GTE Renco...???

De naam is STEFANClioRSI-115pk schreef: @stephan: Ik heb de bougiekabels erin gedrukt, naar mijn idee is die wat sneller met optrekken enzo...., reageert allemaal wat vlugger!
![]()

Dat gevoel had ik ook inderdaad. Zal dan ook echt wel zo zijn

-
- Contacteer:
sprechen sie deutsch, stefan
-
- Contacteer:
hij is gevoelig met zijn naam he.... 

-=Life Sucks=-
meiske van JoostR
meiske van JoostR

-
- Contacteer:
moet toch iets doen op mijn werkdtune_stefan schreef:ja hoor, ga jij er anders ook nog mee bemoeien

-=Life Sucks=-
meiske van JoostR
meiske van JoostR

-
- Contacteer:

-
- Contacteer:

jaja ik heb nu weer werk na 2 weken genieten is het weer werken 
http://www.directlease.nl wel te verstaan... ( ik heb voor jullie gekeken... nog geen clio v6 te lease wel 2.0 16v .... voor het kleine bedrag ( voor een gek ) van 583,- / 720,- excl. btw
(resp excl. en incl. brandstof)
Maarjah als je dat per maand kwijt bent .... kun je net zo goed niet gaan werken... helft loon foetsie aan auto ...
( chris misschien iets voor jouw... scheelt een hoop.. je steekt nu 90 % van je loon in je auto en 10% in "overige" zaken. dus voor jouw misschien wel beter
Je bent in 1 klap klaar en je houdt geld over
)
Ik heb nu ik weer werk heb al een Supersprint Backfire gekocht ( heb al spaggetispruitstukje liggen en lege kat. Verder nog nieuw slot voor motorkap en nieuwe automaten motorkap ) Dus genoeg onderdelen maar te weinig tijd om te monteren!
Grint greetz you all

http://www.directlease.nl wel te verstaan... ( ik heb voor jullie gekeken... nog geen clio v6 te lease wel 2.0 16v .... voor het kleine bedrag ( voor een gek ) van 583,- / 720,- excl. btw
Maarjah als je dat per maand kwijt bent .... kun je net zo goed niet gaan werken... helft loon foetsie aan auto ...
( chris misschien iets voor jouw... scheelt een hoop.. je steekt nu 90 % van je loon in je auto en 10% in "overige" zaken. dus voor jouw misschien wel beter

Ik heb nu ik weer werk heb al een Supersprint Backfire gekocht ( heb al spaggetispruitstukje liggen en lege kat. Verder nog nieuw slot voor motorkap en nieuwe automaten motorkap ) Dus genoeg onderdelen maar te weinig tijd om te monteren!
Grint greetz you all
hij heeft zo veel liggen alleeen durrt ewen voor dat je alles los krijgtGrint205 schreef:jaja ik heb nu weer werk na 2 weken genieten is het weer werken
( chris misschien iets voor jouw... scheelt een hoop.. je steekt nu 90 % van je loon in je auto en 10% in "overige" zaken. dus voor jouw misschien wel beterJe bent in 1 klap klaar en je houdt geld over
)
Grint greetz you all

martijn heb je al nieuwe boutjes bestelt anders begin ik er niet weer aan

-
- Contacteer:

vrijdag voor de jaarafsluiting nog even bij elkaar komen?
Datum :31OKT
Tijd : 19uur
christian : Clio 16V
Joost: Express LPG
Ja ik vind het ook wel leuk, hier een andere meeting geek

En voor deze keer kom ik met de LPG bak, niet omdat de GTT het niet zou doen ofzo, maar die mag ook wel eens gezien worden. Niks bijzonders ofzo