ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto. I
heeft een blue sport andere velgen?
oke, wist ik niet...
thnx
thnx
Ben ik GVD een keer serieus, wordt ik even lekker in de zeik genomen hier.....pfff, altijd die zelfde gasten....jochem de haas schreef:Ja he ,het is echt ongeloofelijk die Ivo zeikt altijd alles en iedereen afChris schreef:Ik zie een knipoog, loop je met te dissen?!Ivo8hoven schreef:Ow ja Chris, gooi even wat info online met een mooi plaatje van je nieuwe aanwinst, echt een mooi en fris ding man......
Je loopt toch niet mijn net ingereden altijd boodschappen meegedaan Bleu Sport af te zeiken?
Jochem, bijna alles!.
Wel ver boodschappen doen hoor van A'dam naar Den haag

Nee ik vind het echt een leuk ding man, en wel wijs toch, zo'n km stand.....!!!
Jazeker!Ivo8hoven schreef:Nee ik vind het echt een leuk ding man, en wel wijs toch, zo'n km stand.....!!!
Je moest eens weten hoeveel lol ik gister had toen ik De Haas aan het opduwen was..

Lachen toch voor een 5ie met zoveel levens ervaring!!
toenet nog ff een calibra te kakken gezet, vond ie niet leuk... ik wel 

Immer wieder die verdammte Holländer
Ja jij kan nie echt autorijden!Joost (DoubleYou) schreef:Gister een klein stukkie Express GTT (ik) tegen Twingo standaard (Renco), verlorenDat vraagt om drastische maatregelen! Dat wordt dus een bleedvalve voor hogere turbodruk en wie weet een nieuwe carb omdat m'n wagen hapert

Clio 16v.....
Tom schreef:ik zou niet lompweg de druk op gaan gooien. Kijk eerst eens effe goed wat er mis is met dat ding. Ik heb mijn GTT altijd op standaard druk laten staan en een twingo is dan ECHT GEEN partij hoor !!
Robert dB. schreef:door een standaard Twingo zoek gereden worden?![]()
Arjen schreef:Joost (DoubleYou) schreef:Hij zou ook geen partij voor mij zijn als:
-de wagen bij het optrekken niet haperde
-ik geen turbodruk van 0.4 bar heb.
Zelfs met 0.4 bar moet een twingo toch echt geen probleem zijn. Zou eerst ff kijken of er ook niet iets anders fout zit.

Ligt iid aan welke gek er achter het stuur zit!jochem de haas schreef:Tja dan kennen jullie chris zeker nog niet![]()
Die is in staat om tijdens de toertocht met een twingo ( van gerda ) behoorlijk snel te zijn .
Sterker nog wij ( ivo en ik ) reden achter hem maare ivo moest hard trappen om hem bij te houden ( zijn gt was toen nog standaard )
Dus het is maar net welke gek ermee rijd.

Clio 16v.....
Gister een sprintje getrokken met een of andere fiat ofzo, kon er niet echt uit komen wat voor auto het was...
Naast elkaar bij stoplicht, groen hij en ik ervandoor kom ik erachter dat er een turbo blok in zit
Verloren dus met mij RSi'tje maar hij gaf wel duimpie en ik ff toeteren was toch wel leuk ondanks verlies
Naast elkaar bij stoplicht, groen hij en ik ervandoor kom ik erachter dat er een turbo blok in zit

Verloren dus met mij RSi'tje maar hij gaf wel duimpie en ik ff toeteren was toch wel leuk ondanks verlies

Mr.A / Alrik is in bezit van een blauwe Renault Clio RSi Longchamp uit 1997 !
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Vosje schreef:Ja jij kan nie echt autorijden!Joost (DoubleYou) schreef:Gister een klein stukkie Express GTT (ik) tegen Twingo standaard (Renco), verlorenDat vraagt om drastische maatregelen! Dat wordt dus een bleedvalve voor hogere turbodruk en wie weet een nieuwe carb omdat m'n wagen hapert
Je stond gister mooi voor lul
![]()

Ik zou de gezichten van de mensen die voor het stoplicht stonden wel eens willen zien

Gisteravond op weg naar IJmuiden.
Stoplicht met 2banen, wat later 1 baan wordt (bij de pont voor bekenden)
Een taxi E220CDI, nu heb ik daar wel es mee gereden en die dingen zijn toch best vlot, goed ik stond links hij rechts. De man op wat hogere leeftijd zat me misprijzend aan te kijken dat ik met zoveel gerochel aankwam. Hij keek met ene blik 'die zal ik es een lesje leren'
De GT was goed warm, en zoals altijd zet ik de radio uit tijdens sprintjes. Terwijl ik daarmee bezig was ging het dus op groen en de taxi spoot weg.
Nouja ik dan maar vol 1-2-3 en voor de taxi langs die al 1,5 autolengte voorsprong had. Kijkend in de achteruitkijkspiegel zag ik toch een verbaasde kop naar voren zitten in die taxi
Een taxi E220CDI, nu heb ik daar wel es mee gereden en die dingen zijn toch best vlot, goed ik stond links hij rechts. De man op wat hogere leeftijd zat me misprijzend aan te kijken dat ik met zoveel gerochel aankwam. Hij keek met ene blik 'die zal ik es een lesje leren'
De GT was goed warm, en zoals altijd zet ik de radio uit tijdens sprintjes. Terwijl ik daarmee bezig was ging het dus op groen en de taxi spoot weg.
Nouja ik dan maar vol 1-2-3 en voor de taxi langs die al 1,5 autolengte voorsprong had. Kijkend in de achteruitkijkspiegel zag ik toch een verbaasde kop naar voren zitten in die taxi

Dat plekkie rules, zelf ook al meerdere malen gehad.Steven schreef:Gisteravond op weg naar IJmuiden.

-
Gistermiddag. Op weg terug uit Nieuwendijk, Pipercross openluchtfilter gehaald voor een clublid. Tussen Loon op Zand en Tilburg ff over de 220 (op de teller) achter een Audi Coupe 2.8 quatro
(geloof dat het dan een Audi 90 is) aan. Hij liep niet weg. Had hem vantevoren bij de verkeerslichten al ff laten zien hoe het moet
! Echter bij de 217 houdt mijn Williams er mee op
, terwijl die Audi nog ff doorging
. Maar ja, voor topsnelheid heb ik de Williams ook niet gekocht. Voor het 2x voor penis zetten bij de twee verkeerslichten terwijl zijn vriendin hem uitlachte
, DAAR heb ik de Williams voor gekocht (dat en het feit dat het een vette bak is).
Groet,
Gerarh
Armée Française

Groet,
Gerarh
Armée Française
-
- Contacteer:
Hij staat weer vooraan.Marcel B. schreef:-Ray- schreef:die gelepeter5GTTurbo schreef:Rijdt ik net op de N44 van Den Haag naar Wassenaar in m`n bedrijfsbak.
Sta ik voor het stoplicht bij Wassenaar centrum (bij die lancia dealer met die hele vette delta integrale)
staat er naast me een corsaatje.
Stoplicht groen ik op het gas en die corsa trapt z`n gas door z`n bodem heen allebei gelijk op. Rijden een poosje naast elkaar.
Ik neem de afslag rijnsburg hij ook, staat die naast me bij het stoplicht draait z`n raam open.
Zegt die "Je moet niet zo hard rijden".
Na ja stommere dingen kun je niet zeggen.
Hij rijdt gewoon het hele eind naast me.![]()
Kom er dagelijks langs, alleen staat ie nu niet meer vooraan
Er zitten nu wel een paar vlekken op de ramen, sorry

-
Gisteren middag verloren van een Opel Corsa, lag een 2 ltr turbo motor in 

-
juist, 235 is prima haalbaarMenno schreef:toerenbegrenzer omhoog.....GeniustheGzA schreef:Echter bij de 217 houdt mijn Williams er mee op,

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
De vangst van vandaag:
Een Mercedes CLK 240 met drie meiden erin
. Ze stonden bij het eerste stoplicht 2 auto's achter me. Bij het volgende stoplicht stond ik achter hun. Drie koppies om kijken wat zal hij doen. En ik deed het. Er achter in 2 er rechts voorbij en in 3 byebye zwaai,zwaai.
Best lachuh van die meiden die dan effe denken dat ze een dikke bak rijden.
Een Mercedes CLK 240 met drie meiden erin

Best lachuh van die meiden die dan effe denken dat ze een dikke bak rijden.

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
MJ schreef:Bram schreef:Ik heb er vanmiddag een traktor uitgetrokken met m'n les![]()

heb na de aanrijding vrijdag ff opnieuw gereden na de nieuwe stukken te hebben gemonteerd,kom ik aan't licht naast een 4x4 sierra cosworth,1ste sneller op
2de en 3de was ik al voorop, was ik een auto voor tot het volgende licht,daar opnieuw het zelfde liedje,moet welzegen dat hij slecht vertrok,maar mijn 2de run was ook nie schitterend.

-
ja kadett-jes en van alles en nog wat gaan daar errug hard!Tom schreef:vandaag op de nurburgring vewrschillende keren stront gereden door van alles en nog wat. Wel snel spul
-
- Moderator
- Car: MB
een kadet heb ik juist wel ingehaald, en nog een motor ook
.
wat vooral voorbij kwam was, carrera RS, GT3, ferrari, impreza, m5 (ring taxi), m3,...............................................

wat vooral voorbij kwam was, carrera RS, GT3, ferrari, impreza, m5 (ring taxi), m3,...............................................
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
Zat het 'lekkere' wijf achter het stuur??Tom schreef:m5 (ring taxi)
-
- Moderator
nee, een kerel. Maar die dingen gaan iig goed hard. Die kun je maatr beter niet proberen om bij te houden. Wel mooi te zien hoe die de wagen "zetten" voor een bocht, echt vet
-
vind je het gek dat het hard gaat? Goede basis auto, plus iemand achter het stuur die rondjes rijdt voor zijn daglijks werk... 

-
- Moderator
vind het ook niet gek, maar wel leuk om te zien
Vond die fabrieksrijders ook wel goed rijden. De test piloten dus
. BMW heeft daar zelfs een speciaal test centrum (met showroom) zitten als je van de nordsleiffe naar de ring rijd. Je ziet echt veel mooi spul daar.
Vond die fabrieksrijders ook wel goed rijden. De test piloten dus