Breda houdt ook oogje in het zeil,
Lastig dat ik morgen voor langere tijd weer weg moet maar toch.......
Veel sterkte gewenst! Het blijft GVD moeilijk voor sommige mensen om met hun takke van iemand anders spullen af te blijven....
Quadra 1992_____Willie 1996
R5GTT f1 1986Project info
Hoe kunnen ze nou zomaar je auto stelen? Stond ie niet op slot? Raam open? 't Is in ieder geval vet balen en ik hoop echt dat ze je auto weer vinden. Ik wens je veel succes!
Hoop voor je ze dat ze hem nog vinden, ik heb in het zelfde schuitje gezeten met me crx, is nu bijna een jaar geleden gestolen en nooit meer wat van gehoord, hoop dat het bij jou beter afloopt.
Renault 5 gtt. Mods: Peco uitlaat, zuigerdumpvalve.
Wat een naaistreek, gewoon je auto jatten.....
Je steekt al je tijd en liefde in zo'n auto ( hebben we het nog niet eens over het geld ) en dan gappen die vuile @#$%lijers hem!!!!
verdekke die ziet er knap uit,ik heb hem al een paar keer mogen bewonderen en in gezeten,vind het echt k@t voor jullie,in ieder geval ik heb al wat telefoontjes gepleegd naar wat type's mannen die nie vies zijn van wat diefstal,en ze zouden uitkijken ervoor,want Belgie is nie ver af voor jullie,suc6 met de afloop.
ff voor de mensen wat speciale dingetjes voor op te letten,eps uitlaat,kleur antraciet (dacht ik )fastchip kastje,de rest vullen jullie wel aan zeker.
Feit is gewoon dat de kans dat de auto via "officiele" kanalen wordt teruggevonden, zo goed als nihil is.
Super fijn toch dat iedereen mee op let. Meesten hier zitten toch ook veel op marktplaats enzo, dus verkoop van onderdelen valt vlug op.
Hoop dat er zo wat uitkomt, want dit is gewoon heavy balen
Marcel B. schreef:Vraag me af wat de politie doet als jij opbelt en ze vertelt dat jij achter een gestolen auto aanzit en vraagt of ze ff willen helpen...
Wachten tot de koffie op is om dan naar huis te gaan
Precies, dat deboel ik...
Want als je die vent uit de auto trekt en daarna de politie belt word je weer aangeklaagd voor vrijheidsberoving en openbare geweldpleging en weetikwatallemaal
Matijs schreef:Precies, dat deboel ik...
Want als je die vent uit de auto trekt en daarna de politie belt word je weer aangeklaagd voor vrijheidsberoving en openbare geweldpleging en weetikwatallemaal
ow alss jullie gaan knokken bel mij dan ook ff 0652550316
heb ook wat vriendjes bij het korps mariniers, bel ik die ook ff
niet dat die mensen tegen de rtc knokploeg op kunnen maar elk beetje helpt