Gisteren rij ik met mijn clio16v in Hilversum, komt er idioot langs die door rood rijdt met zijn lelijk volvo 440 waardoor ik hem af snij. Vet woest stapt die uit bij het eerst volgende stop licht en gaat staan schelden en trapt zo een deuk in mijn motorkap. Snel ff kenteken genoteerd kon natuurlijk makkelijk bij houden zo'n volvo 440 .
Heb nu aangifte gedaan en nu maar wachten wat er gaat gebeuren.
Ga nu dus wel lekker naar de eindejaarsmeeting met een vette deuk in mn clio .
afhankelijk van die deuk zal het denk ik een ander kapje worden, mischien heeft iemand er nog 1tje liggen hier. Kapje spuiten kost je de kop niet, dus dan valt alles nog wel mee.
Hey das naatje! had dat vierkante koekblik verbouwd dan en fotoos gemaakt! dan hadden we kunnen lachen en die gast een tik op ze neus gegeven
maarja nu was je wel verstandig, lekker geld ontvangen (gewoon een flinke prijs noemen, ben je toch nog happy)
Rolatorzz Robert (NiO)
taaaaaaaaaaaaadaaaaaaaaaaa in NL
Laatst gewijzigd door NiO op ma 20 okt 2003 8:34, 1 keer totaal gewijzigd.
NiO schreef:HEy das naatje had dat vierkante koekblik verbouwd dan en fotoos gemaakt hadde we kunnen laggen
en die gast een tik op ze giegeldje gegeven
maarja nu was je wel verstandig lkkr geld ontvangen en smartegeld (gwoon flinke prijs neomen meer asl je wil gaat t wat naabenedenen en ben je tog nog happy
Rolatorzz Robert (NiO)
Nu moet ik Robert dB. en Dennisvr toch echt gelijk gaan geven. Dit is amper te volgen!
NiO schreef:HEy das naatje had dat vierkante koekblik verbouwd dan en fotoos gemaakt hadde we kunnen laggen
en die gast een tik op ze giegeldje gegeven
maarja nu was je wel verstandig lkkr geld ontvangen en smartegeld (gwoon flinke prijs neomen meer asl je wil gaat t wat naabenedenen en ben je tog nog happy
Rolatorzz Robert (NiO)
Nu moet ik Robert dB. en Dennisvr toch echt gelijk gaan geven. Dit is amper te volgen!
Moet je mee oppassen hier iemand een hoek geven Als t een van Dijkie was heb je zo een mes of kogel tussen je ribben en ze rijden weer weg. En het nog maar niet over het allogtone gedeelte te hebben hier. Loopt de spuigaten uit.
Laatst gewijzigd door Ben op ma 20 okt 2003 8:36, 1 keer totaal gewijzigd.
NiO schreef:Hey das naatje! had dat vierkante koekblik verbouwd dan en fotoos gemaakt! dan hadden we kunnen lachen en die gast een tik op ze neus gegeven
maarja nu was je wel verstandig, lekker geld ontvangen (gewoon een flinke prijs noemen, ben je toch nog happy)
Even verder contact gehad met de politie...Per ongeluk expres een blaadje gepakt met zijn kenteken gegevens, dus nu weet ik waar die woont . Kan dus nog leuk worden als ik mijn geld heb gevangen...