Op een gegeven moment zie ik die vrachtwagen langzaam naar achter rijden. Ik denk nou ja 10 cm kan maar hij bleef gaan dus ik toeteren als een malloot en hij blijf maar komen aangezien er een auto achter mij stond kon ik niets.
En hij bleef maar komen dusja hij zat er tegenaan. Nu zit er een klein deukje in mijn bumper en is de lak eraf. We wilde eerst een schade formulier invullen maar toen dacht die vent dat het misschien toch beter was om zo te regelen.
En aangezien het een bedrijf was vond ik dat ok.
Ik had zelf de schade lekker ruim geschat op 125 euro. En dat vond hij goed en dat zou hij het bedrijf laten regelen. En mocht het meer worden deden we het via de verzekering. Nu kwam ik thuis erachter dat er ineens ook speling op mijn bumper zit en hij niet helemaal recht meer hangt.
Nu wil ik dus wel alle schade vergoed krijgen en denk ook niet dat dat bedrijf er moeilijk over gaat doen alleen nu is mijn vraag wat kost een nieuwe originele voorbumper in zwart gespoten en gemonteerd.
En hoe kan ik dit het beste voor elkaar krijgen om die bumper vergoed te gaan krijgen?
En is het ook mogelijk om een K-tec bumper te bestellen op de kosten van de verzekering

en wat zou dit ongeveer gaan kosten?
Dus hoe kan ik dit het beste gaan regelen als hun het nie contant af willen regelen? En hoe kan ik er dan een K-tec bumper onder krijgen zonder dat mij het teveel kost. Iemand een idee?
Edit: 34358 typfouten