Heb ze ook wel eens zien zitten onder n 19...Je weet wel, die van je pa

wat absoluut zuigt!jef schreef:...het groene lijntje rondom de auto ...Rick schreef:Gefeliciteerd!!!!
Maarre wat is nou het verschil tussen een S en een "gewone" clio??
ik weet wat je er onder heb haas ik heb foto's gezien maar is in iedergeval beter als die standaart wielen~Haas~ schreef:ik heb andere...
Heb ze ook wel eens zien zitten onder n 19...Je weet wel, die van je paAlleen dan n maatje kleiner geloof ik...
pecies~Haas~ schreef:wat absoluut zuigt!jef schreef:...het groene lijntje rondom de auto ...Rick schreef:Gefeliciteerd!!!!
Maarre wat is nou het verschil tussen een S en een "gewone" clio??
me 2...maar ja, ben hard op zoek naar iets zonder krassen en in kleurP@TB@D schreef:pecies~Haas~ schreef:wat absoluut zuigt!jef schreef:...het groene lijntje rondom de auto ...Rick schreef:Gefeliciteerd!!!!
Maarre wat is nou het verschil tussen een S en een "gewone" clio??![]()
ik heb hem alleen nog op mijn voorbumper maar ja
ik dalijk nergens meer!!P@TB@D schreef:pecies~Haas~ schreef:wat absoluut zuigt!jef schreef:...het groene lijntje rondom de auto ...Rick schreef:Gefeliciteerd!!!!
Maarre wat is nou het verschil tussen een S en een "gewone" clio??![]()
ik heb hem alleen nog op mijn voorbumper maar ja
ssssssssssssstjef schreef:
ik dalijk nergens meer!!
is niet de planning, dan liggen je wielen weer zo achterlijk ver in de kasten...P@TB@D schreef:ik las het maar ga je dan ook voorschermen veranderen omdat een 16v bumpert breder is natuurlijk
Gewoon iets verder naar binnen vouwen die zijkanten. moet vast wel kunnen. ze lopen toch schuin weg en niet recht.P@TB@D schreef:sja dan kan je ook geen 16v bumpert erop zetten he
ik bedenk me nu net... hoe zit het bij tom (hitman) dan?? heeft wel een 16v voorbumper maar niet de schermen geloof ik.Frits schreef:P@TB@D schreef:sja dan kan je ook geen 16v bumpert erop zetten he
echt niet hitman heeft gewoon normale rn bumpers:Frits schreef:Frits schreef:ik bedenk me nu net... hoe zit het bij tom (hitman) dan?? heeft wel een 16v voorbumper maar niet de schermen geloof ik.P@TB@D schreef:sja dan kan je ook geen 16v bumpert erop zetten he
haazje help me eens denken.
Gr.Frits
de bovenkant is van een clio RT bumperTom schreef:(Ray had toen 16v bumpers op een gewone clio. daar kun je zien hoe het is)
hij bleek al snel sneller te zijnFlorus schreef:Mooi karretje!veel plezier ermee
En nu natuurlijk een keer sporten tegen p@t
jef schreef:zo vandaan even wezen klussen aan me velgies, want die zagen er niet uit!
de rand was helemaal gaan bladeren roest en zooi je kent het wel.
Ik heb me de hele dag bezig gehouden met het schuren van me velgen zow daar werd ik echt gek van!!
heb allemaal blaren![]()
maar verschil zie je hij zit nu in de grondverf /primer
dus binnekort even de originele kleur er weer over heen spuiten!![]()
en ze zien er weer als nieuw uit!
hallo zo snel gaat ie ook nie hoorJoost (DoubleYou) schreef:Zozo jef, tijd over?
Goed bezig! We zullen het allemaal zien op de meeting. Als je in deze snelheid doorgaat is je auto misschien even mooi als die van P@T over 2 weken