Heej kan iemand mij zeggen waar ik de ouderwets gele lampen kan halen? Niet de duplo's maar de H4 versies. Ik zoek dan eigenlijk de versie met die kapjes erop... Help me...
Grtz!
GELE H4 LAMPEN???
-
Rally is NOT a crime!
My only limit, is the limit of my car!
-
Ha, daar heb ik ook een hele tijd naar gezocht maar volgens iedereen zijn die dingen niet meer te verkrijgen. Later bleek dat ze bij de autoshop nog een handeltje hadden liggen en dat ze ook nog bij te bestellen zijn, merk lamp = Tungsram incl. cupje. Probeer het daar eens...
-
Oke, welke onderdelenboeren hebben jullie het over want de grote hier in de buurt hebben niks. Ik zit hier in omgeving Uden in Brabant en Staadegaard en van Heijl, Automat, Halfords, Citroëndealer enz hebben niks... Morgen eens bij de Renault dealer langs misschien dat die iets hebben...
ZIJN DE KAPJES NIET LOS VERKRIJGBAAR?????
ZIJN DE KAPJES NIET LOS VERKRIJGBAAR?????
Rally is NOT a crime!
-
Ik heb ze laatst nog gekocht bij de plaatselijke onderdelen-toko
Hij had er nog genoeg
Hij had er nog genoeg
Skoda Octavia 1.8 20V Turbo
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ik zag ze laatst bij Lasaulec nog in de Neglin-catalogus staan. Dus ze zullen nog wel leverbaar zijn. Gelukkig 

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
-
- Contacteer:
neglin levert ze niet meer en philips ook niet
ik kan binnen kort zowel duplo als h4 in geel leveren
jullie horen van mij
ik kan binnen kort zowel duplo als h4 in geel leveren
jullie horen van mij
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Heb je er dan nog niet genoeg ? Ik kan pa wel weer ff bellenIvo8hoven schreef:Doet u mij maar een setje Philips H4 Gold.......![]()

-
voor de gele kleurChrisv schreef:Heb ze hier in een automaterialenzaak wel nog gehaald. Maar zonder dat kapje...waar is da kapje voor dan?

normaal gesproken bestaat de gele H4 lamp uit een universele H4 lamp ,met wit licht dus, met daaroverheen een hoedje zeg maar, dat zit erop geklikt, en dat is gemaakt van geel glas.
Het makkelijke daarvan is dat als de H4 pit kapot gaat, je dan een normale H4 van een paar euro`s kunt kopen en dat gele glaasje ff verwisseld, dat doe ik dus meestal.
Laatst was wel een vreemd geval , is in mijn koplamp de H4 kapot gesprongen inclusief dat gele glas.
-
Ah op die manier. Laatst had ik 2 gele h4 lamen voor 23 euro ofzo, inderdaad best duur. Kapjes zijn dus nergens meer te krijgen....
some people are alive only because it's illegal to kill them
Automat moet ze gewoon hebben hoor, in Ridderkerk in ieder geval wel, heb ze daar pas nog gezien. Stonden in het rijtje bij WIT, BLAUW en GROENE GLOED. Zelf heb ik een groene gloed, en de gele stond daar ook bij!
Renault Twingo
Planning september: Ramen blinderen, andere spiegels
Planning oktober/november: Spoilerpakketje van CarTrend
Planning september: Ramen blinderen, andere spiegels
Planning oktober/november: Spoilerpakketje van CarTrend