[R5GTT] Motor eruit v krukaslager, wat nog meer vervangen?

Alles over de motor, turbo, computer, chiptuning
Plaats reactie
tyberium
Contacteer:

M'n motor moet er binnenkort uit voor een lekkende krukaslager aan de bakzijde. (blok is @#@ nog géén jaar oud!) Wat is verstandig om nog meer gelijk te vervangen als dit (vorig jaar gereviseerde) blokkie er toch uit ligt?
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Heb je geen garantie op de revisie???
tyberium
Contacteer:

Kom ik bij die #$%^# garage waar ik heb gezegd dat ie lekte, kon ik eerst 1 week wachten tot ze gingen kijken. Toen hebben ze een slangetje veranderd. Lekte ie nog steed. Toen weer een week moeten wachten tot ze alle kappen eraf konden halen en ze de bakzijde konde zien. Toen kwamen ze tot de conclusie dat die keering lek was. En laat dat met dat hele gezeur nou precies 15 dagen hebben geduurd...totaal precies 15 OVER de garantie #@#$@%!...heel toevallig. Dus als die handel er toch weer uit moet, wil ik liever nog alle andere bereikbare lagertjes en toestanden vervangen...ideeën?
Ollie

Niet mee akkoord gaan met de manier waarop ze je hier proberen af te schepen. Blijf die gasten maar eens lastig vallen en desnoods met stappen dreigen!
-=Chuckie=-
Contacteer:

Maar het was binnen de garantie periode dat je bij hun bent geweest dan moeten ze het als garantie behandelen, heb je rechtbijstands verzekering? gewoon inschakelen dan en anders ff kijken of hier misschien iemand een briefje kan typen ofzow
Jasper16v

Ze kunne je niet zomaar wegsturen en dan zeggen kom dan en dan maar weer zodat je dan net over je garantie periode heen zit. Laat ze er niet zo makkelijk vanaf komen !!
canonballman

tyberium schreef:M'n motor moet er binnenkort uit voor een lekkende krukaslager aan de bakzijde. (blok is @#@ nog géén jaar oud!) Wat is verstandig om nog meer gelijk te vervangen als dit (vorig jaar gereviseerde) blokkie er toch uit ligt?
Lekkende krukasKEERRING bedoel je.
canonballman

tyberium schreef:M'n motor moet er binnenkort uit voor een lekkende krukaslager aan de bakzijde. (blok is @#@ nog géén jaar oud!) Wat is verstandig om nog meer gelijk te vervangen als dit (vorig jaar gereviseerde) blokkie er toch uit ligt?
Lekkende krukasKEERRING bedoel je.
tyberium
Contacteer:

ja..krukaskeering bedoel ik..woops....maarrrr..t lullige is dat dit nog een Renault Garage is ook. Ik heb Renault Nederland in Amsterdam al gebeld, maar die zeggen dat ze het niet hoeven te betalen en ik voor de kosten op moet draaien :( . Ze hebben me al teveel geflikt dus moet ik maar een andere garage opzoeken. Ben zelf niet zo handig om dat blok eruit te lepelen.

Iemand toevallig tijd over en flink wat ervaring en zin om euri's te verdienen? Liefst in overijssel. Ik houd me aanbevolen. K betaal liever aan iemand die gek is met Renaults ipv garages die mij de euri's af troggelen.
michel 16v
Contacteer:

tyberium schreef:Kom ik bij die #$%^# garage waar ik heb gezegd dat ie lekte, kon ik eerst 1 week wachten tot ze gingen kijken. Toen hebben ze een slangetje veranderd. Lekte ie nog steed. Toen weer een week moeten wachten tot ze alle kappen eraf konden halen en ze de bakzijde konde zien. Toen kwamen ze tot de conclusie dat die keering lek was. En laat dat met dat hele gezeur nou precies 15 dagen hebben geduurd...totaal precies 15 OVER de garantie #@#$@%!...heel toevallig. Dus als die handel er toch weer uit moet, wil ik liever nog alle andere bereikbare lagertjes en toestanden vervangen...ideeën?
Toen je bij de garage was en zei dat het blok lekte was dit nog binnen de garantie?

zo ja, omdat ze na de eerste reperatie het probleem niet was verholpen, zullen ze dit nog moeten maken.

anders bel de bovag ff , die zullen je meer kunnen helpen dan renault nederland(ik neem aan dat die dealer bij de bovag zit)
Gunther

Mijn inziens zul je altijd aan het kortste eind trekken hoor. Stel je haalt gelijk (eender waar, rechtsbijstand, bovag)en die garage moet je wagen kosteloos maken... wat denk je nu...dat zij je wagen super goed gaan maken???

Als ze je maar geen loer draaien, en hem eens goed verkloten!!! Opletten is de boodschap, de tijd van "klant is koning" ligt al een eeuwigheid achter ons...spijtig genoeg, ik zou "eieren voor mijn geld" kiezen en gewoon op zoek gaan naar een andere garagist...maar wel zeer slechte mond aan mondreclame maken voor die "beunhaas". Alléz, da's mijn mening he
Hoge bomen vangen...geen konijnen
Abel
Über-Spammer

Vraag het aan jeroen lubking, wat hij er voor vraagt... ik denk dat hij er echt de man voor is.. :wink:

Tenminste iemand die er echt verstand van heeft...

En het betreffende onderdeel is natuurlijk het goedkoopst weer he..

misschien gelijk een nieuwe koppeling er bij (ik weet de oude is maar een jaar oud, maar toch..)

nieuwe olie in het blok en de bak, maak er gelijk een groote beurt van.. en laat de auto keuren
Plaats reactie