strips in de bumper mee laten spuiten?? (5gtt-2)

Alles wat te maken heeft met plaatwerkerij en het interieur
Plaats reactie
maurice

Ik breng donderdag al mijn bumers, skirts en andere muk naar de spuiter en nu vroeg ik me af of ik die rubberen strips in de bumper gelijk mee kon laten spuiten.
Zelf denk ik eigenlijk dat het nooit lekker zal blijven zitten, maar misschien heeft iemand er ervaring mee.
ps, zou dat trouwens mooier zijn in een witte phase 2 bumper, of zal mooi zwart(origineel) er toch beter uitzien?
Jasper16v

Is het echt rubber ? Ik heb de strips op mijn clio ook laten spuiten, zit volgens mij ook een soort van rubber laagje op. Tot op heden houd het het uitstekend.
Chrisv

Bij mijn gtt is het ook gewoon meegespoten.

Maar het lijkt me bij een witte gtt mooier als die zwarte strip er nog opzit, kijkt wat agressiever naar mijn mening.
some people are alive only because it's illegal to kill them
Droes

is er toch makelijk uit te halen. En plaats gewoon nieuwe. Is niet duur. :wink:
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Haal de strip eraf, speer 'm dicht, schuren en dan spuiten. :) Da's ook mooi!

Maar persoonlijk zou ik ze lekker zwart houden.
maurice

Die strip is er natuurlijk allang uit. Ik zal de foto's wel eens op het net zetten hoe ik die bumper "gebouwd" heb. Maar waar het om gaat is, of het er mooi uit zal zien en zo ja, of de lak goed zal blijven zitten...
Alleycat
Contacteer:

plak die strip er gewoon mooi op terug!
das veel mooier, ik heb ook een achterbumper liggen waar ik de strip heb meegespoten en ik vind het niet mooi.....
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Jasper16v schreef:Is het echt rubber ? Ik heb de strips op mijn clio ook laten spuiten, zit volgens mij ook een soort van rubber laagje op. Tot op heden houd het het uitstekend.
bij een clio is die strip niet van rubber maar gewoon van kunststof net als de rest van je bumper volgens mij.
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

Frits schreef:
Jasper16v schreef:Is het echt rubber ? Ik heb de strips op mijn clio ook laten spuiten, zit volgens mij ook een soort van rubber laagje op. Tot op heden houd het het uitstekend.
bij een clio is die strip niet van rubber maar gewoon van kunststof net als de rest van je bumper volgens mij.[/quot

corect bij is het op mijn achterbumper mee gespoten :p
Plaats reactie