Ooit, 2 jaar geleden...mijn ervaring is dat Trillian vele malen beter is/werktMerijn schreef:Gebruikt er iemand hier Miranda IM?
Ik ben het nu effe aan het proberen, maar ben er nog niet over uit. Wat zijn jullie ervaringen?

Ooit, 2 jaar geleden...mijn ervaring is dat Trillian vele malen beter is/werktMerijn schreef:Gebruikt er iemand hier Miranda IM?
Ik ben het nu effe aan het proberen, maar ben er nog niet over uit. Wat zijn jullie ervaringen?
Ik heb even 3d sudio max op school gehad maar weet er niet alles meer van. was is er dan?Rene (Mr. TX) schreef:Werken hier ook lui met Blender 3D of 3D Studio Max?
Waarom doe je em weg dan?Merijn schreef:Iemand een 21 inch monitor kopen?
Neuh... mijn 19" is eigenlijk al te groot voor mijn bureauMerijn schreef:Iemand een 21 inch monitor kopen?
Je kan de .bin inladen met 'alcohol 120%' of 'daemon tools'. De bin file leest ie dan in als CD. Je krijgt dan een extra drive erbij waarop je de inhoud kan zien. Vanuit hier kan je dus gewoon installeren.Floris schreef:ehhmmm, ff een vraagje voor de IT-experts onder ons!![]()
Ik heb 3 files gedownload.
- een *.bin file (200mb)
- een *.cue file (5kb)
- een *.nfo file (waar nix in staat wat ik moet doen)
hoe kan ik deze *.bin file uitpakken? (ofzoiets??)
heb ik hier een (makkelijk) proggie voor nodig?
alvast bedankt!
Floris
^Johan schreef: vast ip adres geven help ook niet (krijg dan wel niet de fout melding maar nog steeds geen netwerk).
o ja en op mijn laptop en de pc van ons pap kan ik wel het netwerk op en internetten. het ligt dus echt aan windows.Stefijn schreef:gewoon handmatige ipadressen gebruiken
192.168.1.1 voor je router
192.168.1.2 etc voor computers
Deze heeft Merijn ook te koop, alleen dan 21"Marcel B. schreef:
Dus heb ik em terug gebracht en een CTX 17" met trinitron beeldbuis gehaald en USB hub in monitorvoet, en die doet et prima!
Lekker 1280x960 draaien op 85 Hz
Dat van merijn is geen trinitron, maar een iets bollende beeldbuis, heb al geinformeerdJesper16v schreef:Deze heeft Merijn ook te koop, alleen dan 21"Marcel B. schreef:
Dus heb ik em terug gebracht en een CTX 17" met trinitron beeldbuis gehaald en USB hub in monitorvoet, en die doet et prima!
Lekker 1280x960 draaien op 85 Hz
Draait de DHCP server van de router wel dan?Johan schreef:^Johan schreef: vast ip adres geven help ook niet (krijg dan wel niet de fout melding maar nog steeds geen netwerk).o ja en op mijn laptop en de pc van ons pap kan ik wel het netwerk op en internetten. het ligt dus echt aan windows.Stefijn schreef:gewoon handmatige ipadressen gebruiken
192.168.1.1 voor je router
192.168.1.2 etc voor computers
ik heb nu net daemon-tools gedownload en geprobeerd. hij stond aan (het proggie) en ik zag ineens een virtuele cd-drive erbij staan. maar als ik deze probeer te lezen, zegt ie dat er geen cd in zit.. lijkt me logisch als er idd geen cd in zit... maargoed, hoe kan ik dan die file openen?Jasper16v schreef:Je kan de .bin inladen met 'alcohol 120%' of 'daemon tools'. De bin file leest ie dan in als CD. Je krijgt dan een extra drive erbij waarop je de inhoud kan zien. Vanuit hier kan je dus gewoon installeren.Floris schreef:ehhmmm, ff een vraagje voor de IT-experts onder ons!![]()
Ik heb 3 files gedownload.
- een *.bin file (200mb)
- een *.cue file (5kb)
- een *.nfo file (waar nix in staat wat ik moet doen)
hoe kan ik deze *.bin file uitpakken? (ofzoiets??)
heb ik hier een (makkelijk) proggie voor nodig?
alvast bedankt!
Floris
Je kan ook de .cue file branden met bijv. Nero. De .cue en .bin horen bij elkaar. In de .cue staat info betreffende tijd e.d.
Heb je genoeg drive space, gebruik dan alcohol of daemon tools.
http://www.alcohol-soft.com/
http://www.daemon-tools.cc/portal/download.php
hardstikke fijn! ik heb het geprobeerd en het lukte!michel 16v schreef:bij die "virtuele cd-drive" moet je ff op de rechte muisknop klikken en kijk eens of je mount kan vinden