Is wel een snelle Clio van 0-100 in +/- 6,3 sec, heb er toen een Impreza mee voor schut gezet.
Je hebt een goeie auto gekocht.

Gelukkig goede verhalen.RO 16v schreef:Ja ik ken de auto, heb er zelfs een proefrit in gehad, zat toen nog te denken om hem voor onderdelen te kopen voor dat bedrag.
Is wel een snelle Clio van 0-100 in +/- 6,3 sec, heb er toen een Impreza voor schut gezet.
Heb je een goeie auto gekocht.
Zie pm.@16v schreef:Gelukkig goede verhalen.RO 16v schreef:Ja ik ken de auto, heb er zelfs een proefrit in gehad, zat toen nog te denken om hem voor onderdelen te kopen voor dat bedrag.
Is wel een snelle Clio van 0-100 in +/- 6,3 sec, heb er toen een Impreza voor schut gezet.
Heb je een goeie auto gekocht.
Dat met die Impreza's gebeurd nog steeds![]()
Maarre wat moest jij er voor neertellen?
ne RO ik ben u nie tegengekomen dacht ikRO 16v schreef:Later in de dag tegen een R21 T, ik maakte geen schijn van kans, zat voor de zekerheid nog te kijken of ie niet in z'n achteruit stond, dat ding ging echt loei hard.![]()
gille schreef:ne RO ik ben u nie tegengekomen dacht ikRO 16v schreef:Later in de dag tegen een R21 T, ik maakte geen schijn van kans, zat voor de zekerheid nog te kijken of ie niet in z'n achteruit stond, dat ding ging echt loei hard.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die krijg jij er toch ook onder ?Ivo8hoven schreef:Komt door die schoorsteen buis die onder je GT hangt.....
van de g60 weet ik dat ze die teruggetuned hebben, om hem niet in de buurt van de vr6 telaten komen. destijds hadden ze de g60 op 180pk standaard zitten, is helaas niet in productie genomen.Roderik schreef:Er is tijdens de ontwikkeling van die auto ook naar een 3.0 24v gekeken, maar dat was financieel niet haalbaar. Die had standaard wel 240 pk oid. Maar dat zou de prijs ruim boven de 100.000 gulden toen hebben gemaakt.
Daarom hebben ze voor de relatief goedkope 2.9 12v gekozen. (destijds nog onbetaalbaar hoor)
Gelukkig heb ik na lang zoeken een goeie mooie gevonden (onder de ton gelopen + historie) in duitsland en zelf naar nederland gehaald
[/u]
met wat voor auto reed je dan? die dingen moet je namelijk kunnen hebben met een GTT/16v/willi/21T/.....Emiel5 schreef:Net nog even leuk geblazen in den bosch.
Staat rechts een vrachtwagen en links een volvo cx70 2.5T AWD voor het stoplicht.
Licht op groen, hij blaasde vol weg.
Ik bleef erbij in mijn 1e en 2e versnelling, daarnaa was het voor mij bekeken.
Sjezus wat zijn die krengen snel zeg... zat ook al een wat oudere man in.
ben wel bij 110kph opgehouden met accelereren.
Andere keer beter zeg maar
Ik reed met een gtturbo ph2, is wel helemaal standaard. heb maar doorgetrokken tot in mijn 2, de drie heb ik niet benuttom schreef:Emiel5 wrote:
Net nog even leuk geblazen in den bosch.
Staat rechts een vrachtwagen en links een volvo cx70 2.5T AWD voor het stoplicht.
Licht op groen, hij blaasde vol weg.
Ik bleef erbij in mijn 1e en 2e versnelling, daarnaa was het voor mij bekeken.
Sjezus wat zijn die krengen snel zeg ... zat ook al een wat oudere man in.
ben wel bij 110kph opgehouden met accelereren.
Andere keer beter zeg maar
met wat voor auto reed je dan? die dingen moet je namelijk kunnen hebben met een GTT/16v/willi/21T/.....
ok volgende keer zal ik mijn best doenFlorus schreef:Volvo xc70 2.5t awd ; 210pk bij 5000tpm,310nm bij 1500tpm gew. 1664kg,top 210 km/h,0-100 in 8.1 sec.
Sprinttijd valt dus wel mee,als het er op aan komt zou je het moeten kunnen winnen,gekke ding weegt het dubbele van een 5 gtt
Laat die "wat oudere man" dan maar's een poepie ruikenEmiel5 schreef:ok volgende keer zal ik mijn best doenFlorus schreef:Volvo xc70 2.5t awd ; 210pk bij 5000tpm,310nm bij 1500tpm gew. 1664kg,top 210 km/h,0-100 in 8.1 sec.
Sprinttijd valt dus wel mee,als het er op aan komt zou je het moeten kunnen winnen,gekke ding weegt het dubbele van een 5 gtt
Nou, ik heb op Drachten gereden tegen de Integrale 8v van een bekende. En hij was maar 4 tienden sneller.[rsi]peerke schreef:Delta HF turbo tegen clio 16V.
Laat ook maar......hihihihihhihi
Kewle bakken zijn dat. Staat ook een leuk filmpje hierover op edonkey van Top Gear.Rene (Mr. TX) schreef:Gister vanuit Leeuwarden kwam een vet gespoilerde Opel Omega naast me staan. Dus ik dacht jou pak ik wel ff
Groen: ik pak een paar meters voorsprong en ja hoor, daar ging hij MIJ voorbij![]()
Bleek het een Omega Lotus te zijn met 3.0 24v Turbo..