Jasper den dopper zit bij mij op school. Iedereen heeft hier een standaard email adres. Voor jasper zou dit dan jdendopper@student.han.nl zijn. Probeer het hiermee eens.
Lotti schreef:Jasper den dopper zit bij mij op school. Iedereen heeft hier een standaard email adres. Voor jasper zou dit dan jdendopper@student.han.nl zijn. Probeer het hiermee eens.
hoho als student van de han heb je niet per definitie een e-mail adres daar. ik dus niet. maar als je geluk hebt dat doet ie het..
Lotti schreef:Jasper den dopper zit bij mij op school. Iedereen heeft hier een standaard email adres. Voor jasper zou dit dan jdendopper@student.han.nl zijn. Probeer het hiermee eens.
Kun je dan nie ff iets van een briefje onder zijn ruitenwisser douwe dat hij contact opneem me sander?
Ps. je ken ook persoonlijk zegge gewoon beginne me zijn wagen in elkaar te beuken wedden dat hij er zo is
Kun je dan nie ff iets van een briefje onder zijn ruitenwisser douwe dat hij contact opneem me sander?
Ps. je ken ook persoonlijk zegge gewoon beginne me zijn wagen in elkaar te beuken wedden dat hij er zo is
Zou idd een mogelijkheid zijn, maar ik ben op stage en kom voorlopig niet op school