Wie kan mij ff helpen!!
Ik ben al wel even lid, maar ben pas sinds kort wat vaker op de site.
Nu ben ik inmiddels al geregistreerd als lid en nu wil ik in mijn profiel ook een plaatje neerzetten.
Ik ben hier al wezen rondkijken, maar kan niet echt duidelijk vinden hoe het nu precies gaat.
Oké, het heeft met avatar te maken en volgens mij moet er in je profiel een optie zijn waar je een link van je plaatje in kwijt kan.
En die heb ik dus niet!!
Waarschijnlijk ben ik al de zoveelste die dit vraagt, maar je moet wat hè!!
Ik zie het wel verschijnen.
Spawn
kan geen avatar aanmaken
Ja, oké, daar had ik ook al gekeken, maar daar gaat het over als je geen lid bent, je dus geen avatar kan aanmaken, maar ik ben dus wel lid, dus hoe zit het dan???
-
- Contacteer:
je staat nog niet geregistreed als lid staat namelijk niet boven je pos moet je even tino een mailtje sturen dat hij dat in orde maakt.
miss kan dinnisvr dat ook wet trouwens.
Ps waar in breda woon je en wat voor wagen heb je?
miss kan dinnisvr dat ook wet trouwens.
Ps waar in breda woon je en wat voor wagen heb je?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
hmmzSpawn schreef:Ja, oké, daar had ik ook al gekeken, maar daar gaat het over als je geen lid bent, je dus geen avatar kan aanmaken, maar ik ben dus wel lid, dus hoe zit het dan???
ik had jou van de week al in de groep gezet?
FF opnieuw doen dan.
monumentje
Oké Dennis, ik wacht wel ff!!
Ik woon op in de Abeelstraat. Volgens mij woon jij hier ook vlakbij. Ik zie wel vaker een GT5 voorbij komen en denk meestal: Hé, das Pieter, maar vaak is hij het niet, dus zal jij dat denk ik wel zijn!
Ik heb zelf een zwarte clio 1.6 16v
Ik woon op in de Abeelstraat. Volgens mij woon jij hier ook vlakbij. Ik zie wel vaker een GT5 voorbij komen en denk meestal: Hé, das Pieter, maar vaak is hij het niet, dus zal jij dat denk ik wel zijn!

-
- Contacteer:
is pieter die gast met die 5gtt met die spoiler half op zijn achterraam?Spawn schreef:Oké Dennis, ik wacht wel ff!!
Ik woon op in de Abeelstraat. Volgens mij woon jij hier ook vlakbij. Ik zie wel vaker een GT5 voorbij komen en denk meestal: Hé, das Pieter, maar vaak is hij het niet, dus zal jij dat denk ik wel zijn!![]()
ik heb die zwarte 5gte met die MEGA renault tuning club sticker op mijn achterruit
Volgens mij wel, weet het eigenlijk niet zeker, maar ik zie hier maar weinig GT'tjes voorbij crossen, dus grote kans dat hij dat inderdaad is.Hooliead schreef:
is pieter die gast met die 5gtt met die spoiler half op zijn achterraam?
ik heb die zwarte 5gte met die MEGA renault tuning club sticker op mijn achterruit
Ennuh Dennis!!!! Bedankt hé, en als ik weer wat heb kom ik jou weer lastigvallen!!
-
- Contacteer:
ik ken toch al redelijk wat gt's in breda en omstreken hoor in het begin zag ik er ook nooit maar er rijden er 2 rode 2 zwarte 2 witte 1 lichtblauwe en 1 grijze rond. en waarschijnlijk nog el meer maar die ken ik nie
Ad, Spawn, Pieter heeft een exact dezelfde GTT als deze, alleen de velgen zijn anders en die van hem is verlaagd.
[img]http://www.renault-tuning.com/common/ga ... 0012.4.jpg[/img]
Onder aan zijn skirts net na zijn voorwielwiel heeft hij RTC stikkers geplakt en uiteraard de RTC nummerplaathouders.
Foto is dus niet Pieter's GTT, maar de mijne. Hij heeft geen spoiler op zijn achterraam.
[img]http://www.renault-tuning.com/common/ga ... 0012.4.jpg[/img]
Onder aan zijn skirts net na zijn voorwielwiel heeft hij RTC stikkers geplakt en uiteraard de RTC nummerplaathouders.
Foto is dus niet Pieter's GTT, maar de mijne. Hij heeft geen spoiler op zijn achterraam.
-
- Contacteer:
Waarom ben ik mijn avatar opeens kwijt? Omdat ik geen lid ben of zo? Ik vind dat een beetje onnozel, eerlijk gezegd.
- Peter
- Peter