die van mij tikt ook nietMerijn schreef:
Of het waar is weet ik niet, maar ik ken bijna geen F7P/F7R blokken die niet tikken!

Ik heb bijna exact dezelfde waarden...Tom schreef:koud:
stilstaan 3
rijden 5
warm:
stilstaan 0
rijden 2
het verloop tussen warm en koud is (natuurlijk) een geleidelijk proces. Dus de druk zakt naarmate de motor warmer word. De druk van 0 bij stilstaan met koude motor geeft niets.
Volgens mij is het toch wel dezelfde, ik zal binnenkort nog eens langs dat kamp rijden waar ie altijd stond.ZERO-X schreef:Nee deze staat niet te koop in beverwijk,,En waarschijnlijk weet ik wel aan wie die bijn a is verkochtSteven schreef:Staat dat ding niet in Beverwijk? Hij komt me erg bekend voor, heeft ook erg lang te koop gestaan.P@TB@D schreef:weet iemand meer over deze williams??:
clio williams nr. 1825 v/d 2500
eerste echte genummerde versie uit '93
org. ned. auto met org. kilometers 112.000
eleck. ramen
16" velgen merk: prima sport
k&n openfilter
kat. vervanger en devil tussendemper (dus tussendemper geen vervanger)
en sebering uitlaat 120mm
pas twee nieuwe voorbanden , achterbanden ook bijna nieuw
alle vier goodyear eagle f1 205/45/16"
wiellagers zijn ook pas rondom vervangen
side skirts en dakspoiler en booskijkers allemaal van elia
tuning.
verkoop wegens aanschaf transporter t4
de auto is voor de hoogste redelijke bieder
auto is schadevrij
auto heeft al een keer hier te koop gestaan maar de koop
met vorige transporter t4 ging niet door. Dus bleef er
nog in rijden.
mijn email. is habbes21@hotmail.com
[img]http://static.marktplaats.nl/fotos/auto ... /43483.jpg[/img]
Denk dat ik ook wel weet waarom...
Kan wel ben Niet echt bekent daarSteven schreef:Zie je wel, die achtergrond komt me ook heel bekend voor, je ziet daarachter de Tolweg tussen Beverwijk en Heemskerk lopen.
Als het eff meezit,kanje hem binnenkort in levende lijve zienDonleben schreef:Deze willie ziet er op de foto's in ieder geval wel goed uit. Ik ben alleen wel benieuwd of iemand weet waar die side-skirts en achterspoiler van ELIA tuning of motorsport te verkrijgen zijn.
Heeft er iemand een link van of meerdere afbeeldingen? Ben wel benieuwd naar die achterspoiler enzo.
volgens mij is die spoiler niet van elia maar van asd tuningDonleben schreef:Deze willie ziet er op de foto's in ieder geval wel goed uit. Ik ben alleen wel benieuwd of iemand weet waar die side-skirts en achterspoiler van ELIA tuning of motorsport te verkrijgen zijn.
Heeft er iemand een link van of meerdere afbeeldingen? Ben wel benieuwd naar die achterspoiler enzo.
je neemt m wel mee naar de meern dan he? kunnen we op elkaars willy kwijlenZERO-X schreef:Als het eff meezit,kanje hem binnenkort in levende lijve zienDonleben schreef:Deze willie ziet er op de foto's in ieder geval wel goed uit. Ik ben alleen wel benieuwd of iemand weet waar die side-skirts en achterspoiler van ELIA tuning of motorsport te verkrijgen zijn.
Heeft er iemand een link van of meerdere afbeeldingen? Ben wel benieuwd naar die achterspoiler enzo.Maar Ik beloof nog NIKS ,want niks is zeker in het leven he
mee eens voor een mooi nietRobert dB. schreef:nee.
Duurde bij mij een week voordat ie hier binnen wasMerijn schreef:Ik kreeg zojuist een telefoontje van de dealer dat mijn stuurkolom nog niet binnen is. Hij is niet op voorraad in Belgie en Frankrijk en hij moet nu uit de fabriek komen.
Krijg ik tenminste wel een verse!
Had het dan gezegtSteven schreef:Dat had ik je zo ookal kunnen vertellen....
peciesZERO-X schreef:Had het dan gezegtSteven schreef:Dat had ik je zo ookal kunnen vertellen....