Zoals mischien al bekend was, is mn vader laatst zo vriendelijk geweest om even met de trekhaak in mn 19 te rijden die net zon beetje af was. Deukje kost 3000 euro, enj zit op een moeilijk herstelbare plek (deurstijl zijcherm) Dus heb ik besloten het ding tot op de carros te slopen, en alles over te bouwen op een andere 19. Het plan was een blauwe 19 16V ph1, maar die dingen zijn in goede staat bijna onvindbaar, dus de zoektocht ging verder, en ik ging ook eens kijken naar een ph2. Ook die dingen roesten als een gek, dus ik heb mischien wel 10 19's bekeken, maar allemaal slecht, schadeverleden, hoge kmstand etc etc.
uiteindelijk ben ik tegen een zwarte ph2 aangelopen, alles behalve wat ik zocht, maar deze verkeerd in uitzonderlijk goede staat, rijd als een trein, en was niet duur. Meenemen dus. Poosje getwijfeld of ik hem wel wilde houden, en besloten hem te houden. Denk dat er weinig 19's zijn die zo netjes zijn. Ding heeft geen roest, onderhoudshistory met boekjes, ned kenteken, mooie lak, boordcomputer etc etc.
Plan is nu om remmen, motor en interieur van mn ph1 in die ph2 te bouwen, want dat was allemaal nieuw of gereviseerd in mn ph1. Vandaag ga ik de ph2 strippen. Ik hou redelijk wat spullen over, en had al een hoop, dus zoek je onderdelen, mail ff.
Ik zal hier en daar ff een fotootje maken van ombouw als ik tijd heb.
Hier ff een fotootje van die ph2
[img]http://www.renaultfreak.nl/19phase2/IMGP1628.JPG[/img]
projectje 1916V
-
Foto doet ut nie Bart. Jammer dat je geen strakke Ph.1 hebt kunnen vinden.
-
- Contacteer:
Zeker een mooi wagentje, ik heb dezelfde, en ook die velgen maar de mijne zijn onwijs smerig. Krijg 't er niet zo makkelijk af.
-
- Contacteer:
Zal ik je vast m'n rekening nummer geven voor een bijdrage? 

-
- Contacteer:
Ligt eraan hoeveel... Ben ook maar een arm meissie.Tom schreef:Bart V schreef:velgen zijn tekoop
stuur zelf maar wat naar Bart
-
- Contacteer:
Tom schreef:ach gussie..Maar arme meisjes kunnen toch wel kleine pm'etjes sturen

-
Lady Justice schreef:Tom schreef:ach gussie..Maar arme meisjes kunnen toch wel kleine pm'etjes sturen
De auto is eigenlijk van m'n vriend en ik denk niet dat die het nodig vind om er nieuwe velgen onder te gooien. *zucht* hij is niet zo fanatiek als ik.
hmmmm meisje die fanatiek zijn met auto's zijn zeldzaam hoi hoi en welkom bij de club
ps bart leuke weg he alleen ja fase 2 he:)
<b\>16V is a beat on a Runway<b>