Ik heb nu al 2 keer gehad dat mijn expansie vaatje leeg is na een paar weken stilstaan.
Alleen het vaatje is leeg !!.
Kan dat verdampen ?? , want lekken doet hij zeker NIET, en de koppaking is ook goed.
kan koelvloeistof verdampen
Of het loopt ergens de grond op of je blokje heeft dorst .... hoop het eerste. Trekt hij ook nergens valse lucht in je koelsysteem? Geen oververhitte koelvloeistof?
goed lezen!!! hij lekt niet staat namelijk droog gestald met karton onder de motor ruimte.
bij dagenlijks gebruik gebruikt hij geen koelvloeistof , pas als hij een paar weken stil heeft gestaan. en dan is alleen het vaatje leeg!!
bij dagenlijks gebruik gebruikt hij geen koelvloeistof , pas als hij een paar weken stil heeft gestaan. en dan is alleen het vaatje leeg!!
-
- Contacteer:
Lijkt me sterk dat het verdampt zou toch is testen of je pakking goed is of misschien ergens richting kachel lek?
Het verdampt niet in elk geval. Toch een lek ergens, of lucht in je systeem. Misschien lekt het naast de karton? 

Wedden dat ie kan lekken en dat je kartonnetje droog blijft!!!!!!
Er kan een vries-stop (vriesplug) verrot zijn, das een ding die ervoor zordt dat als je koelvloeistof toch een keer bevriest je blok niet barst maar die plug eruit knalt, waardoor je nix merkt aan rook achter de auto of natte plekken onder de auto en toch zuipt ie dan als een gek koelvloeistof!! is helaas ook een vrij dure grap om te laten maken.
Er kan een vries-stop (vriesplug) verrot zijn, das een ding die ervoor zordt dat als je koelvloeistof toch een keer bevriest je blok niet barst maar die plug eruit knalt, waardoor je nix merkt aan rook achter de auto of natte plekken onder de auto en toch zuipt ie dan als een gek koelvloeistof!! is helaas ook een vrij dure grap om te laten maken.