34"Vosje schreef:Dan heb jij vast tractorbanden onder je auto!Lex schreef:Ik vind ook dat the English-style rules. Hoe groter de wielen des te beter.

Ik denk dat ik in ieder geval 1 van de weinige benchendy schreef: Ben jij de enige die hier op 17" rijdt onder je GTT? Ik wilde een topic openen, maar volgens mij zullen er niet veel zijn met deze maat.
Mvg, Chendy.
Je kunt nog ongeveer een 8cm verlagen.Vosje schreef:[img]http://members.rott.chello.nl/wtack/temp/ph_0.jpg[/img]
In een woord VET! Ik denk (hoop) dat je hem nog een beetje gaat verlagen! Als je hem 4 cm verlaagt (denk ik wel haalbaar alleen oppassen met drempels en tegelijkertijd sturen) staat het nog mooier! En die Engelse gasten doen niet anders dus........
Marcel B. schreef:Nieuwe plannen?
Die plannen waren al maar gaat nog wel wat tijd overheen![]()
Het is alleen 7,5J ipv 7J dat is eigenlijk het probleem wat ik heb dus 8cm lijkt me onmogelijkDr.Turbostein schreef:
Je kunt nog ongeveer een 8cm verlagen.
Ik heb ook 17" op mijn GTT en 8cm verlaagd en dan is het mooi om te zien.Er is wel een beetje werk aan om 8cm te zakken.
Wel een mooie machine
Hi Dr. T-stein!Dr.Turbostein schreef:Je kunt nog ongeveer een 8cm verlagen.
Ik heb ook 17" op mijn GTT en 8cm verlaagd en dan is het mooi om te zien.Er is wel een beetje werk aan om 8cm te zakken.
Wel een mooie machine