Friday Nightmeeting Oss I
ik contact nog wel ff iemand morgenavond wat er te doen is en of t nog de moeite is om na t werk langs te komen...
AH ZUIGT!!
Als de kwikkie nou eens belt...
AH ZUIGT!!

Als de kwikkie nou eens belt...
-
- Contacteer:
jij ook alFerdy schreef:yippie ! ik ben member

-
merijn hoe is het met je stuurstok?
-
aha oke 

-
gaat wel goed
Moet alleen op me vrije dag werken
omdat me collegatje zijn kuitbeen heeft gebroken.
Dus nu ga ik morgen maar me wisselaartje aansluiten.
En met jou?

Moet alleen op me vrije dag werken

Dus nu ga ik morgen maar me wisselaartje aansluiten.
En met jou?
-
ik zeur altijd
om vier uur ga ik aan het
hehe
zat hier al om half zeven, klotuh klotuh klotuh openbaar vervoer.

om vier uur ga ik aan het

hehe
zat hier al om half zeven, klotuh klotuh klotuh openbaar vervoer.
-
neuh me pa had me op de trein gezet
ander heb ik op de terug weg problemen
hehe (handje aan de vangrail)

ander heb ik op de terug weg problemen

Ik zou ook willen dat het 4 uur was, lekker
/

Helaas niet teveel anders gezeik met de politie en laten we dat maar niet doen he
Ik ben wel voor een F.N.ErgensAnders
Wil zowiezo iets doen, anders zit ik ook maar thuis te hangen en dat is ook niet goed

Helaas niet teveel anders gezeik met de politie en laten we dat maar niet doen he

Ik ben wel voor een F.N.ErgensAnders

Wil zowiezo iets doen, anders zit ik ook maar thuis te hangen en dat is ook niet goed

Gaat er trouwens iemand naar TuningSalon in Mechelen?
Ons pa wil ineens overal naartoe met me, is het een beetje te doen daarzo? en misschien gaan er meer RTC'ers..
Tis en 1 en 2 november : http://www.internationaltuningsalon.be/NL/News.asp
Ons pa wil ineens overal naartoe met me, is het een beetje te doen daarzo? en misschien gaan er meer RTC'ers..
Tis en 1 en 2 november : http://www.internationaltuningsalon.be/NL/News.asp
Ik ga niet naar de Tuningsalon, nee...
Vanavond is F.N.E.A. wel goed. Maar ik hoor niet zoveel anderen. Ik kan me wel vermaken, anders. Misschien is het een leuk idee om met een select gezelfschap bij mij te gaan zitten? Beetje TV kijken, PS2'en, Internetten, etc. Zeg het maar...
Vanavond is F.N.E.A. wel goed. Maar ik hoor niet zoveel anderen. Ik kan me wel vermaken, anders. Misschien is het een leuk idee om met een select gezelfschap bij mij te gaan zitten? Beetje TV kijken, PS2'en, Internetten, etc. Zeg het maar...
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
*** Friday Nightmeeting Oss e.o. ***
When: Vrijdag 17 oktober, 20.00 uur
Where: McDonald's, Beuningen (Gld.)
Who:
Mario - 5 Baccara
Martijn - Clio S
Paskie - Clio 16V
Rob - Clio 16V
Tom - Clio Williams
Merijn - Clio Williams
Rory - Clio II 1.6 16V
Ferdy - Clio II 1.2 16V
Kevin - Megane Coupe 2.0 16V
Maybe's:
Ed - Clio 16V
Patrick - Clio Williams
Jesper - Lancia Delta
We will not come... We komen wel een keer als het wat mooier weer is, komende lente-zomer ofzo.
When: Vrijdag 17 oktober, 20.00 uur
Where: McDonald's, Beuningen (Gld.)
Who:
Mario - 5 Baccara
Martijn - Clio S
Paskie - Clio 16V
Rob - Clio 16V
Tom - Clio Williams
Merijn - Clio Williams
Rory - Clio II 1.6 16V
Ferdy - Clio II 1.2 16V
Kevin - Megane Coupe 2.0 16V
Maybe's:
Ed - Clio 16V
Patrick - Clio Williams
Jesper - Lancia Delta
We will not come... We komen wel een keer als het wat mooier weer is, komende lente-zomer ofzo.
Zeg het maar, neem wel mn PS2 games en controller meeMerijn schreef:Ik ga niet naar de Tuningsalon, nee...

Stel je voor: twee negroide vrachtwagenchauffeurs krijgen een groot ongeluk. De vrachtwagen slaat om, en de lading - 2 ton aan negerzoenen
verspreidt zich over de snelweg...
Gelukkig stopt er direct een auto bij het ongeval. En niet zomaar een auto, nee. Een Belgische auto. Gek genoeg zit er ook een Belgische chauffeur in.
De Belg stapt geschrokken uit, en kijkt verbaasd naar de twee ronddolende negers, die nog volledig in shock verkeren.
Daarna stopt er een tweede auto, ditmaal een Nederlander. Deze kijkt ook enigszins verbaasd, maar niet vanwege de twee op de grond zittende zwarten. De Belg is namelijk begonnen met het kapot stampen van alle negerzoenen.
"Waarom doe je dat in hemelsnaam", vraagt de nuchtere Hollander.
"Alleee, sta daar niet zo te suffen", antwoord de Belg. "Er zijn er al twee uitgekomen!
Ps. Geen racist ofzo hoor, maar vond hem gewoon grappig!

verspreidt zich over de snelweg...
Gelukkig stopt er direct een auto bij het ongeval. En niet zomaar een auto, nee. Een Belgische auto. Gek genoeg zit er ook een Belgische chauffeur in.
De Belg stapt geschrokken uit, en kijkt verbaasd naar de twee ronddolende negers, die nog volledig in shock verkeren.
Daarna stopt er een tweede auto, ditmaal een Nederlander. Deze kijkt ook enigszins verbaasd, maar niet vanwege de twee op de grond zittende zwarten. De Belg is namelijk begonnen met het kapot stampen van alle negerzoenen.
"Waarom doe je dat in hemelsnaam", vraagt de nuchtere Hollander.
"Alleee, sta daar niet zo te suffen", antwoord de Belg. "Er zijn er al twee uitgekomen!
Ps. Geen racist ofzo hoor, maar vond hem gewoon grappig!

Ik heb zelf 2 controllers, dus dat is niet nodig.Rory schreef:Zeg het maar, neem wel mn PS2 games en controller meeMerijn schreef:Ik ga niet naar de Tuningsalon, nee...

Ah ok dan!Merijn schreef:Ik heb zelf 2 controllers, dus dat is niet nodig.Rory schreef:Zeg het maar, neem wel mn PS2 games en controller meeMerijn schreef:Ik ga niet naar de Tuningsalon, nee...
Vanavond is F.N.E.A. wel goed. Maar ik hoor niet zoveel anderen. Ik kan me wel vermaken, anders. Misschien is het een leuk idee om met een select gezelfschap bij mij te gaan zitten? Beetje TV kijken, PS2'en, Internetten, etc. Zeg het maar...En ongeveer 20 spellen. Welke heb jij allemaal?
- Devil May Cry
Resident Evil : Code Veronica X
Jak & Daxter
Grand Theft Auto 3
Grand Turismo 3
Ik vergeet er 1 a 2 volgens mij maar kan er niet opkomen.. Anders neem ik de N64 mee met Mario Party en Mario Kart 64 hahaha
ff uit mijn hoofd:
Gran Turismo 3
Ridge Racer 5
DTM Race Driver
Tekken Tag Tournament
Dead or Alive 2
Grand Theft Auto 3
Smugler's Run
Klonoa 2
Donald Duck
Driven
Tokyo Extreme Race Nogwa
En nog een hoop...
Meeste zijn (gelukkig) gekopieerd, want ik speel bijna geen enkel spel!
Maareh, zo te horen is er niet echt veel animo voor!
Gran Turismo 3
Ridge Racer 5
DTM Race Driver
Tekken Tag Tournament
Dead or Alive 2
Grand Theft Auto 3
Smugler's Run
Klonoa 2
Donald Duck
Driven
Tokyo Extreme Race Nogwa
En nog een hoop...
Meeste zijn (gelukkig) gekopieerd, want ik speel bijna geen enkel spel!
Maareh, zo te horen is er niet echt veel animo voor!

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Voor mij wordt het vanavond. FGK.... of gewoon lekker wat zuipen en auwehoeren.
en volgende week gewoon weer FNO.
GR.Frits
en volgende week gewoon weer FNO.
GR.Frits
Project: GTT Blue Sport
Niet zo heel veel mensen, want het is nogal klein bij mij!
Ik heb naast mezelf nog plaats voor maximaal 4 anderen, maar dat is al aan de krappe kant. Eventueel kunnen Rob en Paskie wel een matrasje gebruiken. 

Net naar huis gebeld en mn rubberen speeltjes liggen allemaal klaar, dus ik kom ook wel
haha
Ligt eraan, want ben beetje sjaggo geworden dankzij een collega
Verbind hij een klant voor met me en gooit zo snel mogelijk de hoorn erop zodat ik 1 seconde met mn bek vol tanden sta, zeg je er wat van dan vind hij dat gek! 

Ligt eraan, want ben beetje sjaggo geworden dankzij een collega

Heee bekend probleem, maar dan met de receptie bij onsRory schreef:Net naar huis gebeld en mn rubberen speeltjes liggen allemaal klaar, dus ik kom ook welhaha
Ligt eraan, want ben beetje sjaggo geworden dankzij een collegaVerbind hij een klant voor met me en gooit zo snel mogelijk de hoorn erop zodat ik 1 seconde met mn bek vol tanden sta, zeg je er wat van dan vind hij dat gek!

Maar ze zullen et krijgen... werk ze er gewoon uit

Don't walk the grass... smoke it