Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
AZ4L
Berichten: 266 Lid geworden op: do 2 okt 2003 20:26
Locatie: Hong Kong
wo 8 okt 2003 21:57
Jasper16v schreef: Zou leuker zijn als je een skyline bij zon apparaat kreeg
dit is meer het principe van "liever een ster in je voorruit dan een ..."
AZ4L
Berichten: 266 Lid geworden op: do 2 okt 2003 20:26
Locatie: Hong Kong
wo 8 okt 2003 21:57
Stefijn schreef: AZ4L schreef: Wacht maar tot ik ook zo'n turbo heb..
kope?
Jij hebbe in aanbieding?
Maik (WOOFER)
Über-Spammer
Berichten: 9262 Lid geworden op: za 6 okt 2001 0:00
Locatie: Den Haag : Zuid-Holland
wo 8 okt 2003 22:10
Roy schreef: Zo'n "ding" kost 132 dollar. En dan moet ie nog ff opgestuurd worden.
dat zijn aardig wat centjes en dan heb je ook nog wat.
Ken ik hem over een tijdje niet huren van je ??
Riël
Über-Spammer
Berichten: 30403 Lid geworden op: di 14 aug 2001 0:00
Locatie: Born
wo 8 okt 2003 22:54
Zeg eens 125 euro incl verzenden ofzo? Vind ik reuze meevallen voor zo'n hebbeding
Chrisv
Berichten: 1295 Lid geworden op: ma 18 jun 2001 0:00
Locatie: Noord Brabant (Sint Anthonis) 2 x GTT Ph2 '88
wo 8 okt 2003 23:44
catrinus schreef: Merijn schreef: Een goede, warme GT met een RE209 kan wel door tot de 7000 heb ik begrepen! Maar pin me er niet op vast!
Wil met een 208 ook wel
. Het lukt mij steeds weer om de 7000 toeren aan te tikken met de gtt met een 208 ontsteking.
Maar bij 7000 toeren trekt hij toch totaal niet meer??? Of heb ik het nou mis? Bij mij houd het echt op dan hoor, al eerder zelfs...
some people are alive only because it's illegal to kill them
Riël
Über-Spammer
Berichten: 30403 Lid geworden op: di 14 aug 2001 0:00
Locatie: Born
do 9 okt 2003 0:40
Mmm, 't is nietde trekkrachtdie je bij 4000 hebt, maar bij mij gaat ie boven de 6000 zeker wel lekker.
Chrisv
Berichten: 1295 Lid geworden op: ma 18 jun 2001 0:00
Locatie: Noord Brabant (Sint Anthonis) 2 x GTT Ph2 '88
do 9 okt 2003 0:43
Riël schreef: Mmm, 't is nietde trekkrachtdie je bij 4000 hebt, maar bij mij gaat ie boven de 6000 zeker wel lekker.
hmmm, zal t nog s proberen dan, ooit...
some people are alive only because it's illegal to kill them
Turbobilly
Berichten: 27 Lid geworden op: vr 21 feb 2003 16:54
Locatie: Limburg (Belgie)
do 9 okt 2003 7:43
vanneweek effe 80-120 gemeten in 4 met redelijk standaard gtt fase 1 (kelkje(+dumpvalve)) met vriendin erbij ..
6.8s
in 3 komt eraan , had geen tijd meer
groetjes
turboman
Berichten: 1413 Lid geworden op: zo 29 jul 2001 0:00
Locatie: Groningen
Contacteer:
do 9 okt 2003 7:44
Roy schreef: Oh vergeten te vermelden. Met een clio rsi. Van het weekend als het droog is weer ff met mn 5 proberen
RSi !
Leuke Avatar heb je....
turboman
Berichten: 1413 Lid geworden op: zo 29 jul 2001 0:00
Locatie: Groningen
Contacteer:
do 9 okt 2003 7:46
Turbobilly schreef: vanneweek effe 80-120 gemeten in 4 met redelijk standaard gtt fase 1 (kelkje(+dumpvalve)) met vriendin erbij ..
6.8s
in 3 komt eraan , had geen tijd meer
groetjes
Leuk idee, GTT+RSi+16V samen op video
van 80-120 enzo.... Iemand ?
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31515 Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo
do 9 okt 2003 7:48
Het wordt hier met de minuut onoverzichtelijker, dus misschien is het makkelijk als we een chattopic aanmaken en een topic met alleen de tijden erin. Een vergelijking valt in dit topic niet te maken!
*Stephan_RSI*
Berichten: 657 Lid geworden op: ma 11 mar 2002 0:00
Locatie: Heerhugowaard
do 9 okt 2003 8:42
Ok net onderweg naar school ff 2 keer de 80 - 120 in zijn 3e versnelling geprobeerd.
Auto: Clio Rsi '93
Weersomstandigheden: mot regen.
Vrijwel standaard.
1e poging: 5,25 sec
2e poging: 5,34 sec
.
EDIT: Maximale toeren van een Rsi is +/- 6400
Groetjes stephan.
Marcel B.
Berichten: 6751 Lid geworden op: do 4 apr 2002 0:00
Locatie: Nieuw Vennep
do 9 okt 2003 8:45
ehm... ik doe er al 5,9 secs over... zoveel sneller kan een rsi nooit zijn
Don't walk the grass... smoke it
*Stephan_RSI*
Berichten: 657 Lid geworden op: ma 11 mar 2002 0:00
Locatie: Heerhugowaard
do 9 okt 2003 8:50
Ja precies ik stond er ook serieus van te kijken. En ik had de stopwatch in mijn hand en reed al 80, zodra ik mijn voet op het gas deed klikte ik tegelijk de stopwatch in.
Enige veranderingen van mij auto zijn:
- openluchtfilter
- katalysator verwijderd (remus einddemper)
dat was het zo'n beetje.
en ik heb het 2 keer geprobeerd en beide tijden zaten vlak bij elkaar.
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31515 Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo
do 9 okt 2003 8:54
Da's gewoon een dikke seconde verschil met de tijden die Roy doorgeeft. Ik vind het toch wel veel... Maar ja, meten is weten, zeggen ze altijd, dus...
*Stephan_RSI*
Berichten: 657 Lid geworden op: ma 11 mar 2002 0:00
Locatie: Heerhugowaard
do 9 okt 2003 9:38
Ja dat is een flinke verschil vergeleken met Roy, maar heb het 2 keer gemeten en allebei zaten dicht in de buurt. Ik ga zo op de terugweg weer ff proberen en als het dezelfde tijd weer is dan ben ik benieuwd hoeveel pk ik dan wel niet heb.
Jasper16v
Berichten: 4881 Lid geworden op: za 1 dec 2001 0:00
Locatie: Emmen, Drenthe
do 9 okt 2003 10:32
je hebt heus niet ineens 140 pk hoor
wel goede tijden voor de rsi, jij bent dan een seconden sneller dan de gemiddelde 16v...
SilverRS
Berichten: 102 Lid geworden op: zo 5 okt 2003 20:04
Locatie: Den Haag
do 9 okt 2003 10:47
Turbobilly wrote:
vanneweek effe 80-120 gemeten in 4 met redelijk standaard gtt fase 1 (kelkje(+dumpvalve)) met vriendin erbij ..
6.8s
in 3 komt eraan , had geen tijd meer
groetjes
Leuk idee, GTT+RSi+16V samen op video van 80-120 enzo.... Iemand ?
Als je er een sport bijzet wil ik het wel proberen!!
Als het maar hard gaat!
*Stephan_RSI*
Berichten: 657 Lid geworden op: ma 11 mar 2002 0:00
Locatie: Heerhugowaard
do 9 okt 2003 12:39
SilverRS schreef: Turbobilly wrote:
vanneweek effe 80-120 gemeten in 4 met redelijk standaard gtt fase 1 (kelkje(+dumpvalve)) met vriendin erbij ..
6.8s
in 3 komt eraan , had geen tijd meer
groetjes
Leuk idee, GTT+RSi+16V samen op video van 80-120 enzo.... Iemand ?
Als je er een sport bijzet wil ik het wel proberen!!
Lijkt me ook wel een leuk plan.
GTT+RSI+16V/Williams+RS
Ken ik ook zien of het wel een beetje kan kloppen die tijden die ik heb gereden.
*Stephan_RSI*
Berichten: 657 Lid geworden op: ma 11 mar 2002 0:00
Locatie: Heerhugowaard
do 9 okt 2003 12:41
Jasper16v schreef: je hebt heus niet ineens 140 pk hoor
wel goede tijden voor de rsi, jij bent dan een seconden sneller dan de gemiddelde 16v...
Ja ik wil wel ff wat meer tijden weten van rsi's. Thijs ga jij ff meten
En wat merijn zegt, is misschien beter om alleen een topic te openen met de tijden en type auto erbij. Is wat overzichtelijker.
Stephan
turboman
Berichten: 1413 Lid geworden op: zo 29 jul 2001 0:00
Locatie: Groningen
Contacteer:
do 9 okt 2003 12:46
*Stephan_RSI* schreef: Jasper16v schreef: je hebt heus niet ineens 140 pk hoor
wel goede tijden voor de rsi, jij bent dan een seconden sneller dan de gemiddelde 16v...
Ja ik wil wel ff wat meer tijden weten van rsi's. Thijs ga jij ff meten
En wat merijn zegt, is misschien beter om alleen een topic te openen met de tijden en type auto erbij. Is wat overzichtelijker.
Stephan
ik probeer ook nog wel een paar keer
Tom
Moderator
Berichten: 25344 Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch
do 9 okt 2003 14:44
Roy schreef: Is een indicatie apparaat die je in je auto monteerd om diverse dingen te meten. Oa. kwart mijl, 0/100, werkelijk gebruikte pk's, 100/0 remproef en nog een aantal dingen.
Je plakt hem met een zuignap achter je raam net als een radardetector. Dan stel je hem recht en is tie klaar voor gebruik
vet aparaatje, heb je meer aan dan een radar detector. Heb jij zelf zo'n ding dan? En wat kost zo'n geintje?
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
*Stephan_RSI*
Berichten: 657 Lid geworden op: ma 11 mar 2002 0:00
Locatie: Heerhugowaard
do 9 okt 2003 14:58
Roy schreef: Zo'n "ding" kost 132 dollar. En dan moet ie nog ff opgestuurd worden.
Tom
Moderator
Berichten: 25344 Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch
do 9 okt 2003 15:01
owh, lezen is ook een vak
maar zeker een leuk ding. Zou het ook op de fiets werken
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Roy
Moderator
Berichten: 6618 Lid geworden op: wo 28 mar 2001 0:00
Locatie: Zuid-Holland
do 9 okt 2003 15:31
Ik heb het maar 1 keer gemeten. S'avonds en in de regen. Zal het nog eens een paar keer meten.
5 GT Turbo '88 GT5
~thijs~
Berichten: 5232 Lid geworden op: ma 7 jan 2002 0:00
Locatie: Haarlem
Contacteer:
do 9 okt 2003 15:41
*Stephan_RSI* schreef: Jasper16v schreef: je hebt heus niet ineens 140 pk hoor
wel goede tijden voor de rsi, jij bent dan een seconden sneller dan de gemiddelde 16v...
Ja ik wil wel ff wat meer tijden weten van rsi's. Thijs ga jij ff meten
En wat merijn zegt, is misschien beter om alleen een topic te openen met de tijden en type auto erbij. Is wat overzichtelijker.
Stephan
Okee zal ut binnenkort ook een keer meten
wouter 16v
Berichten: 753 Lid geworden op: vr 4 jan 2002 0:00
Locatie: Zeeland
do 9 okt 2003 18:15
Net 2 keergemeten met de R5gtt, in 3 4,8 sec
. 2 keer de zelfde tijd.
Jasper16v
Berichten: 4881 Lid geworden op: za 1 dec 2001 0:00
Locatie: Emmen, Drenthe
do 9 okt 2003 19:10
[offtopic]
je avatar is trouwens bijna 400kb...vinden modemmers niet echt leuk
Jasper16v
Berichten: 4881 Lid geworden op: za 1 dec 2001 0:00
Locatie: Emmen, Drenthe
do 9 okt 2003 20:17
zal als me blok is ingelopen ook ff nieuwe tijden posten, ben benieuwd
Maik (WOOFER)
Über-Spammer
Berichten: 9262 Lid geworden op: za 6 okt 2001 0:00
Locatie: Den Haag : Zuid-Holland
do 9 okt 2003 20:21
welke versnellingen ga je gebruiken voor het testen??
Jasper16v
Berichten: 4881 Lid geworden op: za 1 dec 2001 0:00
Locatie: Emmen, Drenthe
do 9 okt 2003 20:22
de 1 en 2 trekt ie nie, echt nie ? nee echt nie
3 en 4 en kan 5 ook wel ff doen