Willi kopen of toch niet?

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Marcel B.

@ Merijn, dat waren ook de dingen die mij opvielen, maar dan andersom :)

behalve van dat rempedaal dan, want dat verschilt denk inderdaad per auto.

Misschien als je inderdaad een tijdje in die willi-stoelen zit dat je er een sissyboy van wordt omdat je altijd zacht moet zitten :p
Don't walk the grass... smoke it
Thierry

SMILLIAW schreef:warm rijden doe ik ong 90 km/h op de snelweg, en als ie warm is betekent het niet automatisch dat ik harder ga rijden.
Ik trek ook niet alsmaar hard op als ie warm is, anders raak je zo snel gewend aan die snelheid. Als je dat af en toe eens doet dan blijf t langer leuk.
Foeke

Bij mij is het stuurprobleem ook weer verholpen, en ja het stangetje kost wel wat :(
<-------So you know don't mess with a Reno------->
Johan
Car: renault 5 gt turbo
Contacteer:

ik had vorig jaar ook speling op mijn stuur. toen was het de kruiskoppeling. volgens mij het zelfde als wat merijn nu heeft.
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Met die kruiskoppeling bedoel je die 2 U-vormen die in elkaar vallen? Die zijn bij mij nog goed. Het zit net daarboven, maar ik weet niet of niet-bekrachtigde sturen dat ook hebben. :s
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Merijn schreef:Met die kruiskoppeling bedoel je die 2 U-vormen die in elkaar vallen? Die zijn bij mij nog goed. Het zit net daarboven, maar ik weet niet of niet-bekrachtigde sturen dat ook hebben. :s
Hebbie foto nodig?? Zal er dan straks ff een maken.
Johan
Car: renault 5 gt turbo
Contacteer:

ja die twee U-vormige dingen, die van mij heeft wel stuurbekrachtiging (al voel je daar niet veel meer van). volgens mij is toen die kruiskoppeling helemaal los geweest en weer in elkaar gezet. en toen was de stuurspeling een stuk minder.
Merijn
Über-Spammer

Doe maar een foto, Frits! :) Misschien kunnen we beter doorgaan in het ACT: Clio Williams.
Foeke

ga ik ook ff verder in het williams topic
<-------So you know don't mess with a Reno------->
RonnyClio

8) Ik heb misschien wel een mooie en betaalbare Clio gevonden.
Ze vragen er alleen niet zo heel veel voor, maar het klinkt wel heel interessant omdat ik mijn Clio ook voor een redelijk bedrag daar ik kan ruilen.

Misschien dat iemand van jullie deze Clio toevallig kent?

1992, 180.000 km, groen metallic.
Komt van de 2de eigenaar.
3-deurs, Getint glas, Airbag, Lichtmetalen velgen, Electrische ramen, Centrale deurvergrendeling, Stuurbekrachtiging, Centrale deurvergrendeling afstandbediend, Deelbare achterbank (ongelijke delen), Metallic lak, Mistlampen voor, Mistlampenset voor, getint glas.
vraagprijs 2650,- :p

[img]http://www.xs4all.nl/~ronnyp/images/voor-16v.jpg[/img]
[img]http://www.xs4all.nl/~ronnyp/images/achter.jpg[/img]

Zou dit misschien interessant kunnen zijn, of is de prijs gewoon zo laag, dat er iets niet helemaal fris mee zou kunnen zijn? :evil:

Het liefst zou ik een blauwe willen hebben, maar groen is ook wel mooi :wink:
antoine
Car: Renault Clio III RS

airbag?
RonnyClio

als ik zo kijk... lijkt het ook wel of er een fase3 bumper opzit? en fase 2 achterlichten?
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

RonnyClio1.2 schreef:als ik zo kijk... lijkt het ook wel of er een fase3 bumper opzit? en fase 2 achterlichten?
Kan niet. een F3 bumper heeft er andere mistlichten in zitten. Die achterlichten kan wel kloppen.

En ik weet natuurlijk niet wat je budget is maar voor die 2000/3000 euro kan je ook wel een vinden met minder kilometers.
Jasper16v

Het is een fase 1 bumper. Ik zou er toch ± 1000 euro bijleggen en 1 opzoeken met minder km's.
Al hoeven de km's niet heel veel te zeggen als het veel snelweg km's zijn. Dus een proefrit zou je altijd kunnen nemen en neem iemand mee die er veel verstand van heeft en die wat objectiever is (ivm verliefheid :) ) !

En ik denk dat je voor dat geld niet echt een clio vind met minder km-ers.

Staar je niet dood op de 1e de beste clio die je ziet, er zijn er zo veel en ze verschillen allemaal.
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

er zitten ook fase II sootstrips op

op zich ziet ie er zo goed uit maar ja je moet hem gewoon in het echt zien en idd iemand mee nemen die er verstand van heeft
Jasper16v

P@TB@D schreef:er zitten ook fase II sootstrips op

op zich ziet ie er zo goed uit maar ja je moet hem gewoon in het echt zien en idd iemand mee nemen die er verstand van heeft
zijn volges mij toch echt fase 1 strips...
Merijn
Über-Spammer

Die spiegels zien er wel ph.2 uit...
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

laten het er maar op houden dat het onduidelijke foto's zijn :D :wink:
Plaats reactie