behalve van dat rempedaal dan, want dat verschilt denk inderdaad per auto.
Misschien als je inderdaad een tijdje in die willi-stoelen zit dat je er een sissyboy van wordt omdat je altijd zacht moet zitten

Ik trek ook niet alsmaar hard op als ie warm is, anders raak je zo snel gewend aan die snelheid. Als je dat af en toe eens doet dan blijf t langer leuk.SMILLIAW schreef:warm rijden doe ik ong 90 km/h op de snelweg, en als ie warm is betekent het niet automatisch dat ik harder ga rijden.
Hebbie foto nodig?? Zal er dan straks ff een maken.Merijn schreef:Met die kruiskoppeling bedoel je die 2 U-vormen die in elkaar vallen? Die zijn bij mij nog goed. Het zit net daarboven, maar ik weet niet of niet-bekrachtigde sturen dat ook hebben.
vraagprijs 2650,-3-deurs, Getint glas, Airbag, Lichtmetalen velgen, Electrische ramen, Centrale deurvergrendeling, Stuurbekrachtiging, Centrale deurvergrendeling afstandbediend, Deelbare achterbank (ongelijke delen), Metallic lak, Mistlampen voor, Mistlampenset voor, getint glas.
Kan niet. een F3 bumper heeft er andere mistlichten in zitten. Die achterlichten kan wel kloppen.RonnyClio1.2 schreef:als ik zo kijk... lijkt het ook wel of er een fase3 bumper opzit? en fase 2 achterlichten?
zijn volges mij toch echt fase 1 strips...P@TB@D schreef:er zitten ook fase II sootstrips op
op zich ziet ie er zo goed uit maar ja je moet hem gewoon in het echt zien en idd iemand mee nemen die er verstand van heeft