Ik wil eens peilen of er interesse is voor een dumpvalve-aansluitset te gaan regelen in grotere oplage. Zijn er mensen die zoiets willen hebben? 30 Euro per set lijkt me een nette prijs (dus groot t-stuk, slangetje, klein t-stukje). De afmeting is passend voor de gtt en 25 mm buitendiameter voor de dumpvalveaansluiting. Andere maten zijn zeker ook mogelijk. Montagebeschijving inbegrepen
Misschien wat meer specs. Gebruikt materiaal, methode van verbinding van het dumpvalve pijpje. Met of zonder ribbels voor te zorgen dat de slang niet meer gaat bewegen.
Zonder die info gaat denk ik geen hond zoiets kopen.
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Dat is niet echt een interesante partikuliere verkoops prijs.
Ik heb ze hier liggen compleet d.w.z:
aluminium gepolijst T-stuk met groef op elke aansluiting voor goede bevesteging van de slang.
Een lengte siliconen vacuumslang met klein t-stuk en een kort verbindingsstukje voor de dumpvalve.
En 2 kleine en 2 groote slangen klemmen.
Dit alles voor de prijs van: 37,50,-inc btw.
Jeroen Lubking schreef:Dat is niet echt een interesante partikuliere verkoops prijs.
Ik heb ze hier liggen compleet d.w.z:
aluminium gepolijst T-stuk met groef op elke aansluiting voor goede bevesteging van de slang.
Een lengte siliconen vacuumslang met klein t-stuk en een kort verbindingsstukje voor de dumpvalve.
En 2 kleine en 2 groote slangen klemmen.
Dit alles voor de prijs van: 37,50,-inc btw.
kameraad van mij verkoopt zo een setjes incl dumpvalve van bosch voor 25 euro moet wel zeggen het is allemaal niet zo perfect afgewerkt maar ,werken doet ie wel
rubie schreef:kameraad van mij verkoopt zo een setjes incl dumpvalve van bosch voor 25 euro moet wel zeggen het is allemaal niet zo perfect afgewerkt maar ,werken doet ie wel
rubie schreef:ik denk dat ze rond de 55 euro leverbaar zijn,dus een dumpvalve,incl alle aansluitstukken
maar dan moest hij wel meteen 10 exemplaren kunnen maken
hmm... 55 euro is wel een beetje duur, dan kan je ook de t-stukken van Riel kopen (30) plus je eigen dumpvalve (ook iets van 30 euro). Dan kom je op 60.
Vandaar. Ik heb al 1 opdracht voor een t-stuk (allá wel niet voor 30 euro, voor 10 maak ik ze ook wel). De slangetjes haalt ie zelf wel, net als de dumpvalve. De bosch dump is verder een PRIMA ding, rij er al een jaar mee op 1+ bar en sist nog altijd als een gek.
rubie schreef:kameraad van mij verkoopt zo een setjes incl dumpvalve van bosch voor 25 euro moet wel zeggen het is allemaal niet zo perfect afgewerkt maar ,werken doet ie wel
??? die dumpvalve kost alleen al toch 35 euro ofzo?
some people are alive only because it's illegal to kill them