Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Poeh, altijd leuke tijden, apk voor een bak van 15 jaar oud.
Maar op een loszittende accu en een grensgeval met speling op de bovenste fuseekogels links en rechts kwam ie toch weer makkelijk door de keuring. Okay, vorig jaar was er alleen een knipperlichtje kapot, maar ik kan weer zoeven
Who:
Martijn - Clio S
Paskie - Clio 16V
Rob - Clio 16V
Merijn - Clio Williams
Tom - Clio Williams
Rory 2 - Clio II 1.6 16V
Ferdy - Clio II 1.2 16V
Kevin - Mégane Coupé 2.0 16v
Who:
Martijn - Clio S
Paskie - Clio 16V
Rob - Clio 16V
Merijn - Clio Williams
Tom - Clio Williams
Rory 2 - Clio II 1.6 16V
Ferdy - Clio II 1.2 16V
Kevin - Mégane Coupé 2.0 16v
Maybe's:
Jesper - Lancia Delta HPE
Ik probeer erbij te zijn, voor het eerst. Oh ja, met Clio 16v.
Ik was al bang dat ik die reactie zou krijgen Merijn, vandaar ook az4l ipv jtc . Weet je, ik kan ze nog steeds maken, maar het is eigenlijk iets wat ik nu achter me heb gelaten (door omstandigheden) Als er veel animo voor is misschien kan ik bij wijze van uitzondering wel maken. De Clio 16v set (7-delig) is in ieder geval geen probleem, in alu/rood uitvoering.
AZ4L schreef:Ik was al bang dat ik die reactie zou krijgen Merijn, vandaar ook az4l ipv jtc . Weet je, ik kan ze nog steeds maken, maar het is eigenlijk iets wat ik nu achter me heb gelaten (door omstandigheden) Als er veel animo voor is misschien kan ik bij wijze van uitzondering wel maken. De Clio 16v set (7-delig) is in ieder geval geen probleem, in alu/rood uitvoering.
Okay, dan zal ik het niet aan de grote klok gaan hangen. Ik heb geen tellerplaten nodig, dus ik zal je er niet mee lastig vallen.
Who:
Mario - 5 GTX
Martijn - Clio S
Paskie - Clio 16V
Rob - Clio 16V
Tom - Clio Williams
Merijn - Clio Williams
Rory - Clio II
Ferdy - Clio II
Kevin - Megane Coupe
Who:
Mario - 5 GTX
Martijn - Clio S
Paskie - Clio 16V
Rob - Clio 16V
Tom - Clio Williams
Merijn - Clio Williams
Rory - Clio II
Ferdy - Clio II
Kevin - Megane Coupe
Maybe's:
Ed - Clio 16V
Jesper - Lancia Delta
Patrick-clioootje (als het redelijk weer is)
Ik heb net gebeld naar de garage en volgende week dinsdag gaat 'ie weer weg voor een grote beurt, stuurkolom (misschien dat ik die toch zelf doe) en APK. Dat wordt weer een pijnlijke...
1 voordeel: Ik krijg er weer een dagje zo'n schitterende Passat voor terug!