zie jullie wel weer @ sluitingsmeeting
moet je eigenlijk niet doen, stel dat je zandkorrels op je wagen hebt, zit je mooi te poetsen met zandkorrels over je lak...of heb ik het nou helemaal verkeerd?Joost (DoubleYou) schreef:Donker, dat heb je met de herfst he?
Wassen: ik ga er eerst met een lap overheen voor het vuil, dan met de spons, en dan weer met een lap. Allemaal met de hand. En de oppervlakte van mijn auto is groter![]()
Absoluut! Daarom is hij ook zo mooi nu!catrinus schreef:Moest zeker ook op een speciale manier gepoetst worden op een speciale tijdsstip met een speciale sponsJoost (DoubleYou) schreef: Die hadden namelijk een speciale poetsbehandeling met speciaal spul nodig, dus daar was een spons niet goed genoeg voor.
Waar is dat dan weer voor nodig? Denk je nou echt dat iemand een roze auto gaat stelen?Christian schreef:ik ben er mischien
ga mischien die dag beginen met me alarm in te bouwen en weet nog niet als ik dan klaar ben
hij is bang dat zijn uitlaat wordt gejatVosje schreef:Waar is dat dan weer voor nodig? Denk je nou echt dat iemand een roze auto gaat stelen?Christian schreef:ik ben er mischien
ga mischien die dag beginen met me alarm in te bouwen en weet nog niet als ik dan klaar ben![]()
blinde is het nu vrijdag al 17 oktGrint205 schreef:lol roze baksjah die inbouw kun je ook op zaterdag doen.
kunnen we ook uitlaatspruitstuk van mij doen en K&N
maybe ben ik er ook wel op meeting ff kijke nog