Restauratie Renault 21Turbo(nieuwe pics @ www.Fullboost.tk )
Ik ben al aardig ver , ik hoop hem binnenkort op wielen te zetten. Maar ik wil elk!! onderdeeltje dat op de auto gaat in nieuw staat of beter hebben ,dit gaat dus tijd kosten, veel tijd.
Ik ben tussendoor ook bezig met de bak, weet iemand hoe je de buitenkant echt mooi krijgt.
Ik ben tussendoor ook bezig met de bak, weet iemand hoe je de buitenkant echt mooi krijgt.
-
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Contacteer:
Dat gaat er als nieuw uit zien,mooi gedaan.
Alsie klaar is zou ik hem graag op mn site willen zetten

Alsie klaar is zou ik hem graag op mn site willen zetten

Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Dit gaat echt helemaal goedkomen zeg!!!, goed bezig......
Voor die bak; m'n broertje is een oude rover p4 aan het opknappen en zijn bak hebben we met benzine afgespoten. Kost ff wat maar met een geknepen bitumen spuit ging alles soepeltjes eraf ( beetje grote spoelbak effect).
Succes uit de Betuwe
Voor die bak; m'n broertje is een oude rover p4 aan het opknappen en zijn bak hebben we met benzine afgespoten. Kost ff wat maar met een geknepen bitumen spuit ging alles soepeltjes eraf ( beetje grote spoelbak effect).
Succes uit de Betuwe
de bak is wel schoon kwa vettigheid en dergelijke, maar ik wil alle oxidatie eraf hebben.
idd gewoon met tractordiesel, bak der inleggen dagje of wat laten liggen. Afentoe eens met staalborstel ofzo de ergste vlekken bewerken en je hebt een blinkend resultaatJasper clio 16v schreef:In petroleum laten weken schijnt te werken, maar duurt misschien wel wat lang (dagen).
Verder zijn er vast toch wel goedjes te verkrijgen die oxidatie verwijderen ?

Bovenstaand werk ook goed tegen vastzittende moeren enz.
Ik heb toen een middagje met wat staalborstels en een nylon borstel de hele bende opgeborsteld met de boormachine, bak zag er toen weer als nieuw uit, alleen het oxideerd weer redelijk snel als je het niet bijhoud, dus het is mischien verstandig blanke lak erop te spuiten o.i.d, maar borstelen maakt hem inelkgeval weer als nieuw.
Succes
Succes
Voor meer foto's en de rest van de saga zie http://www.fullboost.tk
-
- Moderator
- Car: Megane
nice 

respect to the man, ziet er gvd erg gelikt uit zeg! 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
Zijn die velgen orgineele renault 21 turbo velgen?
die in de grondverf staan, of die onder die bij de pagina "Renault 21 Turbo"
-
- Über-Spammer
Gaaf man dat we alles op de voet kunnen volgen 

-
- Contacteer:
echt gaaf om dit zo te volgen. lijkt mij ook wel eens gaaf om een mijn auto zo helemaal onder handen te nemem. Maar ja 1 naddel we hebben er niet echt ruimte voor. Maar ga zo door is leuk om zo te volgen
-
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Contacteer:
Je hebt er goed werk van gemaakt,ben benieuwt naar de motor,bij mij deden die nog niet.
Renault Megane Coupé 2.0 16v
-
die er bij de eerste foto (toen hij nog inelkaar zat ) onder zittenJeroen V schreef:die in de grondverf staan, of die onder die bij de pagina "Renault 21 Turbo"
Dit zijn niet de orginele wielen, ergens bij "onderstel" zijn foto's te vinden van de orginele wielen ( nog in grondverf ). De wielen op de eerste foto gaan er op om hem "op wielen te zetten".
-
ok thx.
als je zo ooit kwijt wil btw hou ik me aanbevolen
als je zo ooit kwijt wil btw hou ik me aanbevolen

-
Als je de bak als nieuw wil hebben (beter als nieuw zelfs) moet je m uit elkaar halen en het bakhuis laten stralen. Daarna blanke lak erop, en dan BLIJFT ie mooi.
Update, kijk op de site. Er staan nu ook foto's van de 19 16V chamade en van de 5gtt
de http://www.fullboost.tk doorlink server is crappy vanavond, je kan ook direct naar:
http://members.lycos.nl/visscher85
de http://www.fullboost.tk doorlink server is crappy vanavond, je kan ook direct naar:
http://members.lycos.nl/visscher85
-
Ziet er zeker gelikt uit.
Keep on the good stuff.
Keep on the good stuff.

Renault 5 GT Turbo "EVO"
1 woord: Geweldig!
Abel schreef:als die klaar is kan gille met groot verlof
![]()
gille is niet alleen op de wereld met een 21T

maar na alles es goed te hebben bekeken kan ik maar 1 ding zeggen,respect!!!

dit is echt super mooi en ik weet zeker dat ik zoiets moois nooit zou kunnen evenaren,dit is gewoon een jongensdroom en zeker ook die van mij.
ik hoop em ooit es te mogen bewonderen want dit is gewoon super gaaf.
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
-
Het zal de moeite worden. Gille, we gaan er toch iets moeten op vinden om beter te kunnen doen,nee?
kwestie motor kunnen we zeker beter,is achterberg motor(moet ik raepers maar kontakteren zeker)of die van hakke overkopen,die is zoweizo de mooiste die er rond rijd.Dr.Turbostein schreef:Het zal de moeite worden. Gille, we gaan er toch iets moeten op vinden om beter te kunnen doen,nee?
maar voor de rest respekt voor jeroen,hopelijk kan ik hem snel bewonderen
-
is er al weer nieuws?
en weer eens een update, klik op de foto op de intro pagina

Ziet er echt geweldig uit!!!