Rij ik net na nac ff naar mijn vriendin geeft er een of andee malloot op een dremper een steen omhoog gezet en ja hoor pok BRAAAAHP (wel lekkeer soundje) mijn uitlaat er onderuit gereden mijn tussendemper zit een mega deuk in en di eis losgeschoten van mijn kat.
Nou vraag ik me af of het erg is dat er een mega deuk in mijn tussendemper zit. En wat het ongeveer gaat kosten om dit bijv. bij een kwikfit mijn tussendemper en eindemper netjes er terug onder te laten hangen? iemand enig idee?
uitlaat eronderuit gereden
-
- Contacteer:
-
- Moderator
- Car: Megane
een tussen demper is los meestal rond de 60 euro.
Dit topic doet me denken aan 1,5 jaar geleden, toen brak mijn uitlaat af bij het spruitstuk (aansluiting van de kat) en dit trok alles krom....
Ik langs kwik fit en nog wat van dat soort zaken, nee meneer wij lassen geen stuk pijp ipv de katalysator, wij doen het alleen zoals het hoort...
Gelukkig een adresje in wageningen gevonden waar ik voor 100 euro een stukje pijp (incl bochten) ertussen heb laten lassen.
Wel grappig om dan van nijmegen naar wageningen te rijden zonder demping vanaf je spruitstuk....vooral in de file!!
Succes!
Stukkie pijp is niet zo duur!
(JPP)
Ik langs kwik fit en nog wat van dat soort zaken, nee meneer wij lassen geen stuk pijp ipv de katalysator, wij doen het alleen zoals het hoort...
Gelukkig een adresje in wageningen gevonden waar ik voor 100 euro een stukje pijp (incl bochten) ertussen heb laten lassen.
Wel grappig om dan van nijmegen naar wageningen te rijden zonder demping vanaf je spruitstuk....vooral in de file!!
Succes!
Stukkie pijp is niet zo duur!
(JPP)
-
- Contacteer:
Ja dat is ook de rede waarom ik het niet zelf wil doen als ik hem hier op blokken zet krijg je een uitlaat ernooit zo netjes onder dan dat als je het laat doen. Hun staan met een brug en kunnen het netjes en dus ook miss netjes recht en hoog hangen.Tom schreef:is allemaal wel te fiksen. Maar laatr hem iets hoger hangen, jouw uitlaat hing nogal laag
-
- Contacteer:
Nou mensen ik heb ff een dingende vraag. Ik wil morgen dus ff langs de kwitfit om mijn uitlaat er opneiwu onder te laten hangen. Nu vraag ik me alleen af is de tussendemper van een GTX hetzelfde als voor een GTE? En zijn er ook tussendempers die er bij mij onder passen zonder demper?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
DEMPERS waar heb je die voor nodig ?
die moet je alleen hebben voor de wegligging en meer niet , blazen met die zooi .
P.S
lijkt mij het zelfde , maar dat weet zo'n knijerdt van de kwikfit vast wel of niet .
die moet je alleen hebben voor de wegligging en meer niet , blazen met die zooi .
P.S
lijkt mij het zelfde , maar dat weet zo'n knijerdt van de kwikfit vast wel of niet .
-
- Contacteer:
Nou ben vanmorgen in alle vroegte voor mijn werk op pad gegaan. eerst naar de kwikfit,: nee sorry meneer wji plaatsen alleen nieuw dus als je tussendemervast moet zul je een nieuw bij ons moeten bestellen en we leveren geen demperloze pijpen als dat er niet standaard onder zit. En nee menee als uw eindemper niet netjes hangt naar uw zin zetten we deze niet tegen geringe meerpijs goed.
Dus toen maar (demperloos
) naar een andere garage vlak bij mijn werk (14km verder) gereden. Tuurlijk kunne wij die oude demper er terug opzetten, o je wilt een demperloze pijp? dan slijpen we de demper er toch tussenuit en lassen we er een pijp in. wanneer moet het gebeuren vandaag ok geen probleem tegen de middag is hij weer klaar.
Kom ik aan het eind van de dag mijn wagen ophalen zegt die vent kolere wa heb ik moeten zwoegen op da racemonster (
) van jou. Ik zeg hoezo? blijkt dat toen hij alles eraf had gehaald en pijp in had gelast en netjes eronder had gehangen en hem starte er een teringherrie van jawelste onderuit kwam. Wat achteraf bleek te komen omdat vanaf mijn motor tot mijn kat de uitlaat open was gescheurd door de klap (en roestvorming.) dit heeft hij allemaal netjes gelast en opgelapt met een jaar garantie.
Dus ik weer helmaal hapy helemaal toen hij vertelde dat alles bij elkaar mij 65,- ging kosten dikke meevaller dus. want bij de kwikfit ging alleen die tussendemper mij al 180 eur kosten.
enigste nadeel: zelfs zonder tussendemper issie stil
Dus toen maar (demperloos

Kom ik aan het eind van de dag mijn wagen ophalen zegt die vent kolere wa heb ik moeten zwoegen op da racemonster (

Dus ik weer helmaal hapy helemaal toen hij vertelde dat alles bij elkaar mij 65,- ging kosten dikke meevaller dus. want bij de kwikfit ging alleen die tussendemper mij al 180 eur kosten.
enigste nadeel: zelfs zonder tussendemper issie stil

wat zit er dan nog meer onder? alleen een einddemper en een kat?
-
- Contacteer:
Wel goede service, zeg. En voor niet al te veel geld.
- Peter
- Peter
dat wel !
Als ik jou was, zal ik ook nog proberen de schade op de gemeente proberen te verhalen. Zij moeten immers zorgen dat de wegen goed onderhouden zijn.
En ik geef je een dikke kans dat als je de aankoops bewijzen nog hebt en misschien foto's dat je al je geld gewoon terug krijgt.
Nee heb je en ja kan je krijgen.
Had een vriend van mij ook. Hij had bijna alles terug gekregen.
Succes
Groeten,
Maurice
En ik geef je een dikke kans dat als je de aankoops bewijzen nog hebt en misschien foto's dat je al je geld gewoon terug krijgt.
Nee heb je en ja kan je krijgen.
Had een vriend van mij ook. Hij had bijna alles terug gekregen.
Succes
Groeten,
Maurice