
We (onderanderen JL-Tuning, onze alles weter 'Speedline' en Fastchip) zijn nog druk bezig om alle info in te zamelen, maar het is wel duidelijk geworden dat het haalbaar is. De ingreep wordt dan ook vrij heftig.
Zie hier een deel van de lijst met aanpassing/onderdelen:
- Blok reviseren, zuigers met lage compressie, sterkere drijfstangbouten, nieuwe lagers, bak revisie.
- Garrett GT turbo, grote injectoren, aangepasten uitlaatspruitstuk.
- RVS uitlaat systeem.
- full front intercooler.
- 320 Nm koppeling.
- motorsteunen vervangen voor cup clio steunen.
- turbo druk regelaar, nieuwe EPROM, shift lampen op het dashboard.
- gele Koni's rondom, Merwede veren, powerflex bussen.
- K-Tec 300 mm remmen, rvs remleidingen, DOT5.1 remvloeistof.
- etc, etc.
Resultaat circa: 240 pk, 320 Nm bij 0.95 Bar

Ik hou jullie op de hoogte van de ontwikkelingen, alles bij elkaar zal het wel 3 maanden tijd in beslag nemen...