4 & 5 oktober Tuning & Styling Event (afspreekpunt)
-
Denk dat wij met veel auto's van Car Trend er ook zullen zijn. Tis ook nog eens in de buurt.
-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Hee nick, zou je dan misschien gelijk die spullen voor me mee kunnen nemen?
Dan hoef ik niet naar Dirksland te komen.
Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
-
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Contacteer:
Het is op zaterdag en zondag
Maar ik ga op zaterdag,de meeste die komen ook,als ik me niet vergis.
Gaan er mensen mee doen in de wedstijd,de naam reno stond onder de deelnemers
Maar ik ga op zaterdag,de meeste die komen ook,als ik me niet vergis.

Gaan er mensen mee doen in de wedstijd,de naam reno stond onder de deelnemers

Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
-
Zal het Martijn ff zeggen. Dan zal hij ze wel in de bus leggen als we daarheen gaan. Kun je ze daar ophalen. We gaan wel op zondag.RenaultclioII16v (Peter) schreef:Hee nick, zou je dan misschien gelijk die spullen voor me mee kunnen nemen?
-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
DŽas mooi, dan was ik ook van plan te komen.Nick (germanstyle) schreef:Zal het Martijn ff zeggen. Dan zal hij ze wel in de bus leggen als we daarheen gaan. Kun je ze daar ophalen. We gaan wel op zondag.RenaultclioII16v (Peter) schreef:Hee nick, zou je dan misschien gelijk die spullen voor me mee kunnen nemen?
Zie ik jullie daar.
Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
-
- Contacteer:
2 uur leek me een mooie tijd,dan heeft iedereen tijd om rustig te kunnen eten tussen de middag.
-
- Contacteer:
Anton kwam met het idee om bij een doodlopende weg af te spreken,daar kan je je auto normaal parkeren.
hier kom je als volgt:
vanaf de snelweg:afslag Goes nemen,dan 1e afslag (de poel) nemen,als je boven komt de rondtonde 3/4 rond rijden en dan naar het stoplicht rijden,als je daar bent,rechts afslaan,dan de 1e weer rechts,dan rij je al op de zeelandhgallen af,dan neem je voor de hallen een afslag naar links,en die weg rij je uit,daar zie je van zelf een stel reno freakzzz staan

hier kom je als volgt:
vanaf de snelweg:afslag Goes nemen,dan 1e afslag (de poel) nemen,als je boven komt de rondtonde 3/4 rond rijden en dan naar het stoplicht rijden,als je daar bent,rechts afslaan,dan de 1e weer rechts,dan rij je al op de zeelandhgallen af,dan neem je voor de hallen een afslag naar links,en die weg rij je uit,daar zie je van zelf een stel reno freakzzz staan

-
- Contacteer:
Lady dana komt in dat weekend ook ff naar de zeelandhallen om te draaien helaas is dat in de avond.
-
- Contacteer:
Is het eigenlijk een beurs, of is het echt een meeting waar wij zelf ook kunnen aan meedoen?
Het is maar dat ze spreken van regen voor dit weekend, en heb eigenlijk niet veel zin om met de cabrio eerst een uur in de regen te rijden, en hem dan ginder gewoon op de parking te moeten zetten.
Om dan zelf binnen te gaan rondlopen.
Vrees dart hij niet echt waterdicht is, en dat de inbraakveiligheid ook niet alles is
Kom ik liever met een gewone auto
Het is maar dat ze spreken van regen voor dit weekend, en heb eigenlijk niet veel zin om met de cabrio eerst een uur in de regen te rijden, en hem dan ginder gewoon op de parking te moeten zetten.
Om dan zelf binnen te gaan rondlopen.
Vrees dart hij niet echt waterdicht is, en dat de inbraakveiligheid ook niet alles is

Kom ik liever met een gewone auto
zoals het er nu uit ziet:
- Geert
- Kevin
- Gille
- Lennard
- Anton
- Wouter
- Christian
- Maarten GTT
- Gilles
- Tino
sorry, ik kan niet mee, er komt helaas weer van alles tussen....
- Geert
- Kevin
- Gille
- Lennard
- Anton
- Wouter
- Christian
- Maarten GTT
- Gilles
- Tino
sorry, ik kan niet mee, er komt helaas weer van alles tussen....
-
gaan er ook mensen op een zondag of looppt ik daar in me eentjuh 

...::: RENO HEAVEN 'S OPEN :::...
....::: FOR 2004 TAX FREE :::....
....::: FOR 2004 TAX FREE :::....
-
- Contacteer:
morgen is het zover
Voor de gene die op zaterdag komen,kunnen als het volgd rijden.
als men de aflag "de poel" neemt (1e afslag ne de afslag goed genomen te hebben)moet men de rontonde e/4 rond,dan bij de soptlichten rechts,dan 1e rechts en dan voor de zeelandhallen terein op te gaan naar links,die weg uitrijden (rechts aanhoudend)dan zie je vanzelf een groepje reno's staan.
De tijd hou ik rond 2 uur,dan heeft iedereen de tijd om te eten tussen de middag.

Voor de gene die op zaterdag komen,kunnen als het volgd rijden.
als men de aflag "de poel" neemt (1e afslag ne de afslag goed genomen te hebben)moet men de rontonde e/4 rond,dan bij de soptlichten rechts,dan 1e rechts en dan voor de zeelandhallen terein op te gaan naar links,die weg uitrijden (rechts aanhoudend)dan zie je vanzelf een groepje reno's staan.
De tijd hou ik rond 2 uur,dan heeft iedereen de tijd om te eten tussen de middag.
-
- Contacteer:
als jij zorgt dat het morgen 25° is komt dit in orde!dennisvr schreef:kan niet wachten tot ik jou car eens in het echt kan bekijkenkevinb schreef:dat gingen we al zeker doen!

Of nee, gewoon droog is ook goed
-
- Contacteer:
Wij gaan zo vertrekken. 
We zijn er rond een uurtje of 2.
Alleen het regengordijntje mag weggetrokken worden.

We zijn er rond een uurtje of 2.

Alleen het regengordijntje mag weggetrokken worden.
-
- Car: megane 2
Zo k ben net terug, en k moet zeggen dat k er toch iets meer van verwacht had.
Jammer dat de meeste auto's weer vertrokken rond 5uur.
Maar voor de rest een leuke dag gehad.
Jammer dat de meeste auto's weer vertrokken rond 5uur.
Maar voor de rest een leuke dag gehad.
Laatst gewijzigd door joeri_16V op za 4 okt 2003 19:54, 1 keer totaal gewijzigd.