hoe kom ik aan goedkopen clio99> spullen??????????

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Anonymous

hallo,

heb een clio 1.6 16v uit '99
zwart,17 inc oz racing velgen,navigatie,vesterker(infinetie).maar wil mijn ramen nog blinderen een andere achter bumper andere uitlaat en nog side-skirts.
waar haal ik die vandaan voor een leuke prijs??????????????? help
Joost (DoubleYou)
Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
Contacteer:

1. Welkom op de site, stel je even voor in het "wie is wie"-topic (http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=183)
2. Voor alle forummers hebben wij de RTC-markt, zie het menu bovenaan en zoek/bekijk de advertenties
3. Dit topic zal vast wel snel gesloten worden, want de "te koop gevraagd" gedeelten zijn ook gesloten.
4. Succes met je zoektocht!
Anonymous

ik heb me aangemeld bij alle andere leden.
ook mijn profiel staat er nu tussen.
Turbo-Peer

@Joost:

Hij zoekt gewoon (goedkope en goede) adresjes voor deze spullen. Dit valt dus niet onder de RTC markt lijkt me.

Kijk eens op: http://www.reichhard-motorsport.com/shop/ Of ze goedkoop zijn weet ik niet...
Renault 5 GT Turbo Bestel Phase II 89'er (project)
Renault 5 GT Turbo Phase I (sloop)
Audi 80 met GTI motor
marcel16v

En ik zou ook eens gaan kijken op de komende tuning shows. Bijvoorbeeld Speed and Design, maar ik zou ook zeker kijken op de Essen motorshow. (ps. ik zou alleen naar Essen gaan :wink: )
Rory

marcel16v schreef:En ik zou ook eens gaan kijken op de komende tuning shows. Bijvoorbeeld Speed and Design, maar ik zou ook zeker kijken op de Essen motorshow. (ps. ik zou alleen naar Essen gaan :wink: )
Voor Essen zou ik niet gaan met een Clio 2 , ben er vorig jaar ook geweest en ze hebben echt niks ervoor. Enigste wat ze daar hebben is de VAG groep en verdwaalde Honda spullen...

Dus...
Anonymous

heb een mooie site voor de clio 2 gevonden
http://www.asdtuning.com/
dit is betaalbaar en ziet er super uit.
marcel16v

Rory schreef:
marcel16v schreef:En ik zou ook eens gaan kijken op de komende tuning shows. Bijvoorbeeld Speed and Design, maar ik zou ook zeker kijken op de Essen motorshow. (ps. ik zou alleen naar Essen gaan :wink: )
Voor Essen zou ik niet gaan met een Clio 2 , ben er vorig jaar ook geweest en ze hebben echt niks ervoor. Enigste wat ze daar hebben is de VAG groep en verdwaalde Honda spullen...

Dus...
Er is genoeg te vinden daar, het zal alleen waarschijnlijk niet bij die te goedkoop uitziende standjes liggen. Je kan ook gaan kijken bij de bekende Renault tuners, deze hebben vaak ook wel beursaanbiedingen.
(Zo meen ik mij te herrineren dat Sandler als beursaanbieding toyo bandjes in de maat 195-50-15 had voor iets van €35.)
Plaats reactie