Overspuiten van GTT

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Robert dB.

Laat eens meerdere offertes opstellen, niemand verplicht je naar die 'dure' spuiter te gaan. Hopelijk vind je goedkopere adressen, succes.
Roy
Moderator

RENESI schreef:Hg Trading it je auto laten of zelfs laten spuiten. Mijn oom heeft totaal drie auto's bij hem laten spuiten. En ze moesten alle drie minsten 2 keer overgespoten worden en eentje zelfs drie keer. Je krijgt hem gewoon trug met je auto vol druipers waar ze niks aan doen. Dit is echt de grootste oplichter die er bestaat. Sommige die het misschien nog kunnen herinneren het programma VERBODEN IN TE RIJDEN. Die zijn ook al bij hem op bezoek geweest omdat tie het niet volgens het boekje deed.
Doe daar dus echt geen zaken mee. (N)
So dat moest ik ff kwijt
Ik heb zelf ook weleens wat laten spuiten bij HG en ook een vriend van mij en ik vind dat hij heel netjes werk aflevert.

Jammer genoeg komen daar alleen maar van die jonge patsertjes die een snelle auto willen maar er eigenlijk geen geld voor willen uitgeven. Zo ook dat verboden in te rijden verhaal. Die gast koopt een auto, ragt hem af en gaat huilend terug omdat zn wijfie bijna door de voorruit klapte.

Maar blijkbaar zijn er ook andere meningen.
5 GT Turbo '88 GT5
Dr.Turbostein

catrinus schreef:wat ik had neergezet was het laten doen. Niet zelf doen. En de complete auto. Van binnen en van buiten laswerk enz enz enz. En parelmoer lak :smoke:

Sorry dat ik dat zei hoor!
Voor een parelmoer, een 100€ meer.
Trouwens hetzelfde kleur als die van jouw.
En laten doen: 600€ ongeveer
Plaats reactie