saxo spoiler op clio
-
- Contacteer:
Pas de spoiler die boven op de achterklep zit van de saxo ook op een clio. Zo ja wat mag zo'n spoiler kosten en hoe monteer je deze en hoe demonteer ik de oude.
-
- Contacteer:
alles is pas te maken, informeer ff bij de dealer weet je zeker dat je de juiste prijs hebt, klikken en schroeven (als ik het goed heb), en plakken (is de spoiler van een gt ok)J. Reekers schreef:Pas de spoiler die boven op de achterklep zit van de saxo ook op een clio. Zo ja wat mag zo'n spoiler kosten en hoe monteer je deze en hoe demonteer ik de oude.
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
nog niet gezien maar wel eens wat vaker van gehoord. het zou moeten passen. al dan niet met wat aanpassingen.Jasper16v schreef:ik heb het volgens mij nog nooit gezien...maar meten is weten
gr. Frits
@jreekers => PM
Project: GTT Blue Sport
-
- Contacteer:
http://www.marktplaats.nl/index.php3?g= ... t&ID=12589
Als ik bij deze advertentie kijk heeft deze ook een saxo spoiler of is dit een andere? (Deze achterklep is niet met spoiler te koop)
Als ik bij deze advertentie kijk heeft deze ook een saxo spoiler of is dit een andere? (Deze achterklep is niet met spoiler te koop)
dat is geen saxo spoiler naar mijn weten, deze heeft p@t toch ook ? wat voor merk het was weet ik nie, maar geen citroenJ. Reekers schreef:http://www.marktplaats.nl/index.php3?g= ... t&ID=12589

-
- Contacteer:
Dat dacht ik altijd want die lijkt er precies op. Maar wil wel graag weten hoe ik aan die spoiler kan komen en wat die dan kost. De saxo spoiler kan ik wel aan komen maar deze nog niet dan.
kwanta kosta?
-
- Moderator
- Car: Megane
is idd een ASD tuning spoiler
. clio maniac heeft hem niet meer want die heeft namelijk Patrick-clio (williams)

-
- Contacteer:
Weet ook iemand waar je die spoiler kunt kopen? Liefst in Overijsel of Geldenland, anders moet ik zo ver rijden.
-
hoe monteer je dat ding eigenlijk? In de spoiler kan je 2 boutjes draaien. Er zitten dus 2 gaatjes in met schroefdraad. Dat wilt zeggen dat je door de kofferklep moet boren en er twee boutjes door heen kan steken. En dan aandraaien.
Mijn vraag is dan, hoe weet je of je op de goede plaats boort?
Mijn vraag is dan, hoe weet je of je op de goede plaats boort?
-
ik ben egt een ei
ik leg de spoiler op de achterklep en dan kan ik toch ni meer op me achterklep tekenen?
begrijp zo weinig van dit gedoe

ik leg de spoiler op de achterklep en dan kan ik toch ni meer op me achterklep tekenen?

er zitten toch gaten in waar de bouten doorheen moeten ? daar kan je toch ook wel iets doorsteken om het af te tekenen ? 
[edit]
ik lees verkeerd, sorry
je kan er bouten in draaien...euh...kit hem er dan op zou ik zeggen, anders kan je inderdaad moeilijk bepalen waar de gaten moeten komen
heeft P@T hem er zelf op gezet ? anders vraag hem eens

[edit]
ik lees verkeerd, sorry

je kan er bouten in draaien...euh...kit hem er dan op zou ik zeggen, anders kan je inderdaad moeilijk bepalen waar de gaten moeten komen
heeft P@T hem er zelf op gezet ? anders vraag hem eens
-
nee jasper jou idee is top, thanks
ik kan er wel wat in steken om het af te tekenen:)
aleen dan maar hopen dat ie recht komt. Vin het maar vaag. Er zitten gaatjes in de spoiler met schroefdraad dus kan daar moet een schroefie in komen ofzo
thanks, maar kitten blijft wel makkelijker
ruiten kit kan ook toch?
ik kan er wel wat in steken om het af te tekenen:)
aleen dan maar hopen dat ie recht komt. Vin het maar vaag. Er zitten gaatjes in de spoiler met schroefdraad dus kan daar moet een schroefie in komen ofzo
thanks, maar kitten blijft wel makkelijker

ruiten kit kan ook toch?
-
thanks, u da man
hopelijk is volgende week de spoiler en andere achterklep gespoten. Dan kunnen we aan de gang

hopelijk is volgende week de spoiler en andere achterklep gespoten. Dan kunnen we aan de gang

-
met mijn werktempo is het net klaar voor de openings meeting 

-
- Moderator
pat je moet een layer maken een papiertje op de binnenkant van de spoiler zo kan je hem af tekenen waar het gat zit van de schroefdraad in de spoiler.
Leg dit layertje op de achterklep (je moet dus wel goed af tekenen) en boor dan een breed genoeg gat zodat je een goed systeem kan maken. Want als je naar de binnenkant kijkt dan zie je dat je eigenlijk twee gaten moet boren. Ook zal je moet pielen met het boutje erin draai bij mij hebben dan ook 2 ervaren monteurs geholpen om dit voor elkaar te krijgen (ja alleen dat boutje). als je hem aan draai moet je niet vergeten de kit er tussen te doen en dan moet het goedkomen.
suc6
Leg dit layertje op de achterklep (je moet dus wel goed af tekenen) en boor dan een breed genoeg gat zodat je een goed systeem kan maken. Want als je naar de binnenkant kijkt dan zie je dat je eigenlijk twee gaten moet boren. Ook zal je moet pielen met het boutje erin draai bij mij hebben dan ook 2 ervaren monteurs geholpen om dit voor elkaar te krijgen (ja alleen dat boutje). als je hem aan draai moet je niet vergeten de kit er tussen te doen en dan moet het goedkomen.
suc6

-
- Moderator
na ik heb effe gechit chat met pat op msn en het gaat wel goed komen 
-
na kort overleg met patbat (thx btw) gaan we voor ruitenkit
ik zal het wel in de gaten houden of het los gaat ziten of zo
Mocht dat toch gebeuren gaan er bouten in

ik zal het wel in de gaten houden of het los gaat ziten of zo
Mocht dat toch gebeuren gaan er bouten in
-
- Moderator
ik ben niet verantwoordelijk

dat zeggen ze allemaal...eerst advies en dan: ik ben niet verantwoordelijk 

-
- Moderator
ja anders krijg ik dadelijk ineens een rekening of zo

weetie je adres dan? 

-
- Moderator
uh ja
hij is een keer hier geweest 
slimme opmerking danP@TB@D schreef:ik ben niet verantwoordelijk![]()