[R19 ph2] Startmotors renault gelijk?

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
jeroen.k

Gisteren de ANWB moeten bellen om weg te kunnen van mn werk... :( Startmotor gaf geen sjoege...na bezoek anwb wel weer en nu slaat hij wel weer aan, maar...ik wil er toch nog even een andere startmotor opzetten...nu heb ik van JJ een startmotor meegekregen van een (volgens mij) GTT, tenminste hij zei van een 1.4 en zijn onderdelen komen grotendeels van GTT's...is dit gewoon vrij uitwisselbaar? Ze lijken wel hetzelfde...

En die gast van de ANWB zei dat als je de startmotor schoonmaakt hij het vaak gewoon weer doet omdat er vaak gewoon stof inzit...klopt dit? En waar zou ik hem schoon moeten maken? Van binnen neem ik aan? Dus openschroeven....?
Riël
Über-Spammer

van een gtt verwacht ik dat ie prima is. Voor schoonmaken gewoon wat diesel ofzo in je startmotor kiepen, gewoon recht erin :) Je kan ook het relais eraf draaien, daarachter zit een hefboom, kijken of die nog soepel gaat.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

tegenwoordig monteren ze toch een clio startmotor op een gtt omdat ie net iets meer kracht heeft dan de originele. maar dat zou je eigenlijk aan chris moeten vragen, die heeft er een op zitten.

GR.Frits
jeroen.k

Maar het gaat dus wel zonder meer passen? :D

Met iets minder kracht starten is namelijk nog altijd beter dan niet starten :)
Plaats reactie