nu was mij vraag
ik moet de remschijf er af halen moeten de blokken er dan ook af?
mensen nog verder tip zijn van harteleijk welkom
ik heb geen pers helaas

Misschien is het nog wel handig om een tooltje te hebben om je stuurkogel los te maken. Het wil nog wel eens zijn dat die echt vastzittenChristian schreef:heb ik verder nog speciaale gereedschappen nodig?
Tooltje is eigenlijk een klem waar je stuurkogel uit je fuseestuk drukt, doormiddel van een bout die je aandraait. Met dit tooltje kan je dus veel meer druk zetten. Als je dit met een hamer doet sla je je stuurkogel verrot, niet fijnChristian schreef:hoe ziet zoon tooltje er uit dan
Met een hamer op de fusee rammen waar de kogel inzit, en tegelijk de stuurstang naar beneden trekken, komtie 99 van de 100 keer gewoon netjes los netjes los, zeker als je er kruipolie tussen gespoten hebt.Clio-16v.com schreef:Misschien is het nog wel handig om een tooltje te hebben om je stuurkogel los te maken. Het wil nog wel eens zijn dat die echt vastzittenChristian schreef:heb ik verder nog speciaale gereedschappen nodig?, deze zijn namelijk conisch.
Succes ermee
auto-onderdelen.com was goedkoperChristian schreef:nou net even 2 lagers gehaald
160 euro
dat is waarom ik zo min mogelijk bij RENO bestelChristian schreef:bij reno kosten ze ook 67 euro maar dan komt de BTW er nog op