Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
maak je een topic aan...
denk leuk dikke zin in....
komt je oude school met en reunie....
eigelijk toch wel leuk om al die mensen van je basisschool weer te zien.
dus ga daarheen en kan niet komen op de regiomeeting.
maar we zouden het elke eerste vrijdag van de maand doen toch???
dus moet volgende keer goedkomen.
is de politie in dr88eregt streng???
ik las een aantal degen geleden in het dagblad v/h/noorden dat de politie in hoogeveen een aantal straatracer hadden opgepakt terwijl ze nog niet eens geracet hadden.!
dit gebeurde ook bij de mc.
nu weet ik wel dat wij niet racen, maar dat deden ze daar ook niet, terijl er wel 3 auto's in beslag zijn genomen voor technisch onderzoek, en diverse bekeuringen zijn uitgedeeld o.a. voor geen knipperlicht aan, en breedstralers aan.
politie is je beste vriend pfffffff my ass......
hopelijk gebeurd dit a.s vrijdag niet!
Ik was er zelf een aantal weken geleden en de politie reed wel rond. Echter deden ze niets tegen neon of iets dergelijks. Alleen waren er toen ook van die mongolen die burn outs gingen oefenen in de mac drive.
Als je je netjes aan de verkeersregels houdt is er niet aan de hand. Dus let op je rijstijl, verlichting en technische staat van de auto. Ze zijn absoluut niet onredelijk in Dr88 of zo. Gelukkig
ik hoop dat ik het vanavond nog red...
ik ben nl koerier door nl en het is vandaag erg druk dus ik hoop dat ik niet om 18:00 nog eens gebeld word dat ik naar maastricht moet ofzo....
maar ik doe mijn best om er om 19:30 te staan.
controlleert de politie veel op verzekeringen e.d??
de mijne is op dit moment niet verzekerd omdat ik nu van verzekering aan het switchen ben.
i.p.v. mijn naam bij unive komt hij op mijn pa z'n naam te staan.
maar de mijne is al opgezegd.
ennuh ik heb hem ook net gewassen dus hij sdtaat er straks mooi strak en schoonm bij!
zonder verzekering rijden is gewoon STOM!! Als ik ooit aangereden wordt door iemand zonder verzekering dan zal die toch erg GOED mee moeten werken, zo niet
Ik zou het dus niet aanraden, waar je ook naartoe gaat
het is hooguit een week ofzo, en het is echt niet zo dat ik continu loop te jagen.
en sinds ik mijn rijbewijs heb (2 jaar) nog geen enkel ongeluk(je) gehad.
dus vandaag zal het ook wel meevallen.
2 jaar geen ongeluk met meer dan 100000 km per jaar is toch wel netjes dacht ik zo.
het gaat er niet om hoe hard je rijd, hoe lang je je roze papiertje hebt, hoe lang je schade vrij rijd, .......................
Als jij nu iemand invalide rijd dan lul je wel anders, met 5km/u kun ook iemand het ziekenhuis in rijden. Ik snap gewoon niet waarom mensen te krenterig zijn voor 1 weekje verzekering
ik ben er cker niet te krenterig voor, maar dat zijn die mooie polisvoorwaarden waar de unive me lekker me treiterd, je moet je verzekeren per jaar, wil je 1 week langer??? betaal je een jaar extra!!
en om nou 640,- euro te gaan betalen voor 1 week verzekering is ook weer zowat...