project clio vr-6 biturbo x 2
-
- Moderator
- Car: Megane
cool om te lezen dat je er toch mee door gaat
ik ben toch wel benieuwd of je het voor elkaar krijgt

ik ben toch wel benieuwd of je het voor elkaar krijgt
-
Zal wel T3 moeten zijn?
een 3.0 kan wel groter als een T3 hebben , een T5 is wel weer heel groot, maar ja...
bi-turbo lijkt me beter overigens.....
bi-turbo lijkt me beter overigens.....
en ik heb er nog nooit van gehoord.Tijn schreef:.. een T5 is wel weer heel groot, maar ja...
wel van t2 t3 t4 t6 en t7 en hun varianten.
http://www.turbofast.com.au/
als je kijkt welk HUGE vermogen een enkele t4 aankan, dan is groter onzin. Vandaar benieuwd wat t5 is. typeaanduiding van een compressor?
-
als T5 bestaat zal ie wel pas boven de 8.000 rpm inkomen

Is dat niet Turbo 5-cylinder. En niet garrett T5 

10J voor ?? mag wel een sterke stuurbekrachtigingpomp op dan met 255-285 breed eropcliomaniac schreef:Dag heren, de zaken gaan voorspoedig, ik heb het onderstel vervangen door (kw-inox v3), nu nog wat kleinigheidjes maken zoals de stuurpomp en dan kan ik gaan rijden. Nu al nee hoor gewoon met één standaard motor. Dit doe ik een maandje zodat ik weet hoe een vr-6 rijdt. Dan breng ik het blok weg en wordt het opgeboord naar 3 liter, er komt een t5 op en het blok wordt gereviseerd. Ik heb mijn voorvelgen al gekocht (kerscher 10j17 krs) en de remmen voor zijn vervangen door het 325 movit 4 caliper brake system. Tot nu toe ben ik kwijt: 1900+700+1100+400+1500=5600 euro.
keep you informed!! ben nog steeds op zoek naar een nieuw baasje voor het motorblok en de carroserie

Heb ik ook hoor 10J, maar ik vraag me af of het lekker gaat sturen op je voorwielencatrinus schreef:cliomaniac my man. 10j heerscht gewoon.

Mitshubishi, iets in de buurt van de td05Derby schreef:ohja?! de 740 turbo motoren hadden opzekers garrett er aan hangen. Bij t5 weet ik niet zit teveel ingebouwd. Misschien dat de site van garrett uitsluitsel geeft.
derby
rev it like a rental
klopt bij een volvo staat die 5 voor het aantal cilinders..Riël schreef:Is dat niet Turbo 5-cylinder. En niet garrett T5
-
Whahahahaha.... 10J velgen.. KW schroefset.. dikke remmerij kopen.. dat zijn toch dingen die je achteraf toch gaat doen?? je weet bij god niet wat het ding gaat wegen, wat het gaat doen.. ik durf te wedden dat er nooit een 2de motor inkomt.. niet haalbaar.... opboren naar 3 liter en dan een T5 erop.. sorry, maar ben je wel lekker.. dat rijdt toch niet fijn man.. beetje een dragstrip auto gaan maken... als het ooit gaat rijden..
CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
mee eens merijn 

Hij heeft er gewoon lekker dikke schijt aan dat mensen hem afkraken, gaat door waar hij mee bezig is en als het hem lukt, is hij de laatste die lacht.
Als je ziet wat een geld erin gepompt wordt: dit moet haast wel goed komen en als het niet aan de financiën ligt, is er altijd nog het enthousiasme wat hem flink op weg helpt.
~respect!(Y)~
Als je ziet wat een geld erin gepompt wordt: dit moet haast wel goed komen en als het niet aan de financiën ligt, is er altijd nog het enthousiasme wat hem flink op weg helpt.
~respect!(Y)~
-
- Contacteer:
Goed werk!
Leuk om te zien dat je aan het bikkelen bent.
Ik wil je alleen wel adviseren om nog eens naar die remmen en schroefset te kijken, ik ben bang dat je daar echt wat geld aan weggegooid hebt. Die movit's zijn ten eerste jammerlijk zwaar, wat niet echt ten goede komt (onafgeveerde massa) en ten tweede is 325 met vier potjes niet genoeg om jouw wagen uiteindelijk normaal te kunnen afremmen, laat staan sportief afremmen. Movit heeft leuke upgrade setje beschikbaar, maar da's niet genoeg voor een echte snelle wagen, zeker niet als hij zo zwaar wordt als jouw monstertje!
Verder is die schroefset ook beetje zonde, je wagen wordt er waarschijnlijk te zwaar voor, achter zeker. Wil je echt iets van de wegligging maken (want dat is natuurlijk een van je grootste problemen bij zo'n monstertje), dan moet je achteraf echt eens langs gaan bij proflex ofzo, zij kunnen iets echt moois maken, succes en doe iets me de adviezen die je krijgt!
Gijs

Ik wil je alleen wel adviseren om nog eens naar die remmen en schroefset te kijken, ik ben bang dat je daar echt wat geld aan weggegooid hebt. Die movit's zijn ten eerste jammerlijk zwaar, wat niet echt ten goede komt (onafgeveerde massa) en ten tweede is 325 met vier potjes niet genoeg om jouw wagen uiteindelijk normaal te kunnen afremmen, laat staan sportief afremmen. Movit heeft leuke upgrade setje beschikbaar, maar da's niet genoeg voor een echte snelle wagen, zeker niet als hij zo zwaar wordt als jouw monstertje!

Verder is die schroefset ook beetje zonde, je wagen wordt er waarschijnlijk te zwaar voor, achter zeker. Wil je echt iets van de wegligging maken (want dat is natuurlijk een van je grootste problemen bij zo'n monstertje), dan moet je achteraf echt eens langs gaan bij proflex ofzo, zij kunnen iets echt moois maken, succes en doe iets me de adviezen die je krijgt!

Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
Laten we stellen dat de anderen eerst doen en dan laten zien en gaan vertellencatrinus schreef:helemaal met maarten eens. die jongen heeft een doorzettingsvermogen die ik bij anderen niet zie. keep up the good work

valt wel op hoeveel steun die nu krijgt 
voorheen kwam iedereen alleen maar hier om te lachen en af te kraken.
Ik vind het kei
dat hij zijn plan doorzet.
Ben ook zeer benieuwd naar iets van foto's ofzo.
Dat moet toch wel te regelen zijn ?
Of wil je het echt top secret houden ?

voorheen kwam iedereen alleen maar hier om te lachen en af te kraken.
Ik vind het kei

Ben ook zeer benieuwd naar iets van foto's ofzo.
Dat moet toch wel te regelen zijn ?
Of wil je het echt top secret houden ?

-
- Contacteer:
Ja, ik ben ook sceptisch, maar dat hoort hij toch al van iedereen. Kijk, persoonlijk zie ik het niet snel gebeuren, maar iedereen die het probeert krijgt van mij al waardering. Dan probeer ik hem liever niet te vertellen wat ik ervan vindt, maar geef ik hem liever wat tips over remmen op ophanging, beetje helpen kan nooit kwaad...
Gijs
Gijs
Bezemer Rally Team
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Ik ben nogal benieuwd naar foto's!
En heeeel erg veel suc6 gewenst!
En heeeel erg veel suc6 gewenst!
ach sceptisch...
een vr6 met vette remmen, velgen en een tot 3l opgeboord en gereviseerd blok is natuurlijk een prima kar.
nix meer aan doen.
poging om er een t5?? (garret t04 is al heel groot)
op te bouwen is een leuke uitdaging.
een vr6 met vette remmen, velgen en een tot 3l opgeboord en gereviseerd blok is natuurlijk een prima kar.
nix meer aan doen.
poging om er een t5?? (garret t04 is al heel groot)
op te bouwen is een leuke uitdaging.
-
- Moderator
- Car: Megane
ik wil ook foto's zien 

Een neefje rijdt met een opgeboorde Golf3 VR6. Ik dacht ook iets van 3.0l. Hij is nu aan het sparen voor een turbo-mod en hij had het ook idd over een turbo uit een Volvo 850 T5-R... Hij weet waar hij het over heeft, dus het zal wel mogelijk zijn. En dat ding is nu al niet bij te houden. 
Mvg, Chendy.

Mvg, Chendy.