400m tijden

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Foeke
Berichten: 2742
Lid geworden op: do 21 feb 2002 0:00
Locatie: Leeuwarden

gelijk een meeting aan koppelen >-)
<-------So you know don't mess with a Reno------->
Michel S.
Berichten: 2932
Lid geworden op: ma 2 apr 2001 0:00
Locatie: Gulpen
Contacteer:

Rutger205MI16 schreef:Met alle respect, doe een keer mee zoals bv Drachten en post je tijden dan maar weer eens, "met de hand gemeten". Tsja zo kan ik het ook.

Groet,
Rutger
Zewg toch ook dat ik de tijden eigenlijk te snel vind. Maar gaan angst. Als die klaar is, ben ik wel eens van de partij
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
laguna2
Berichten: 328
Lid geworden op: do 13 jun 2002 9:22
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

rreevvss schreef:een echte Laguna II 1.6 16v >-)
Maar wel perfect ingereden 8) (de eerset 20.000 km dan)

Trouwens Jeroen, wat is de top van dat ding eigenlijk? Ik ben er niet harder mee gegaan dan 185
rreevvss
Berichten: 205
Lid geworden op: za 27 jul 2002 20:56
Locatie: Den Haag

Michel S. schreef:
Rutger205MI16 schreef:Met alle respect, doe een keer mee zoals bv Drachten en post je tijden dan maar weer eens, "met de hand gemeten". Tsja zo kan ik het ook.

Groet,
Rutger
Zewg toch ook dat ik de tijden eigenlijk te snel vind. Maar gaan angst. Als die klaar is, ben ik wel eens van de partij
@Rutger
Knap, als jij de 400meter met de hand kan klokken :wink:

@Jerry gisteravond diverse keren in de buurt vd 190 gezeten. Ik probeerde me pa bij te houden :(
Maar als je een lang stuk vrij-baan hebt en ook nog eens veel geduld hebt, moet ie ooit de 200 wel eens aan kunnen tikken >-)
Rutger205MI16
Berichten: 55
Lid geworden op: wo 19 mar 2003 20:32
Locatie: Wolvega

[/quote]
@Rutger
Knap, als jij de 400meter met de hand kan klokken :wink:
[/quote]

Volgens mij haal je wat door elkaar, ik was juist degene die beweerde dat dat nooit een eerlijke meting is 8)

Groet,
Rutger
KennyGTT
Berichten: 177
Lid geworden op: ma 13 jan 2003 21:08
Locatie: Belgium

limburgio schreef:misschien ff een leuk topic

wie heeft er al allemaal 400m gesprint met zen gt en hoeveel tijd?

kheb eentje in brustem gezien die 15.5deed met standaard gtt

er waren trouwens ook rtc'ers van holland, die een met lower than your grandmothers nippels ;-)


Dat wa ik met 15,5. :foto: Had turbodruk wel stiekem lichtjes verhoogd tot 850gram. :beer:
marcel16v
Berichten: 1376
Lid geworden op: vr 7 mar 2003 21:27
Locatie: Deutschland

Weet trouwens iemand wat een standaard clio doet op de 400m.
Frans16v
Berichten: 51
Lid geworden op: ma 17 feb 2003 17:58
Locatie: drachten

reed vorig jaar 16.2 sec op de 400 meter.
dat was met een standaard clio 16v.
marcel16v
Berichten: 1376
Lid geworden op: vr 7 mar 2003 21:27
Locatie: Deutschland

Er reed namelijk ook een clio mee die iets van 17 sec. reed. Nu weet ik waar dat aan lag :lol:
rreevvss
Berichten: 205
Lid geworden op: za 27 jul 2002 20:56
Locatie: Den Haag

m'n huidige auto, een echte Yaris Yorin

400m in 17,30s @ 126,4km/h
:beer:
Ivo
Über-Spammer
Berichten: 9454
Lid geworden op: za 11 jan 2003 17:26
Locatie: Holland

-Ray- schreef:laatst een globale 400 meter gesprint, tijd weet ik niet, maar zat na +/- 400 meter op de +/- 165km/h :D
Same here....... :smoke:
limburgio
Berichten: 511
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Locatie: paal-beringen

hm mijn gtt'ke gaat beter dan verwacht
400m 13,68sec
0-100 telken rond de 5,5 sec

dit is op 1.1bar, en geprepareerd 5GTT blokje natuurlijk(zoals nokkenassen,vliegwiel, enz....)

volgende week naar kempower op de bank om vermogen te testen,

ik rijd de 400m uit in 3de versnelling op 6800 toeren, snelheid niet kunnen meten teller is stuk ;-)
Job-turbo
Berichten: 2129
Lid geworden op: wo 7 mar 2001 0:00
Locatie: Dr88
Contacteer:

Is dit met een officiele tijdsmeting want dit is wel lekker snel idd :p 8) Ben ook benieuwd naar je vermogen. Wat heb je allemaal aangepast?
limburgio
Berichten: 511
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Locatie: paal-beringen

tuurlijk, aan de blok is alles gewijzigd van boven tot onder, nokkenas, lage compressie pistons(aangepast & verstevigd), stalen bussen, lichte krukas(verstevigd), lichter vliegwiel, culas geflowed, group A klepveren, titanium kleppen,groupe N koppeling enz... turbo is nog standaard en intercooler is gewoon open gemaakt en vastgekit, er komt nog een T28 in met de intercooler van een escort coswort voor nog hogere druk. Ik kan zelfs in 2de vertrekken met wielspin >-)
Job-turbo
Berichten: 2129
Lid geworden op: wo 7 mar 2001 0:00
Locatie: Dr88
Contacteer:

limburgio schreef:tuurlijk, aan de blok is alles gewijzigd van boven tot onder, nokkenas, lage compressie pistons(aangepast & verstevigd), stalen bussen, lichte krukas(verstevigd), lichter vliegwiel, culas geflowed, group A klepveren, titanium kleppen,groupe N koppeling enz... turbo is nog standaard en intercooler is gewoon open gemaakt en vastgekit, er komt nog een T28 in met de intercooler van een escort coswort voor nog hogere druk. Ik kan zelfs in 2de vertrekken met wielspin >-)
:p Klinkt goed. Ik hoop ook die tijden binnenkort te rijden :p:p :D
Job-turbo
Berichten: 2129
Lid geworden op: wo 7 mar 2001 0:00
Locatie: Dr88
Contacteer:

Oja hou je ons even op de hoogte van het vermogen :worship:

Op wat voor vermogensbank word het gemeten??
limburgio
Berichten: 511
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Locatie: paal-beringen

wel ik ga dat bij kempower laten doen, is er een die minstens 2x per week geijkt wordt, worden heel wat wagens getest die op zolder rijden enzo
Job-turbo
Berichten: 2129
Lid geworden op: wo 7 mar 2001 0:00
Locatie: Dr88
Contacteer:

limburgio schreef:wel ik ga dat bij kempower laten doen, is er een die minstens 2x per week geijkt wordt, worden heel wat wagens getest die op zolder rijden enzo
Wat ik eigenlijk bedoelde is van wat voor soort een Maha of een dyno of iets dergelijks......
Xedrah
Berichten: 1027
Lid geworden op: do 16 aug 2001 0:00
Locatie: Friesland

Is een dynojet.

PS Zo vaak geijkt?? Is dat ding zo onbetrouwbaar dan? (N)
limburgio
Berichten: 511
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Locatie: paal-beringen

en over de 400m tijden, ben eigenlijk benieuwd of hier echt snelle gtt's zitten in de club, khebdeze zomer met m'n gtturbo 14.39 secs gereden met een buitentemperatuur van 35graden kwam over de lijn met 158km/H op 1.4/1.5 bar kwil nu andere intercooler steken of bijsteken, kheb nu double capacity van gttuning, maar ben aant zoeken of frontmouned of chargecooler beter is, desnoods met aquamist kwil nog sneller :-D onder de 14 is toch een streefdoel
Job-turbo
Berichten: 2129
Lid geworden op: wo 7 mar 2001 0:00
Locatie: Dr88
Contacteer:

limburgio schreef:en over de 400m tijden, ben eigenlijk benieuwd of hier echt snelle gtt's zitten in de club, khebdeze zomer met m'n gtturbo 14.39 secs gereden met een buitentemperatuur van 35graden kwam over de lijn met 158km/H op 1.4/1.5 bar kwil nu andere intercooler steken of bijsteken, kheb nu double capacity van gttuning, maar ben aant zoeken of frontmouned of chargecooler beter is, desnoods met aquamist kwil nog sneller :-D onder de 14 is toch een streefdoel
Als ik mijn onderblok weer in orde heb wil ik mijn GT er wel naast zetten :p ;)
peter5GTTurbo
Berichten: 2308
Lid geworden op: do 6 mar 2003 19:14
Locatie: Katwijk ZH
Contacteer:

limburgio schreef:en over de 400m tijden, ben eigenlijk benieuwd of hier echt snelle gtt's zitten in de club, khebdeze zomer met m'n gtturbo 14.39 secs gereden met een buitentemperatuur van 35graden kwam over de lijn met 158km/H op 1.4/1.5 bar kwil nu andere intercooler steken of bijsteken, kheb nu double capacity van gttuning, maar ben aant zoeken of frontmouned of chargecooler beter is, desnoods met aquamist kwil nog sneller :-D onder de 14 is toch een streefdoel
Nou ga dan eens rijden in de herfst of winter met deze setup.
Denk dat je dan al snel bij de 14 sec zit.
limburgio
Berichten: 511
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Locatie: paal-beringen

Job-turbo schreef:
limburgio schreef:en over de 400m tijden, ben eigenlijk benieuwd of hier echt snelle gtt's zitten in de club, khebdeze zomer met m'n gtturbo 14.39 secs gereden met een buitentemperatuur van 35graden kwam over de lijn met 158km/H op 1.4/1.5 bar kwil nu andere intercooler steken of bijsteken, kheb nu double capacity van gttuning, maar ben aant zoeken of frontmouned of chargecooler beter is, desnoods met aquamist kwil nog sneller :-D onder de 14 is toch een streefdoel
Als ik mijn onderblok weer in orde heb wil ik mijn GT er wel naast zetten :p ;)
komt in orde! kheb je project al opgevolgd en dat ziet er lekker uit, injectie gezet als ik kon lezen? jammer dat de foto's al weg waren!
kwas in goes op de bank geweest maar de carb was niet goed afgesteld en hij had 131pk en 200nm koppel bij 1.2 bar maar ik rij met lage compressie dus moet er hogere druk op komen om echt te weten wat die waard is, komt wel goed :)
Job-turbo
Berichten: 2129
Lid geworden op: wo 7 mar 2001 0:00
Locatie: Dr88
Contacteer:

Ik ben bij FCG op de testbank geweest met 0.9 bar. Had 170 pk op de krukas en 226 nm koppel. Dit was nog met een standaart onderblok dus ook standaart compressie :p We gaan de compressie nu aanpassen :p
limburgio
Berichten: 511
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Locatie: paal-beringen

wow da's veel man wat heb je dan aangepast? enkel die injectie? heb je foto's? ben wel benieuwd :)
Job-turbo
Berichten: 2129
Lid geworden op: wo 7 mar 2001 0:00
Locatie: Dr88
Contacteer:

Er zijn wel wat aanpassingen geweest. Waaronder de cilinderkop, intercooler en injectie. Onderblok was compleet standaart. Foto's zijn er wel ergens maar ik heb ze niet zo bij de hand. Zal kijken of ik er nog een paar kan plaatsen.
limburgio
Berichten: 511
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Locatie: paal-beringen

die injectie ben ik wel nieuwsgierig naar want je oort er zoveel van vertellen maar je ziet er niks van
Plaats reactie