
400m tijden
Zewg toch ook dat ik de tijden eigenlijk te snel vind. Maar gaan angst. Als die klaar is, ben ik wel eens van de partijRutger205MI16 schreef:Met alle respect, doe een keer mee zoals bv Drachten en post je tijden dan maar weer eens, "met de hand gemeten". Tsja zo kan ik het ook.
Groet,
Rutger
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Maar wel perfect ingeredenrreevvss schreef:een echte Laguna II 1.6 16v

Trouwens Jeroen, wat is de top van dat ding eigenlijk? Ik ben er niet harder mee gegaan dan 185
@RutgerMichel S. schreef:Zewg toch ook dat ik de tijden eigenlijk te snel vind. Maar gaan angst. Als die klaar is, ben ik wel eens van de partijRutger205MI16 schreef:Met alle respect, doe een keer mee zoals bv Drachten en post je tijden dan maar weer eens, "met de hand gemeten". Tsja zo kan ik het ook.
Groet,
Rutger
Knap, als jij de 400meter met de hand kan klokken
@Jerry gisteravond diverse keren in de buurt vd 190 gezeten. Ik probeerde me pa bij te houden

Maar als je een lang stuk vrij-baan hebt en ook nog eens veel geduld hebt, moet ie ooit de 200 wel eens aan kunnen tikken

-
- Berichten: 55
- Lid geworden op: wo 19 mar 2003 20:32
- Locatie: Wolvega
[/quote]
@Rutger
Knap, als jij de 400meter met de hand kan klokken
[/quote]
Volgens mij haal je wat door elkaar, ik was juist degene die beweerde dat dat nooit een eerlijke meting is
Groet,
Rutger
@Rutger
Knap, als jij de 400meter met de hand kan klokken
[/quote]
Volgens mij haal je wat door elkaar, ik was juist degene die beweerde dat dat nooit een eerlijke meting is

Groet,
Rutger
limburgio schreef:misschien ff een leuk topic
wie heeft er al allemaal 400m gesprint met zen gt en hoeveel tijd?
kheb eentje in brustem gezien die 15.5deed met standaard gtt
er waren trouwens ook rtc'ers van holland, die een met lower than your grandmothers nippels
Dat wa ik met 15,5.


hm mijn gtt'ke gaat beter dan verwacht
400m 13,68sec
0-100 telken rond de 5,5 sec
dit is op 1.1bar, en geprepareerd 5GTT blokje natuurlijk(zoals nokkenassen,vliegwiel, enz....)
volgende week naar kempower op de bank om vermogen te testen,
ik rijd de 400m uit in 3de versnelling op 6800 toeren, snelheid niet kunnen meten teller is stuk
400m 13,68sec
0-100 telken rond de 5,5 sec
dit is op 1.1bar, en geprepareerd 5GTT blokje natuurlijk(zoals nokkenassen,vliegwiel, enz....)
volgende week naar kempower op de bank om vermogen te testen,
ik rijd de 400m uit in 3de versnelling op 6800 toeren, snelheid niet kunnen meten teller is stuk

Is dit met een officiele tijdsmeting want dit is wel lekker snel idd
Ben ook benieuwd naar je vermogen. Wat heb je allemaal aangepast?


tuurlijk, aan de blok is alles gewijzigd van boven tot onder, nokkenas, lage compressie pistons(aangepast & verstevigd), stalen bussen, lichte krukas(verstevigd), lichter vliegwiel, culas geflowed, group A klepveren, titanium kleppen,groupe N koppeling enz... turbo is nog standaard en intercooler is gewoon open gemaakt en vastgekit, er komt nog een T28 in met de intercooler van een escort coswort voor nog hogere druk. Ik kan zelfs in 2de vertrekken met wielspin 

limburgio schreef:tuurlijk, aan de blok is alles gewijzigd van boven tot onder, nokkenas, lage compressie pistons(aangepast & verstevigd), stalen bussen, lichte krukas(verstevigd), lichter vliegwiel, culas geflowed, group A klepveren, titanium kleppen,groupe N koppeling enz... turbo is nog standaard en intercooler is gewoon open gemaakt en vastgekit, er komt nog een T28 in met de intercooler van een escort coswort voor nog hogere druk. Ik kan zelfs in 2de vertrekken met wielspin



Oja hou je ons even op de hoogte van het vermogen
Op wat voor vermogensbank word het gemeten??

Op wat voor vermogensbank word het gemeten??
Wat ik eigenlijk bedoelde is van wat voor soort een Maha of een dyno of iets dergelijks......limburgio schreef:wel ik ga dat bij kempower laten doen, is er een die minstens 2x per week geijkt wordt, worden heel wat wagens getest die op zolder rijden enzo
en over de 400m tijden, ben eigenlijk benieuwd of hier echt snelle gtt's zitten in de club, khebdeze zomer met m'n gtturbo 14.39 secs gereden met een buitentemperatuur van 35graden kwam over de lijn met 158km/H op 1.4/1.5 bar kwil nu andere intercooler steken of bijsteken, kheb nu double capacity van gttuning, maar ben aant zoeken of frontmouned of chargecooler beter is, desnoods met aquamist kwil nog sneller :-D onder de 14 is toch een streefdoel
Als ik mijn onderblok weer in orde heb wil ik mijn GT er wel naast zettenlimburgio schreef:en over de 400m tijden, ben eigenlijk benieuwd of hier echt snelle gtt's zitten in de club, khebdeze zomer met m'n gtturbo 14.39 secs gereden met een buitentemperatuur van 35graden kwam over de lijn met 158km/H op 1.4/1.5 bar kwil nu andere intercooler steken of bijsteken, kheb nu double capacity van gttuning, maar ben aant zoeken of frontmouned of chargecooler beter is, desnoods met aquamist kwil nog sneller :-D onder de 14 is toch een streefdoel


-
- Berichten: 2308
- Lid geworden op: do 6 mar 2003 19:14
- Locatie: Katwijk ZH
- Contacteer:
Nou ga dan eens rijden in de herfst of winter met deze setup.limburgio schreef:en over de 400m tijden, ben eigenlijk benieuwd of hier echt snelle gtt's zitten in de club, khebdeze zomer met m'n gtturbo 14.39 secs gereden met een buitentemperatuur van 35graden kwam over de lijn met 158km/H op 1.4/1.5 bar kwil nu andere intercooler steken of bijsteken, kheb nu double capacity van gttuning, maar ben aant zoeken of frontmouned of chargecooler beter is, desnoods met aquamist kwil nog sneller :-D onder de 14 is toch een streefdoel
Denk dat je dan al snel bij de 14 sec zit.
komt in orde! kheb je project al opgevolgd en dat ziet er lekker uit, injectie gezet als ik kon lezen? jammer dat de foto's al weg waren!Job-turbo schreef:Als ik mijn onderblok weer in orde heb wil ik mijn GT er wel naast zettenlimburgio schreef:en over de 400m tijden, ben eigenlijk benieuwd of hier echt snelle gtt's zitten in de club, khebdeze zomer met m'n gtturbo 14.39 secs gereden met een buitentemperatuur van 35graden kwam over de lijn met 158km/H op 1.4/1.5 bar kwil nu andere intercooler steken of bijsteken, kheb nu double capacity van gttuning, maar ben aant zoeken of frontmouned of chargecooler beter is, desnoods met aquamist kwil nog sneller :-D onder de 14 is toch een streefdoel![]()
kwas in goes op de bank geweest maar de carb was niet goed afgesteld en hij had 131pk en 200nm koppel bij 1.2 bar maar ik rij met lage compressie dus moet er hogere druk op komen om echt te weten wat die waard is, komt wel goed

Ik ben bij FCG op de testbank geweest met 0.9 bar. Had 170 pk op de krukas en 226 nm koppel. Dit was nog met een standaart onderblok dus ook standaart compressie
We gaan de compressie nu aanpassen 


Er zijn wel wat aanpassingen geweest. Waaronder de cilinderkop, intercooler en injectie. Onderblok was compleet standaart. Foto's zijn er wel ergens maar ik heb ze niet zo bij de hand. Zal kijken of ik er nog een paar kan plaatsen.