Ga ze wel steeds mooier vinden die nieuwe Meganes!

Als ik jou was zou ik naar de dokter gaan!Floris schreef:zonet rende ik op de A4 richting Wateringen, wat denk je? komt er een formule 1 auto naast me rijden!
De racewagen accelereerde als een gek, maar ik had net spinazie gegeten, en rende hem eruit!![]()
lijkt erg veel op bij mij maar vin het vaag omdat ik een GTE heb en jij een GTTstephan schreef:Ben helaasch zaterdagnacht er uitgetrokken door een golf 2 gti. Kwam terug met jp uit Amsterdam, en op een 2 baans 80 weg werd ik ingehaald met 100 ofzo. Hij kijken ik kijken, trok lekker door in ze 4 tot 150 en toen werd het rood. Motor warm, asfalt droog, hmmm dan kan leuk worden. Groen, allebei erg goeie reactie en in ze 1 en 2 bleven we exact naast elkaar. Maar in ze 3 4 en 5 liep ie toch 2 autolengtes uit. Argh. Hij had wel het voordeel dat ie in ze 1tje was. Het word tijd om het blok onder handen te nemen.
zo kolere rustig maar wa heb jij op zeg ik bedoelde het nie slecht hoor vond het namelijkl vaag da jij da nie won had da wel verwacht en dacht dus zelf ook aan tuning bij die golf miss.stephan schreef:Ten eerste was het niet dezelfde golf GTI, ten tweede heb je er veel versies van en ten derde is er nog zo iets dat tuning heet. En misschien heeft hij dat laatste toegepast dus misschien beetje domme opmerking van je maar goed.
o da val me nog tegen eigenlijk van zo'n golfJasper16v schreef:de 16v heeft 129 pk @ 930 kg
9 secs volgens autoweek
kalm aan jongesHooliead schreef:zo kolere rustig maar wa heb jij op zeg ik bedoelde het nie slecht hoor vond het namelijkl vaag da jij da nie won had da wel verwacht en dacht dus zelf ook aan tuning bij die golf miss.stephan schreef:Ten eerste was het niet dezelfde golf GTI, ten tweede heb je er veel versies van en ten derde is er nog zo iets dat tuning heet. En misschien heeft hij dat laatste toegepast dus misschien beetje domme opmerking van je maar goed.
maar sorry hoor zal wel nie meer reageren op jou post, ik ben er ff een weekje nie meer geweest en heb het idee dat het ineens wweer veel grimmiger is opp de site
dus elke keer als jij een sprintje verliest, reageer jij zo.stephan schreef:Als jij dit al agressief vind, tis toch normaal commentaar of niet dan, maar goed laat maar.
JaRiël schreef:ACh ik heb die bak van stephan gezien op de toertocht, dat liep toch ook niet zeg
nu nog eens proberen in een echte dieselcatrinus schreef:jaaaaa mijn beurt weer eens. Een witte honda crx eruit getrokken in hoogezand. Die gast zat irritant te bumperkleven bij 50 km/h. Heb het gas open getrokken en weg was hij. Ook nog een bmw weet ik hoeveel weggetrokken. Die d8 ook dat hij snel was. Rules best wel zo`n renault 5 td plaatje op je gtt. Ze verw88 een diesel maar in werkelijkheid
Licht een 1300cc 8V viercilinder met een kleine G-lader in.Mrtn schreef:Vanmiddag werd ik in Almere gepest door een Polo Coupé G40 (??). Wat een kereltje achter het stuurMaargoed, ik bleef 'm bij, was zelfs net een fractie sneller dan dat duitsewanproduct
![]()
Weet iemand wat van de motor die in de Polo ligt?