ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto. I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
jeroen.k

Zojuist onderweg naar mn werk ff gesport met een Nieuwe megane 2.0 16v. Was wel grappig...tot de 100 had ik ongeveer een halve auto-lengte voorsprong (phoephoe :p ) en daarna kon ik trappen wat ik wilde meer helaas...

Ga ze wel steeds mooier vinden die nieuwe Meganes! :worship:
Ferdy
Über-Spammer

net op weg naar school kreeg ik weer zo'n gast achter me die begon te duwen met zn rode Clio.
Erg vervelend voor hem, want bij het optrekken was ik sneller, maar vertikte het om voor hem harder te gaan rijden.
Zeer komisch om in mn achteruitkijkspiegel zijn reactie te zien hahaha....zwaar geirriteerd :)
Floris
Contacteer:

zonet rende ik op de A4 richting Wateringen, wat denk je? komt er een formule 1 auto naast me rijden!
De racewagen accelereerde als een gek, maar ik had net spinazie gegeten, en rende hem eruit! :p :lol:
Marcel J.

Floris schreef:zonet rende ik op de A4 richting Wateringen, wat denk je? komt er een formule 1 auto naast me rijden!
De racewagen accelereerde als een gek, maar ik had net spinazie gegeten, en rende hem eruit! :p :lol:
Laat die lijm staan :lol: :lol:
Vos

Floris schreef:zonet rende ik op de A4 richting Wateringen, wat denk je? komt er een formule 1 auto naast me rijden!
Als ik jou was zou ik naar de dokter gaan! :lol:
Clio 16v.....
Ferdy
Über-Spammer

net gelachen bij het stoplicht.
sta daar te wachten om links af te slaan, het spoor over.
Komt er een gast naast me staan met een honda civic met fast and the furious stickers (N) .
kijk ik naar rechts, zit ie mij aan te kijken en express ff te gassen, zodat ik zn uitlaat zou horen ofzo.
stoplichten op groen, hij en ik allebei snel weg, maar ik moest de bocht door, dus kon niet doorgassen, maar hield hem dat kleine stukje wel bij hahaha.
lekker triest :D
Turbobilly

vrijdagavond op weg naar de film(american pie3) komt er ter hoogte van genk een bmw 725 of 730d,(kdenk 725 want 730 is echt wel snel) met 5 van die johnnykes in langs mij staan.
Ze waren blijkbaar blij dat ze pappies auto hadden meegekregen en wilden effe crossen..

Ik deed alsof ik mn vriendin haar geschreeuw niet hoorde :D , en trok lekker op...
tot 140-150 kon em mij niet bijhouden en toen heb ik em laten gaan wegens nog graag een rijbewijs/lief te hebben... :wink:
Robke
Car: Lexus IS250

Ik was net een stukje rond aan het rijden en ik stond bij een stoplicht achter een BMW 530d touring.
Het werd groen en hij gaat er ineens plankgas vandoor, dus ik de achtervolging ingezet. Ik zat al in z'n 2, want ik had niet verwacht dat hij snel dacht te zijn.
Ik begon al meteen weer in te lopen, alleen was het een vrij bochtig weggetje, dus ik kon hem niet inhalen helaas.
Toen was ik weer hier in de stad en er staat een Nissan Maxima QX V6 voor me. Deze keer gaf ik wel plankgas, maar hij niet, dus ik moest remmen en naar z'n 2. Toen had hij in de gaten dat ik wilde racen en gaf hij plankgas, dus ik weer in z'n 2 erachteraan. Dit was al minder snel als de BMW en ik ging er dus ook al vrij snel voorbij.
Die 2e was trouwens op een 2-baans weg binnen de bebouwde kom waar je 50 mag. (ik reed er ietsjes harder zag ik toen ik op de snelheidsmeter keek). :lol:
Anonymous

Ben helaasch zaterdagnacht er uitgetrokken door een golf 2 gti. Kwam terug met jp uit Amsterdam, en op een 2 baans 80 weg werd ik ingehaald met 100 ofzo. Hij kijken ik kijken, trok lekker door in ze 4 tot 150 en toen werd het rood. Motor warm, asfalt droog, hmmm dan kan leuk worden. Groen, allebei erg goeie reactie en in ze 1 en 2 bleven we exact naast elkaar. Maar in ze 3 4 en 5 liep ie toch 2 autolengtes uit. Argh. Hij had wel het voordeel dat ie in ze 1tje was. Het word tijd om het blok onder handen te nemen. >-)
Ad van Haperen
Contacteer:

stephan schreef:Ben helaasch zaterdagnacht er uitgetrokken door een golf 2 gti. Kwam terug met jp uit Amsterdam, en op een 2 baans 80 weg werd ik ingehaald met 100 ofzo. Hij kijken ik kijken, trok lekker door in ze 4 tot 150 en toen werd het rood. Motor warm, asfalt droog, hmmm dan kan leuk worden. Groen, allebei erg goeie reactie en in ze 1 en 2 bleven we exact naast elkaar. Maar in ze 3 4 en 5 liep ie toch 2 autolengtes uit. Argh. Hij had wel het voordeel dat ie in ze 1tje was. Het word tijd om het blok onder handen te nemen. >-)
lijkt erg veel op bij mij maar vin het vaag omdat ik een GTE heb en jij een GTT

Ik reed vrijdag me mijn vriendin in Breda eb er stond een golf2 GTI naast me bij het stoplicht en we hebben twee keer gesprint en twee keer was ik tot de 120 sneller (1 auto lengte voorsprong) en daarna kwam hij wel redelijk vlot voorbij.

maar had niet verwacht dat ik tot de 120 sneller was.

hoeveel pk hebben die krengen?
Anonymous

Ten eerste was het niet dezelfde golf GTI, ten tweede heb je er veel versies van en ten derde is er nog zo iets dat tuning heet. En misschien heeft hij dat laatste toegepast dus misschien beetje domme opmerking van je maar goed.
Jasper16v

de 16v heeft 129 pk @ 930 kg
9 secs volgens autoweek

standaard...
Laatst gewijzigd door Jasper16v op ma 29 sep 2003 20:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Ad van Haperen
Contacteer:

stephan schreef:Ten eerste was het niet dezelfde golf GTI, ten tweede heb je er veel versies van en ten derde is er nog zo iets dat tuning heet. En misschien heeft hij dat laatste toegepast dus misschien beetje domme opmerking van je maar goed.
zo kolere rustig maar wa heb jij op zeg ik bedoelde het nie slecht hoor vond het namelijkl vaag da jij da nie won had da wel verwacht en dacht dus zelf ook aan tuning bij die golf miss.

maar sorry hoor zal wel nie meer reageren op jou post, ik ben er ff een weekje nie meer geweest en heb het idee dat het ineens wweer veel grimmiger is opp de site
Ad van Haperen
Contacteer:

Jasper16v schreef:de 16v heeft 129 pk @ 930 kg
9 secs volgens autoweek
o da val me nog tegen eigenlijk van zo'n golf
Anonymous

Als jij dit al agressief vind, tis toch normaal commentaar of niet dan, maar goed laat maar. :smoke:
Jasper16v

Hooliead schreef:
stephan schreef:Ten eerste was het niet dezelfde golf GTI, ten tweede heb je er veel versies van en ten derde is er nog zo iets dat tuning heet. En misschien heeft hij dat laatste toegepast dus misschien beetje domme opmerking van je maar goed.
zo kolere rustig maar wa heb jij op zeg ik bedoelde het nie slecht hoor vond het namelijkl vaag da jij da nie won had da wel verwacht en dacht dus zelf ook aan tuning bij die golf miss.

maar sorry hoor zal wel nie meer reageren op jou post, ik ben er ff een weekje nie meer geweest en heb het idee dat het ineens wweer veel grimmiger is opp de site
kalm aan jonges ;)
Ad van Haperen
Contacteer:

ok zand erover maar ik zal je post verkeerd hebbe opgevat benk bang even goede vrienden ok?
GTT__Geert

RESPECT :beer:
don't be a fool, wrap your tool
Ferdy
Über-Spammer

gezeur om nix, chill ff
gille
Contacteer:

stephan schreef:Als jij dit al agressief vind, tis toch normaal commentaar of niet dan, maar goed laat maar. :smoke:
dus elke keer als jij een sprintje verliest, reageer jij zo.
dat belooft voor de toekomst. :)
-Ray-
Contacteer:

1 woord:

in-ter-pre-ta-tie

verdere posts die doormelken over wie of wat dan ook in deze discussie ga ik verwijderen. leer eens lezen jongens.

en gille, gaarne niet iedere keer er weer een schepje bovenop doen ;)
Immer wieder die verdammte Holländer
Riël
Über-Spammer

ACh ik heb die bak van stephan gezien op de toertocht, dat liep toch ook niet zeg :p
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Ivo
Über-Spammer

BOEIEND.....BOEIEND....BOEIEND

:wink:
catrinus

jaaaaa mijn beurt weer eens. Een witte honda crx eruit getrokken in hoogezand. Die gast zat irritant te bumperkleven bij 50 km/h. Heb het gas open getrokken en weg was hij :D . Ook nog een bmw weet ik hoeveel weggetrokken. Die d8 ook dat hij snel was. Rules best wel zo`n renault 5 td plaatje op je gtt. Ze verw88 een diesel maar in werkelijkheid >-)
There will be plenty of time to rest when your dead
Matijs
Contacteer:

Woah, da's vals spelen! :lol:
Panoramix

Gisteren stond ik naast een alfa spider met 4 uitlaatjes te wachten voor het prins bernardplein in Zaandam. Gelukkig voor mij? was het maar een kort stukje, ik moest er bij de 2e afslag af, hij bij de derde, nog nooit zo snel dat plein overgecrosst trouwens, zij aan zij :)
Anonymous

Riël schreef:ACh ik heb die bak van stephan gezien op de toertocht, dat liep toch ook niet zeg :p
Ja
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

catrinus schreef:jaaaaa mijn beurt weer eens. Een witte honda crx eruit getrokken in hoogezand. Die gast zat irritant te bumperkleven bij 50 km/h. Heb het gas open getrokken en weg was hij :D . Ook nog een bmw weet ik hoeveel weggetrokken. Die d8 ook dat hij snel was. Rules best wel zo`n renault 5 td plaatje op je gtt. Ze verw88 een diesel maar in werkelijkheid >-)
nu nog eens proberen in een echte diesel >-)

GR.Frits
catrinus

vanavond proberen we het in een echte diesel. Een 1.6 om precies te zijn :p
There will be plenty of time to rest when your dead
Riël
Über-Spammer

Golf 2 gti 16v mee gespeeld. Hij was wat aan't gassen tussen auto's door. Een keer goed op 't gas en zoeeefff daar was ik langs. Kerel was overduidelijk geirriteerd, is me helemaal gevolgd. Sukkels >-)
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Mr.A
Contacteer:

Reed net op snelweg van Heerenveen naar Drachten komt er een Renault Laguna(nieuwe type) aan gesjeesd.. ik reed 130 en zat wat auto's in te halen..die Laguna zat mega te kleven, dus ik laat hem er voorbij en ga bij hem zitten kleven :D Na de 170 trok ie het niet echt meer... daarna even ingehaald en weer terug ingevoegd en verder 130 gereden.. ik afslaan zie ik hem opeens weer staan, hij weer achter me aan. Ik even snel optrekken maar het was geen partij voor m'n rsi, maar het was wel even leuk..
Mr.A / Alrik is in bezit van een blauwe Renault Clio RSi Longchamp uit 1997 !
Bram (vospower)

Zaterdag ineens een corsa GSI op mn bumper (oud model) ik rustig doorgassen komt ie me met een hoop lawaai uit zn 4 pijpen voorbij. Na de volgende rotonde ff gas opengetrokken, hoorde nog een hoop gebrul.....achter me. :lol: :lol: :lol:
[rsi]peerke

Gisteren voor een verkeerslicht in Ridderkerk. Een golf GTI type 3 met een ventje erin. Het ventje keek me vernietigend aan ( in de trant van: hey, een ouwe lullenbak met een stoer zwaar geluid. Die kan makkelijk hebben.)

Hij had het mis...........

Bij het volgende verkeerslicht ging hij rechtsaf en keek strak vooruit.
Mrtn
Car: R5GTT

Vanmiddag werd ik in Almere gepest door een Polo Coupé G40 (??). Wat een kereltje achter het stuur :lol: Maargoed, ik bleef 'm bij, was zelfs net een fractie sneller dan dat duitsewanproduct >-)

Weet iemand wat van de motor die in de Polo ligt?
Mrtn = Maarten
Ivo
Über-Spammer

Mrtn schreef:Vanmiddag werd ik in Almere gepest door een Polo Coupé G40 (??). Wat een kereltje achter het stuur :lol: Maargoed, ik bleef 'm bij, was zelfs net een fractie sneller dan dat duitsewanproduct >-)

Weet iemand wat van de motor die in de Polo ligt?
Licht een 1300cc 8V viercilinder met een kleine G-lader in.
Goed voor 113 pk (standaard af fabriek)

Vond zelf zo'n paarse Genisis uitvoering altijd erg leuk :wink:
Gesloten