Ik zag de GTT al van ver aan komen rijden, vandaar dat ik de hele tijd de auto stond aan te staren. Dus de bestuurster zwaaien...(terwijl ik nie eens met de GTT was.)
Bleek het m'n juffrouw uit groep 2 te zijn!!

Toevallig met donkere OZ wielen eronder? Kan bijna niet missen. Die jongen komt uit Oudewater, leuke Clio.Marc schreef:Vanmiddag in Utrecht:
Parkeergarage hoog-catherijne
Clio 16V look-alike (was niet breed)
Licht blauw metallic
kenteken begon met Z
da weet ik niet meerChris schreef:Toevallig met donkere OZ wielen eronder? Kan bijna niet missen. Die jongen komt uit Oudewater, leuke Clio.Marc schreef:Vanmiddag in Utrecht:
Parkeergarage hoog-catherijne
Clio 16V look-alike (was niet breed)
Licht blauw metallic
kenteken begon met Z
sterker nog, dat is hem !!!Chris schreef:Ferdy schreef:vanmiddag op de parkeerplaats van Speed in Zwolle
een witte GTT met witte achterlampen, geen RTC kenmerken, wie is dit ?[/quote
Lijkt deze erop Ferdy?
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/38_vlf20.jpg[/img]
ja stond op me vriendin te wachten die bij de bartsmit werktMichel RSi schreef:Vanmiddag gespot in Oldenzaal in de parkeergarage onder De Driehoek:
-Clio 16v
-Rood
-verlaagd, strakke velgen
-kenteken: ZN-17-PB(volgens mij)
-geen RTC-kenmerken
-Tijd: om ongeveer 16.30
Na het uitrijden van deze garage weer een rode Clio 16v gespot om ongeveer 17.00u
-Standaard 16v-velgen,leuk spoilertje,RTC-kenmerken aanwezig in de vorm van stickers op de achterruitjes en volgens mij een uitlaat van K-Tec![]()
De bestuurder van deze bolide was hevig aan het gebaren nadat ik een keer claxoneerde![]()
Hij leek verdacht veel op........
Juist Christian
Damn, je mag je bril echt wel een keer poetsen Bubble You. Maar ik was degene die jou spotteJoost (DoubleYou) schreef:![]()
![]()
Hoe fout! P@T, ik zou maar beginnen met bieden!
Ik ben vandaag trouwens door een RTC clio driver gespot, op de parkweg van stoplicht richting tango station. Hij zag mij, zwaaide, ik wilde terug zwaaien maar ik was er al voorbij
Ik zag hem niet van een afstandje, er stond een andere fel rode geslylede voor (geen renault). Wie?!?
Jep, moest ff n nieuw benzinefilter ophalen. Was die zwarte GTT met het kenteken LL-XJ-55 zeker van jou?ZERO-X schreef:Vanmiddag gespot een Clio williams,met rtc sticker ,,bij mij op het werk..Renault stokman HHW..
Volgens mij was het DONLEBEN??????????
Ja die is van mijDonleben schreef:Jep, moest ff n nieuw benzinefilter ophalen. Was die zwarte GTT met het kenteken LL-XJ-55 zeker van jou?ZERO-X schreef:Vanmiddag gespot een Clio williams,met rtc sticker ,,bij mij op het werk..Renault stokman HHW..
Volgens mij was het DONLEBEN??????????
Nee Boy niet, Maarten wel, van Mabo Tuning uit Sas van Gent.joeri_clio_power schreef:ook een bekende hier op t forum?wouter 16v schreef:Maarten Hendriekcx zijn maat, Boy.
Die van Boy heb ik weleens zien staan ja, die zwarte zeker? En rijdt Maarten nou nog in die Willie ph2?wouter 16v schreef:Nee Boy niet, Maarten wel, van Mabo Tuning uit Sas van Gent.joeri_clio_power schreef:ook een bekende hier op t forum?wouter 16v schreef:Maarten Hendriekcx zijn maat, Boy.
Zat leuk geluidje inwouter 16v schreef:Ja klopt, die phase 2 is overigens te koop.
ehm ja dat klopt wel zo een beetjeBart V schreef:Kwam net een 5 alpine tegen op de A1 t.h.v Amesfoort, blauw met een rolkooi. Ik gok dat dit toch Sven was
Ik geloof 6000 euro, Foeke, Maarten komt van de week terug uit Spanje, vraag ik even voor je motorsteun.Foeke schreef:Kost dat nou????