De meeting in Maasmechelen was toch nog geslaagd vond ik. Ik heb eerlijk gezegd nog nooit zoveel 5jes bij elkaar gezien.
Ik ben vooral geintereseerd in die afschermkap die een paar 5jes hadden achteraan in de wagen hadden.
Is dat van een clio V6?
En daar zullen wel wat aanpassingen aan gebeurd zijn geloof ik, zowel de welke? . Wel prachtig.
info over afdekkap van koffer en achterbank in de 5
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
Dit gaat waarschijnlijk over de 5 van rob .Nou zover ik het weet is dit ook orgineel voor de gtt gemaakt .
Zit standaard, bij de 5 bestel
(geen express) maar grijs kenteken. Nette kap idd, zou hem best willen hebben. Zou renault ze niet meer hebben?

Ja, ik geloof dat je de kap bedoelt die ik erin heb. Dit is naar mijn weten origineel gemaakt, of anders niet veel later dan toe de wagen is verkocht. Een tijdje geleden stond er een andere GTT met grijs kenteken ("lichte vracht" ofzo in Belgie) met precies dezelfde kap. Dus het is geen knutselwerk van een of andere hobbyist.
Het bestaan eigenlijk uit een ijzere frame waar platen op zijn geschroefd, bovenop (wat je dus ziet) en achter de voorstoelen. Deze platen zijn bij het gedeelte wat je open kunt klappen verstevigd met ijzeren buizen.
Het bestaan eigenlijk uit een ijzere frame waar platen op zijn geschroefd, bovenop (wat je dus ziet) en achter de voorstoelen. Deze platen zijn bij het gedeelte wat je open kunt klappen verstevigd met ijzeren buizen.
Dat zou vriendelijk zijn van je voor een paar foto's
Mischien is het nog nieuw bestelbaar.
Dan zal de mijne ook rap lichte vracht worden geloof ik. Ik hoop wel dat er dan mijn toekomstige rolkooi nog bij kan. Wil je even kijken of dit wel doenbaar word? Bedankt
Mischien is het nog nieuw bestelbaar.
Dan zal de mijne ook rap lichte vracht worden geloof ik. Ik hoop wel dat er dan mijn toekomstige rolkooi nog bij kan. Wil je even kijken of dit wel doenbaar word? Bedankt
Een rolkooi past er zeker nog wel bij, zal je alleen een paar gaatjes in de kap moeten maken, maar dat spreekt voor zich. Want het ziet er wel stevig uit, maar dat valt ook wel mee. En als ze nog nieuw te bestellen zijn... Via Renault zelf?
-
- Contacteer:
er zijn mensen die hun posts weleens hoog wille hoduen maar jij overdrijft het hoor

Volgens mij werden die achterbakken er door de dealer in gezet voor auto's die op grijs kenteken verkocht werden.
Een vriend van mij heeft onlangs een ex-grijs kenteken GTT gekocht, en hij heeft die kist eruit gehaald. Alleen de bodemplaat van de laadvloer moet er nog uit, want die zit op de hoeken een beetje gelast. Maar die kist is te koop, dus als je er een zoekt...
Een vriend van mij heeft onlangs een ex-grijs kenteken GTT gekocht, en hij heeft die kist eruit gehaald. Alleen de bodemplaat van de laadvloer moet er nog uit, want die zit op de hoeken een beetje gelast. Maar die kist is te koop, dus als je er een zoekt...
ben wel geintereseerd maar wil toch eerst wat foto's zien hoe dit er binnenin uitziet. Want ieder jaar moet ik dit terug demonteren voor de keuring
Ik zit n.a met geen lichte vracht en dan moet er terug de achterbank in voor een paar uurtjes.
Dat is hier toch vreselijk zele in het belgenland. Een mens zou zijn wagen verkopen aan iemand die in spanje woont en hem daar laten inschrijven en terugkopen. WANT DAAR BESTAAT GEEN KEURING.

Ik zit n.a met geen lichte vracht en dan moet er terug de achterbank in voor een paar uurtjes.
Dat is hier toch vreselijk zele in het belgenland. Een mens zou zijn wagen verkopen aan iemand die in spanje woont en hem daar laten inschrijven en terugkopen. WANT DAAR BESTAAT GEEN KEURING.
De bak is nu gedemonteerd. Is een modulair systeem dat in zeer weinig tijd er uit te halen is. Alleen de bevestiging van de bodemplaat zal dan minder permanent gemaakt moeten worden.
Ik zal komende week even een paar foto's maken.
Ik zal komende week even een paar foto's maken.
Ik kan nog wel een keer een paar foto's maken van de auto van Calle.

Jawel, ik heb info over de afwerkkap.
Deze is origineel Renault, en was te verkrijgen bij de dieler. Voor de schamele prijs van iets meer dan 500 GULDENS. Ik heb nml een prijslijst van 1988 gevonden en daar stond deze ook in. Tevens staat dr een bestelnummer in, maar dat heb ik nu niet bij de hand. Was ook te verkrijgen voor de R11 d8 ik.
Maar ik zal het bestelnummer hier nog wel posten.
Deze is origineel Renault, en was te verkrijgen bij de dieler. Voor de schamele prijs van iets meer dan 500 GULDENS. Ik heb nml een prijslijst van 1988 gevonden en daar stond deze ook in. Tevens staat dr een bestelnummer in, maar dat heb ik nu niet bij de hand. Was ook te verkrijgen voor de R11 d8 ik.
Maar ik zal het bestelnummer hier nog wel posten.
<schaam> ik ben in alle constenatie weer vergeten ff wat foto's te maken. Ik denk dat het er vrijdag wel even van komt.
En waarschijnlijk komt Calle ook naar de eindejaarsmeeting, dus dan kan het geheel daar live worden aanschouwd
En waarschijnlijk komt Calle ook naar de eindejaarsmeeting, dus dan kan het geheel daar live worden aanschouwd

Staat op die prijslijst ook de originele prijs voor een R5 GT Turbo op grijs kenteken? die zou ik graag weten.
Nee alleen van de gewone : incl BTW 33.175 GULDEN!Matijs schreef:Staat op die prijslijst ook de originele prijs voor een R5 GT Turbo op grijs kenteken? die zou ik graag weten.
Terwijl een gewone R5 begon bij 20.850 GULDEN
Bestel nummer van die kap (voor de R5 super) is: 77 01 420 011. Dus allemaal dit maar gaan bestellen he