Het gaat om de slang van thermostaathuis naar elektrische waterpomp naar radiateur.
Wat gaat zo'n slang kosten?
Hopelijk niet zo veel als de langste slang

ja ga er maandag ook gelijk heen-=Chuckie=- schreef:Naja je weet wat die andere kost van radiator naar waterpomp 123 pleuro![]()
Die zal wel minder wezen aangezien het maar een klein stukkie is.
Maar je weet wel waar er 1 ligt (als het goed is)
da's een hoop geld voor een paar slangetjes...Tom schreef:voor een honder of 5 a 6 (euro) heb je al je slangen siliconen
waarom praat je nog in guldens? Is al een tijdje geleden hoor!Tom schreef:zeker. Maar je krijgt er wel kwaliteit voor terug, en zoals merijn al zei, origineel reno zal niet veel goedkoper zijn. Voor een GTT zit je op een 13 honderd meen ik (ongeveer) voor een complete set. Maar ok, daar krijg je er wel meer voor
jodalahiti zeg ik danTom schreef:volgens mij zijn dat euro's
Dan vind ik 650 euri duurder wel een heel stuk duurderKoop een setje nieuwe Renault-slangen en ik denk dat je niet zo heel veel minder kwijt bent!
Wat is het verschil tussen koeling en water?Robert dB. schreef:prijzen voor een Clio 16/williams zijn circa:
koeling: 240 euro
water: 170 euro
olie: 120 euro
is dat niet SFS ofzo ?jeroen.k schreef:Interessant!Merijn schreef:Er is toch ook een ander merk dan Samco? Die schijnen dezefde kwaliteit te hebben, maar een mildere prijs.
Iemand meer info?
SFS=Samco volgens mij hoorTom schreef:is dat niet SFS ofzo ?jeroen.k schreef:Interessant!Merijn schreef:Er is toch ook een ander merk dan Samco? Die schijnen dezefde kwaliteit te hebben, maar een mildere prijs.
Iemand meer info?