wie heeft er al allemaal 400m gesprint met zen gt en hoeveel tijd?
kheb eentje in brustem gezien die 15.5deed met standaard gtt
er waren trouwens ook rtc'ers van holland, die een met lower than your grandmothers nippels

Dan zul je in de mid 13sec moeten rijden.-Ray- schreef:laatst een globale 400 meter gesprint, tijd weet ik niet, maar zat na +/- 400 meter op de +/- 165km/h
400 meter schatting als ik gas los laat = + 6 sec, de 200 meter in 9,8 sec = 15,8Riël schreef:Bij 200 meter zit ik op 121km/u ...
meer weet ik niet.
nee hoor.. met mijn andere auto (niet renault)is de 400m gelukt in 14,15s op precies 160km/h (is wel m'n record, gemiddelde is zo'n 14,5s @ 155km/h)GTI1-G60 schreef:Dan zul je in de mid 13sec moeten rijden.-Ray- schreef:laatst een globale 400 meter gesprint, tijd weet ik niet, maar zat na +/- 400 meter op de +/- 165km/h
Dat resulteerd in een vermogen van meer dan 200pk om dat te halen!
Voordat we hier ook nog een hele discussie krijgen zoals op dat andere forum, we zitten hier als gast op een renault forumXedrah schreef:Maar de r5'jes zijn een stuk lichter dan je Kadett revs.
Michel S. schreef:Heb even gespit op het forum. heb de 400M wel eens gemeten met mijn witte GTT. Heb toen 3 metingen gedaan.
13.8 zonder wheelspin
14.1 zonder wheelspin
14.8 met wheelspin
Persoonlijk vond ik deze tijden best snel, aangezien ik de auto langzaam vond(maar alles zal wel wennen)
Dit was met 1.1 bar turbodruk, open air filter, onsteking aangepast, intercooler aangepast en volgens mij ook toen de dubbele intercooler.
Aan deze tijden kunnen geen rechten worden ontleend
Ik vind de tijden ook erg snel. Alhoewel ik erbij moet zeggen dat ik een aanpassing ben vergeten wat meer teweeg brengt dan hogere druk. Auto was van binnen helemaal kaal. Net 2 stoelen en dat was het dan. Meer niet. Dus dat is wel weer een puntje extra. Maar ben het met je eens dat deze tijden heel snel zijn. Maar met de hand gemeten. Dus als de huidige GTT er klaar voor is wil ik hem eens op een dragstrip proberen met goede timing.GTI1-G60 schreef:
Jammer dat we deze tijden (NOG) nooit van een Renault zien als er echte sprints zijn.
Gisteravond op Drachten reed de snelste GTT een 15.1 geloof ik.
Dat valt nogal tegen.
Een Clio doet het soms nog wel aardig, maar in de 14 rijden of zelfs maar naar de 13......
(13.8 zonder wheelspin, 14.1 zonder wheelspin, 14.8 met wheelspin)
Dat zijn dan wel heel opvallend snelle tijden, voor een auto moet zo weinig aanpassingen.
Het is als godsonmogelijk om in Nederland meer dan 3 plekken te vinden voor een 1/4mile.gille schreef:400 meter tijden zijn veel te veel over roepen,100km tot 200km is veel intresanter
nou, dat haal ik dan nèt nietGTI1-G60 schreef:Dan zul je in de mid 13sec moeten rijden.-Ray- schreef:laatst een globale 400 meter gesprint, tijd weet ik niet, maar zat na +/- 400 meter op de +/- 165km/h
Dat resulteerd in een vermogen van meer dan 200pk om dat te halen!