[Clio 16V] Alarm koppelen aan CV (startond.) via ontvanger?

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Stylo

Weet iemand of je een alarm via de ontvanger kunt laten schakelen. Dit i.v.m. de startonderbreker die via je originele cv loopt. Ik wil nml. de zender gebruiken van mijn alarm (deze heeft groter bereik (FM)) en dat dan zo je cv opengaat maar vooral ook je startonderbreker schakelt.
Iemand een idee?
Rob_16V_Zwolle
Contacteer:

Stylo schreef:Weet iemand of je een alarm via de ontvanger kunt laten schakelen. Dit i.v.m. de startonderbreker die via je originele cv loopt. Ik wil nml. de zender gebruiken van mijn alarm (deze heeft groter bereik (FM)) en dat dan zo je cv opengaat maar vooral ook je startonderbreker schakelt.
Iemand een idee?
ik weet van de cliford alarm systemen dat bij sommige al een startonderbreker bij ingebakken zit.
En je CV werkt meestal wel bij elk alarm als hij die optie heeft.

CV is negatief of positief geschakeld en is aangesloten via de bestuurders kant.
Een van de kabeltjes in je deur bij het motortje moet je gebruiken.

Weet alleen zo 1 2 3 niet welke

hopelijk heb je hier wat aan (Y)
ITdAnGeR is nu beter bekend als: Rob_16V_Zwolle

Get used to it :) or else ......... :S
Stylo

Wat ik eigenlijk bedoel is:
de startonderbreker wordt geschakeld als je met je originele renault-zender de cv in of uitschakeld
nuo heeft mijn alarm de functie om b.v. de cv te schakelen e.d., maar als ik nu een uitgang van het alarm een kontakt schakel van de ontvanger (dat geval aan het dak) dan gaat mijn cv mee en de startonderbreker gaat ook mee EN ik heb mijn auto op alarm. dus ik gebruik mijn originele zender niet meer maar die van het alarm. Dit had ik in gedachten.
Plaats reactie