Maar ga wel even kijken

Ben de vorige keer geweest. Toen zag ik heel veel auto's op aanhangers etc. aangevoerd worden. Ik zag veel niet amerikaanse auto's aangevoerd worden op aanhangers. Deze waren speciaal voor de sprints omgebouwd. Je kan me niet vertellen dat die street legal zijn. Van die amerikanen ken ik veel van automeetings en die rijden er gewoon mee op de weg. Neem bijvoorbeeld die Charger superbee. (Zwarte auto met gouden bies over zijkant auto.) Die kom ik regelmatig tegen op meetings (rijdend!!!) Nu zullen de meeste van die amerikaanse auto bezitters een normalen huis, tuin en keuken auto erop naast houden, maar dit geld voor vele omgebuwde niet amerikaanse auto's die ik heb zien rijden in Drachten.Xedrah schreef:Ik vond die Belair, maar een suffe bak
Niet echt een straatauto, maar hij ging wel verschrikkelijk hard. Ik vind het jammer dat ze die amerikanen toe staan tijdens deze races, het zijn gewoon dragsters. Daar gaan ze door de week echt niet mee naar hun werk!![]()
Verder heb ik wel lol gehad, sfeer was ok. Jammer dat ik niet kon rijden. Volgende week ga ik met de Omega V6 in actie komen. Ik moet een keer de tijd weten die ik met dat ding kan rijden. Zal niet snel zijn met 1500 kilo en 198 pk.
Hmmm, mijn computer deed gister ook al vreemd toen ik wou posten.Het was niet mijn bedoeling om 3x het zelfde te postenmarcel16v schreef:@mrA, ik denk dat één keer wel duidelijk was geweest
Ik ben er om je te steunen.Rutger205MI16 schreef:Deze jongen gaat ook meedoen aanstaande vrijdag.
Hopelijk wil de start nu nog beter als de vorige keer![]()
Groet,
Rutger