1 Super plus ongelood 98
2 super 98 met lood vervanger
3 95
B.v.d.

Op Euro 95 zal hij ook goed lopen hoor, maar 98 heeft een iets hoger octaan gehalt, wat zorgt voor een snellere verbranding.Robert dB. schreef:Super plus ongelood 98 lijkt mij.
Andersom, 95 ontbrand sneller, maar kan dus pingelen veroorzakenbartuitlauwe schreef:Op Euro 95 zal hij ook goed lopen hoor, maar 98 heeft een iets hoger octaan gehalt, wat zorgt voor een snellere verbranding.Robert dB. schreef:Super plus ongelood 98 lijkt mij.
Aangezien jij een Turbo hebt zou dit best wel eens voordelig kunnen zijn. (is bij de meeste snellere auto's het geval) Maar dit hoeft niet per se.
Nou denk eerder dat het aan het weer ligt. Nu met dit koude weer snachts gaat de mijne echt als een kanon. Lijkt wel 20 pk te verschillen met overdag.Joost (DoubleYou) schreef:Mag ik ook mijn ervaring met GTT-motor delen hier?
Ik rij met 98, sommige stations hebben geen loodvervanger dus stop ik er wat uit zo'n flesje bij, maar als er een station is die wél loodvervanger heeft, rijdt hij een stuk beter! Er zit dus een verschil met het toevoegen van dat spul uit een flesje en uit het tankstation, maar wat precies het verschil is, who knows...