Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Een tijd terug wilde ik een keer langs komen op de Fridaynight-meeting, maar goed... de auto zowat totallos dus dat ging niet door.
Nu is ie weer gemaakt en ben ik dus van plan een keer te komen
Maar ik heb geen zin om 140 pagina's terug te gaan lezen om erachter te komen waar het nu precies is... dusss... kan iemand dit mij effe vertellen? Tnx!
het is 1 x in de 2 weken afgelopen vrijdag is het geweest dus volgende week vrijdag is het weer. het begint meestal rond 20:00. en het is bij de Mac in beuningen (GLD).
Zandhapper schreef:Een tijd terug wilde ik een keer langs komen op de Fridaynight-meeting, maar goed... de auto zowat totallos dus dat ging niet door.
Nu is ie weer gemaakt en ben ik dus van plan een keer te komen
Maar ik heb geen zin om 140 pagina's terug te gaan lezen om erachter te komen waar het nu precies is... dusss... kan iemand dit mij effe vertellen? Tnx!
Hey,
Zoals Johan al aangaf is F.N.O. maar 1 keer per 2 weken en aangezien we afgelopen vrijdag een F.N.O. gehad hebben, is er vrijdag niks te doen. Vrijdag 3 oktober is de eerstvolgende. We komen bijeen bij de McDonald's te Beuningen (Gld.) en het begint zo'n beetje vanaf 20.00 uur.
Ik zie dat je uit Deurne komt, dus misschien is het handig als je Niels effe aanspreekt, want die komt toevallig ook uit Deurne! KLIK
Je hoort het eigenlijk amper, maar als ik mijn radio uitzet, dan gaat het geluid weg en hoor ik nog effe een ruis die daarna ook weer wegvalt. Vroeger was die ruis echt hard...
Overigens heb ik gister ff gemaild met Clarion. Als ik vanmiddag effe bel, dan krijg ik zo'n beschermhoesje toegestuurd voor mijn frontje! Die mis ik namelijk... Vind ik toch wel service!
Ik vind wel dat ie er de jackpot voor vraagt, Hij heeft btw ook een phase 2 grille en phase1 skirts....
daar kan wel wat afgedingt worden. er was troiuwen een paar maanden geleden een 5 gtt 90'blue sport. die vroeg er 4850 euro voor . ik weet niet voor hoeveel ie is weggegaan.
Ik moet nog even kijken of ik kan, maar anders kom ik zeker. Lijkt me erg leuk zo'n meeting
Dus; Maybe
Bij hem was het ook wat meer werk, die rare Italianen hadden niet echt rekening gehouden met een radio.
Ik ben er bijna 30 minuten mee bezig geweest om de radio erin te zetten.